Opa's aars staat altijd open. Not to mention de maaggassen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gas? Heeft Oma het gas aan laten staan dan?
Ze hebben bruine bonen gegeten en ze gaan tekeer als een blazersensemble.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gas? Heeft Oma het gas aan laten staan dan?
direct messagequote:
He gadverquote:Op woensdag 7 november 2012 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben bruine bonen gegeten en ze gaan tekeer als een blazersensemble.
Dat is mooi van hem want er gaat af en toe een kraan open.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig vindt opa het niet erg dat Stuit alles doorbrieft.
Dankjewel ik had zojuist een DM ontvangenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
direct message
zie je bovenaan staan, naast pm
kun je een kort berichtje sturen naar degene die je wat wilt zeggen
Ha gaan we verzoeknummers aanvragen ?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef mootie het volgende:
Stuit, wil je even vragen wat hij nou allemaal uit zijn mond graaft?
Als er toch een woordvoerder is, dan maak ik er graag gebruik van.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ha gaan we verzoeknummers aanvragen ?
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig vindt opa het niet erg dat Stuit alles doorbrieft.
Ik kijk wel even wat hier uitgaat komen voor ik zelf mijn verzoekjes indienquote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Als er toch een woordvoerder is, dan maak ik er graag gebruik van.
Goed kijken je ziet net zoveel als mijquote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef mootie het volgende:
Stuit, wil je even vragen wat hij nou allemaal uit zijn mond graaft?
Jij verkeert in de positie om het te vragen!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Goed kijken je ziet net zoveel als mij
Hop zit gelukkig nog steeds solitairquote:Op woensdag 7 november 2012 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie was nou die gozer die niet spoort? Is dat Hop?
Nee dat ben jijquote:Op woensdag 7 november 2012 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie was nou die gozer die niet spoort? Is dat Hop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |