O ja, niet pos op die chat toelaten maar wel hier komen kletsen, nou ik ben niet zo vergevingsgezindquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat! Het zou leuk zijn als ze even hier kwam kletsen.
O, dat is ook de favoriete smaak van Mirandaquote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Ratelbandolero het volgende:
Lays chips met een salmiaksmaakje
Zo moet je daar niet over denken, je moet daar boven staan.Miranda is wat mij betreft van harte welkom hier.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja, niet pos op die chat toelaten maar wel hier komen kletsen, nou ik ben niet zo vergevingsgezind
En z'n neus is ook zelden verstopt.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef Jian het volgende:
met z'n kaakspieren is in elk geval niks mis, die traint ie de hele dag
Ik weet dat ze hier wel graag zou willen komen, is ook niet zo gek natuurlijk, zo'n warm nest met lieve, lieve mensenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo moet je daar niet over denken, je moet daar boven staan.Miranda is wat mij betreft van harte welkom hier.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En z'n neus is ook zelden verstopt.
Ja klopt niets mis met de meeste van hierquote:Op woensdag 7 november 2012 21:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet dat ze hier wel graag zou willen komen, is ook niet zo gek natuurlijk, zo'n warm nest met lieve, lieve mensen
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:18 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ja klopt niets mis met de meeste van hier
Precies, vindt Oop ook, op een paar mongolen na en die Scrut, dat rare mannetjequote:Op woensdag 7 november 2012 21:18 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ja klopt niets mis met de meeste van hier
Ubuntu is een Afrikaanse humanistische filosofie. Wist niet dat je daarmee kon internetten.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef Jian het volgende:
ik draai vanavond weer eens Ubuntu en toch is m'n Internet dan altijd sneller![]()
Interesseert hier niemand natuurlijk ene rotmoer, ma ja, ik denk ik meld het toch even
Weet ik, daar is het besturingssysteem ook naar genoemdquote:Op woensdag 7 november 2012 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ubuntu is een Afrikaanse humanistische filosofie. Wist niet dat je daarmee kon internetten.
Zo hip als ik zal hij nooit worden.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa zegt dat je jaren achterloopt. Had je oude kleren aan op die foto die hij van je heeft?
Hij heeft een shirt aan met daarop een hond die hij al jaren geleden opgegeten heeftquote:Op woensdag 7 november 2012 21:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo hip als ik zal hij nooit worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |