Blijkbaar is die drop hardnekkig.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef mootie het volgende:
Ik doe de stream even aan, en meteen zie ik die vingers in die waffel zitten.... why god, why!
Precies dat is wel wat sjieker dan verzuipenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een zwak voor je, dus hij laat je niet doodmaken ofzo, alleen in beetje in mekaar rammen
Jammer voor jou. dat jij het doorgaf dat is en feit was duidelijk hoorbaar. dus dat.....quote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jammer voor jou zat Opa zelf al te lezen!
Er wordt niet geramd ik heb mijn weekjequote:Op woensdag 7 november 2012 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies dat is wel wat sjieker dan verzuipen
O dat valt alweer mee.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een zwak voor je, dus hij laat je niet doodmaken ofzo, alleen in beetje in mekaar rammen
Ik ben een overjarige hippie, hè? Die slaan niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:10 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Niet terug slaan he das zielig
Nee hoor hij zat al te lezenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:09 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Jammer voor jou. dat jij het doorgaf dat is en feit was duidelijk hoorbaar. dus dat.....
Komt vanzelf weer goed want opa schijnt te gaan opruimenquote:
Grote schoonmaak in de herfstquote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Komt vanzelf weer goed want opa schijnt te gaan opruimen
met de bezemwagen?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Komt vanzelf weer goed want opa schijnt te gaan opruimen
Nee joh, Buddha is alweer terug.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef Jian het volgende:
Hij heb de stream uitgegooid , hij zal toch niet boos zijn
neee komt door de bezemwagen die had ff stroom nodig aangezien ze die met een dynamo aan moeten trappenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef Jian het volgende:
Hij heb de stream uitgegooid , hij zal toch niet boos zijn
Ik ben hier gewoon een Oop-volger hoor. Het modden doen Gert en PP.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon een Oop-volger hoor. Het modden doen Gert en PP.
En ik begrijp dat Oop opruiming aan het houden is?
Vertaald: er worden mensen uit de chat gegooid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |