quote:Op woensdag 7 november 2012 10:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik was laatst lekker in mijn neus aan het peuteren, had ik ineens mijn wijsvinger-nagellak in zijn geheel in mijn neus
Uiteraardquote:Op woensdag 7 november 2012 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
en nu moet natuurlijk al mijn lak er af
Wat heb je allemaal gekauft?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:42 schreef megamandy het volgende:
Moet ook nog gaan bedenken wat ik ga lakken. Maar zometeen eerst even de H&M passen, misschien dat ik daar morgen iets van aandoeEn dan natuurlijk de nagellak daar op aanpassen
Ik vond zelf een torselet wel echt wat toevoegen tov een gewonen bhquote:Op woensdag 7 november 2012 10:42 schreef Lindytje het volgende:
Gewoon een honkemoller bh aan, jurk van de outlet. Schoenen van marktplaats. Voor 400 euro klaar jonguh! Bam!
Zal zometeen aanfoto's makenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gekauft?
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
Hier Lindy, voor maar 50 ekkies:
http://link.marktplaats.nl/613217818
quote:Witte satijnen sissi trouwjurk, met veel pareltjes, pailletjes enz
Godsammequote:Op woensdag 7 november 2012 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zal zometeen aanfoto's makenKrijg het niet gekopieerd vanaf de H&M site en het zijn lelijke plaatjes
In ieder geval allemaal van The Grey Concept. Lekker grungy![]()
holy shit wat een gedrocht van een jurkquote:Op woensdag 7 november 2012 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
Maar wel goedkoop!quote:Op woensdag 7 november 2012 10:50 schreef Loqi het volgende:
[..]
holy shit wat een gedrocht van een jurk![]()
quote:
jaaa zombi bridequote:Op woensdag 7 november 2012 10:51 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat dan weer welgoeden Halloween jurk yes!
Ik dacht dat jij loqi was en ik dacht HUH HOEZO BEN JIJ GETROUWD]quote:Op woensdag 7 november 2012 10:50 schreef Incantrix het volgende:
Moet je dan de vermaakkosten nog apart aftikken? /bleu
Mijn lijstje was
Jurk: 100
Vermaken: 20 oid
Rijgkorset: 80
Onderbroek: 10
Stola-iets: 25
Schoenen: 60
Panty: 8
Sieraden: 220
Mijn lief was duurder (buiten de sieraden om dan.)
Snorryquote:Op woensdag 7 november 2012 10:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij loqi was en ik dacht HUH HOEZO BEN JIJ GETROUWD]
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij loqi was en ik dacht HUH HOEZO BEN JIJ GETROUWD]
Godsamme! Hebbenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
maat 36quote:Op woensdag 7 november 2012 10:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://link.marktplaats.nl/613860111
![]()
![]()
![]()
Ook maat 36 kan geschikt zijn om onder te kamperenquote:
Lolwat?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://link.marktplaats.nl/613860111
![]()
![]()
![]()
Fluo met schoudervullingen ja?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:54 schreef megamandy het volgende:
Mijn ma had een zelfgemaakte jurkZo lelijk, maar erg jaren '80
Gigantische pofmouwen en een of andere glimstof volgens mijquote:Op woensdag 7 november 2012 10:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Fluo met schoudervullingen ja?
Mijn moeder had godverdomme maat 34 toen ze trouwde! Het heeft niet geholpen
Jonguh!quote:Op woensdag 7 november 2012 10:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jammer, lang niet gesproken chick.
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gigantische pofmouwen en een of andere glimstof volgens mij
Zo sexyquote:Op woensdag 7 november 2012 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
De seventies waren beter:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
TrixiemamaGoed om te lezen dat alles goed gaat met Peachie
Ja, we kunnen nog niet boeken dus het is nog niet helemaal zeker.quote:
Nicequote:Op woensdag 7 november 2012 11:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heel goed, die heeft me lekker wakkergehouden vannacht
Hoest met jou dear? Werk undso?
Ondat het nog te ver weg is? Beetje in de gaten houden dan idd, maar wel superstoer zegquote:Op woensdag 7 november 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, we kunnen nog niet boeken dus het is nog niet helemaal zeker.Maar we gaan er voor!
Nee, omdat we geen geld hebben voor de aanbetaling, EMOSLINGERquote:Op woensdag 7 november 2012 11:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ondat het nog te ver weg is? Beetje in de gaten houden dan idd, maar wel superstoer zeg
Jah, heel fijnquote:Op woensdag 7 november 2012 11:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nice
Hier is het goed! Geen werk, maar druk aan het bloggen en ben in onderhandeling over mijn eerste advertorial, dus centjes verdienen
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]thnx
nog maar even en we weten hoe ze eruit ziet
Gij bende goed bezig! Wat goed zegquote:Op woensdag 7 november 2012 11:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nice
Hier is het goed! Geen werk, maar druk aan het bloggen en ben in onderhandeling over mijn eerste advertorial, dus centjes verdienen
Oh, wat kut!quote:Op woensdag 7 november 2012 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, omdat we geen geld hebben voor de aanbetaling, EMOSLINGER!!!
Ik hoop wel dat ze net zo goed gelukt is als Stefquote:Op woensdag 7 november 2012 11:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]wat tof
[..]
Gij bende goed bezig! Wat goed zegJe blog gaat sowieso supergoed!
Jep, dus over twee weken boeken en dan hopen dat de luxe villa er nog isquote:Op woensdag 7 november 2012 11:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, wat kut!Dertiende maanden/eindejaarsbonussen op komst?
Ja, het is echt bizar hoe snel het gaat... Blog nu.biz geen drie maanden elke dag en de bezoekers blijven stijgen, ik krijg al spulletjes opgestuurd af en toe... Bizar!quote:Op woensdag 7 november 2012 11:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, heel fijn
Oeh, da's mooi! Je blog vaart er idd wel bij
Da's omdat je keihard werkt endezoquote:Op woensdag 7 november 2012 11:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, het is echt bizar hoe snel het gaat... Blog nu.biz geen drie maanden elke dag en de bezoekers blijven stijgen, ik krijg al spulletjes opgestuurd af en toe... Bizar!
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze net zo goed gelukt is als Stefop de echo's ziet haar profieltje er soms raar uit
Een lelijke babyquote:Op woensdag 7 november 2012 11:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze net zo goed gelukt is als Stefop de echo's ziet haar profieltje er soms raar uit
En ook veel comments al bij ieder artikelquote:Op woensdag 7 november 2012 11:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, het is echt bizar hoe snel het gaat... Blog nu.biz geen drie maanden elke dag en de bezoekers blijven stijgen, ik krijg al spulletjes opgestuurd af en toe... Bizar!
Woei, pfff, wat spannendquote:Op woensdag 7 november 2012 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, dus over twee weken boeken en dan hopen dat de luxe villa er nog is
Niet heel veel, maar elke dag over de 100 unieke bezoekers, ga deze maand de 2000 uniek wel halen. Vreemd!quote:
Of ik boek gewoon en ik betaal een week te laatquote:Op woensdag 7 november 2012 11:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Woei, pfff, wat spannendniet goed voor je stresslevel idd.. Maar dan zet je gewoon je goede karma in en dan komt het allemaal goed
Truequote:Op woensdag 7 november 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ze er net uit vallen zijn ze allemaal lelijk
Doenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of ik boek gewoon en ik betaal een week te laat
Alles dat aandacht krijgt groeitquote:Op woensdag 7 november 2012 11:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zouden ze je dan niet annuleren? Proberen kanquote:Op woensdag 7 november 2012 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of ik boek gewoon en ik betaal een week te laat
Stef is echt een cutiepiequote:Op woensdag 7 november 2012 11:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Alles dat aandacht krijgt groeit![]()
en je doet het gewoon goed, bent leuk om te lezen enzo..
En lelijke baby, ja. Kan best. Ik weet dat ik haar toch wel mooi ga vinden, maar Stef is echt een leuk joch om te zien (mag ik wel zeggen toch?) en ik hoop voor haar toch ook wel dat zij dat een beetje mee heeft. Hoeft geen fotomodel, maar met een leuke bek kom je gewoon verder..
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind ook dat je artikelen fijn weglezen Lin. En er zit humor in
Stef is inderdaad een lekker ventje!quote:Op woensdag 7 november 2012 11:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Alles dat aandacht krijgt groeit![]()
en je doet het gewoon goed, bent leuk om te lezen enzo..
En lelijke baby, ja. Kan best. Ik weet dat ik haar toch wel mooi ga vinden, maar Stef is echt een leuk joch om te zien (mag ik wel zeggen toch?) en ik hoop voor haar toch ook wel dat zij dat een beetje mee heeft. Hoeft geen fotomodel, maar met een leuke bek kom je gewoon verder..
Skjoe, ik denk nog steeds dat pasgeboren stef echt niet lelijk was. In de bolle babyvet-fase, howeverquote:Op woensdag 7 november 2012 11:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
True![]()
Ik vraag me altijd af of moeders met een lelijk kind zelf ook zien dat ze een lelijk kind hebben...
Aanrader? Dat.....quote:Op woensdag 7 november 2012 11:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik schrijf gewoon wat ik wil zeggen. Dat ik niet de meest chique blog ben of niet geschikt voor 12 jarigen boeit me niet, aanrader is ook nooit mijn insteek geweest. Gewoon, Lin met blog
Ow, nee hoor, ik ben niet zo'n moeder die dat niet kan handelenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:27 schreef Lindytje het volgende:
Stef heeft ook gewoon een leuke kop!![]()
Ik vind babies trouwens snel lilluk, dus ben niet offended als ik je baby niet de mooiste vind Trix
Waarschijnlijk is dat ook de reden dat het goed looptquote:Op woensdag 7 november 2012 11:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik schrijf gewoon wat ik wil zeggen. Dat ik niet de meest chique blog ben of niet geschikt voor 12 jarigen boeit me niet, aanrader is ook nooit mijn insteek geweest. Gewoon, Lin met blog
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Skjoe, ik denk nog steeds dat pasgeboren stef echt niet lelijk was. In de bolle babyvet-fase, however
Lin, ik weet niet, in zijn bolle dikzakkenfase vond ik hem práchtig, nu zie ik foto's terug en denk ik OMG wasdá??
Gelukkigquote:Op woensdag 7 november 2012 11:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, nee hoor, ik ben niet zo'n moeder die dat niet kan handelen
Grote kans van welquote:Op woensdag 7 november 2012 11:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar bijvoorbeeld he... Prinses laurentien, zou die dat kind met die wenkbrauwen die op een kind met down lijkt mooi vinden?
Vage shizzle! Is evolutionair gezien ook wel handig, voor de kinders enzo... Maar Damnquote:Op woensdag 7 november 2012 11:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Grote kans van welhet is echt heel raar, maar dat zie je zelf dus écht niet he? Of je ziet het wel, maar in jouw hoofd zit een soort omgekeerde lachspiegel die het mooi maakt
Die ja! Lillekerd!quote:Op woensdag 7 november 2012 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
BEdoel je prinses Eloise?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Awww hij was wel echt schattigquote:Op woensdag 7 november 2012 11:36 schreef Incantrix het volgende:
Buhbye dames
[ afbeelding ]
2 dagen oud
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omg ik kom net de meest zielige/schattige foto van mn broertje tegen op mn stiefmoeders fb
Over knap kind gesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3!
Omg ik kom net de meest zielige/schattige foto van mn broertje tegen op mn stiefmoeders fb
Blanke negerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ERMAHGERDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
Tsja, pasgeboren, 1 pot natquote:Op woensdag 7 november 2012 11:36 schreef Incantrix het volgende:
Buhbye dames
[ afbeelding ]
ca. 5 uur oud.
[ afbeelding ]
2 dagen oud
quote:
Hehequote:
Ik vind dit dan toch minder charmant:quote:Op woensdag 7 november 2012 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja, pasgeboren, 1 pot nat
Ik vind hem nu leuker
Die armpjesquote:Op woensdag 7 november 2012 11:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vind dit dan toch minder charmant:
[ afbeelding ]
Hoewel hij op andere pics uit die tijd ook weer niet zo heel bol erop staatEn op deze foto is hij wel ziek, waterpokken en 5e ziekte tegelijk
Leuke vakantie was dat ja
Ik vind die armpjes juist zo vreselijkquote:
Yeahh mijn vader is een hele neger, maar wel licht.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Uft, even recap. Jouw moeder is blank, jouw vader een neger? Of een halfneger?
Die krullenbollen zijn van jouw vader met een tweede vrouw?
Heeft jouw moeder nog meer kinderen?
Allemaal van die knapperdsquote:Op woensdag 7 november 2012 11:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Yeahh mijn vader is een hele neger, maar wel licht.
Mijn 'hele' broertje en zusje:
[..]
Lekkere picspamsorry
+1quote:Op woensdag 7 november 2012 11:54 schreef Incantrix het volgende:
(dat was toch je blinde darm he?) (Héét het eigenlijk wel een blinde darm? Godver/dement)
Unf, tering, da's een goeie genenpoel
Sow, jouw broertjequote:Op woensdag 7 november 2012 11:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Yeahh mijn vader is een hele neger, maar wel licht.
Mijn 'hele' broertje en zusje:
[..]
Lekkere picspamsorry
Ah, crap, doe maar ff rustig iddquote:Op woensdag 7 november 2012 11:56 schreef milka82 het volgende:
Blinde darm speelde vanochtend weer op na twee weken rustig te zijn geweest, maar ook druk gehad op het werk, spanning rond de SEO etc. Dus even rustig aan doen vandaag en dan is het wel heel lekker dat mini op het kdv is.
Ben jaloers op je,jij hoeft nog maar eventjes!
Valt best mee voor een pasgeborenequote:Op woensdag 7 november 2012 11:50 schreef milka82 het volgende:
Hahaha,al die lelijke baby's...... De jongste was ook zoooo lillek!
[ afbeelding ]
Maar droogt nu wel leuk op
Over trouwen gesproken,ik ga iets doen wat ik niet wou maar nu toch wel praktischer is gebleken..... Volgende week in ondertrouw en dan over een paar weken het briefje halen. Zonder feest,jurk en de hele mikmak, die komen over een paar jaar wel.
Ff gespiekt en inddquote:Op woensdag 7 november 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag anders Milka's buik op FB en ik vond 'm prachtig!
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb trouwens kans dat ik een rooie baby krijg. Van mn vaders kanteen ROOIE negort
nee.
Huh?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb trouwens kans dat ik een rooie baby krijg. Van mn vaders kanteen ROOIE negort
nee.
Jaquote:
Godsammequote:Op woensdag 7 november 2012 12:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JaMijn oom is ook rood. Ziet er niet uit
![]()
![]()
[ afbeelding ]
zoiets dus
Voor je trouwdag??quote:Op woensdag 7 november 2012 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
wel of geen annuleringsverzekering?
Owquote:Op woensdag 7 november 2012 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
huwelijksreis!
Maar ik klik maar weg - geen geld nu
Aaah thanks! Vind het zelf helemaal niets, mijn kilo's, wat doen ze (en dit zeg ik al kauwend op m&m's, hehehe) geef mij maar das kind en dan gaan met die minibanaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag anders Milka's buik op FB en ik vond 'm prachtig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:16 schreef megamandy het volgende:
Nou mijn H&M dus:
zonder make-up dusTofheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Past bij je
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dankjequote:Op woensdag 7 november 2012 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
Jammer van die onderste; je hebt er wel een stel goeie benen voor
quote:
Ja daar ben ik echt blij mee ¤19,95quote:
oh daar is inderdaad niet echt over nagedachtquote:Op woensdag 7 november 2012 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Moeders die je op je werk whatsappen dat we vanavond of morgen m'n hond moeten laten inslapenjanken
Neinz niet duur, volgens mij moet je dat ervoor bij betalen bij je abo ong.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
KUT. Euh.. ik kan de iphone 4 16gb overkopen voor 169 euro... Das heul niet duur; wel??![]()
DAT!!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
WAAROM via whatsapp, what's wrong with this world?
Sterkte Uftje![]()
Not really noquote:Op woensdag 7 november 2012 13:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh daar is inderdaad niet echt over nagedacht
Naaahquote:Op woensdag 7 november 2012 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Moeders die je op je werk whatsappen dat we vanavond of morgen m'n hond moeten laten inslapenjanken
He wat kutquote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Not really no
Ik weet ook wel dat het slecht gaat en we hadden het er van het weekend al over dat het eraan zat te komen op korte termijn. Maar nu werd ik er echt zo out of the blue mee geconfronteerdmeh
Absoluut niet duur!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
KUT. Euh.. ik kan de iphone 4 16gb overkopen voor 169 euro... Das heul niet duur; wel??![]()
Ja ze is flink kaal aan het worden en komt d'r mand bijna niet uit, eet ook amper, denk dat dit het wel zo'n beetje is. Dan is ze net niet jarigquote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
NaaahNiet zo slim. Gaat het zo slecht nu met de hond?
Ooh als ze niet meer veel eet begint het einde er inderdaad aan te komenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ze is flink kaal aan het worden en komt d'r mand bijna niet uit, eet ook amper, denk dat dit het wel zo'n beetje is. Dan is ze net niet jarig30 nov wordt ze 13
Ja ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat ik me er zo bij zou voelenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef Incantrix het volgende:
Man, dat is echt zo fokking verdrietig![]()
Eén van mijn oppaskatjes gaat er binnenkort ook aan geloven en die ken ik al vanaf dat ze een baby wasBlijft crap, zulke dingen.
Sowieso met die leeftijd, je kent dat beest al vanaf dat je zelf klein wasquote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat ik me er zo bij zou voelenik dacht, het is wel sneu maar ze is oud en het is het beste en blabla, maar als het moment nog niet daar is voelt het toch heel anders dan wanneer je die stap daadwerkelijk moet zetten.
Ja preciesquote:Op woensdag 7 november 2012 13:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sowieso met die leeftijd, je kent dat beest al vanaf dat je zelf klein wasEn dan de gedachte dat ze er binnenkort niet meer is
Ze hoort al langer bij je dan dat je zonder haar was, dat is gewoon zoiets groots.. Je maakt zoveel mee met zo'n beestje. Ik en m'n hormonen janken even met je mee hoor!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat ik me er zo bij zou voelenik dacht, het is wel sneu maar ze is oud en het is het beste en blabla, maar als het moment nog niet daar is voelt het toch heel anders dan wanneer je die stap daadwerkelijk moet zetten.
quote:
Ja precies! Ahw trixiequote:Op woensdag 7 november 2012 13:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ze hoort al langer bij je dan dat je zonder haar was, dat is gewoon zoiets groots.. Je maakt zoveel mee met zo'n beestje. Ik en m'n hormonen janken even met je mee hoor!
Ja maar zo'n beestje is al zo lang bij je, daar zet je je echt nie zomaar even overheen. Het mag misschien wel het beste zijn om ondraaglijk lijden te voorkomen maar voor jezelf blijft het gewoon zwaar kutquote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Ja precies! Ahw trixie![]()
Ja dat is ook zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar zo'n beestje is al zo lang bij je, daar zet je je echt nie zomaar even overheen. Het mag misschien wel het beste zijn om ondraaglijk lijden te voorkomen maar voor jezelf blijft het gewoon zwaar kut![]()
dat soort mensen moeten deaudquote:Op woensdag 7 november 2012 14:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo.Alleen ben ik altijd zo bang dat anderen mensen denken: stel je niet zo aan, het is maar een hond
Het is niet dat ik een ellendig hoopje mens ben, maar tis wel even slikken.
De enigen die dat soms zouden denken, zijn mensen zonder huisdieren. Iedereen die zelf een beestje heeft, zou zoiets nooit denken, dat weet ik zeker. Het is niet 'maar' een hond.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo.Alleen ben ik altijd zo bang dat anderen mensen denken: stel je niet zo aan, het is maar een hond
Cif gaat het nooit goed vindenquote:
quote:
Ik heb afgelopen juni nog maar de samsung galaxy s van puckzzz overgekochtquote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Als mijn man hem zou kunnen kopen voor die prijs zou ie er niet eens over nadenken volgens mij
Jouw man kent je toch best wel goedquote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen juni nog maar de samsung galaxy s van puckzzz overgekochtEn cif waarschuwde mij al "Ik ken jou; straks zie je een nieuwer model voor goeikoop en dan koop je die meteen" "Nee hoor écht écht niet!!!!"
Kut
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:16 schreef megamandy het volgende:
Nou mijn H&M dus:
zonder make-up dusTof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Hahaquote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen juni nog maar de samsung galaxy s van puckzzz overgekochtEn cif waarschuwde mij al "Ik ken jou; straks zie je een nieuwer model voor goeikoop en dan koop je die meteen" "Nee hoor écht écht niet!!!!"
Kut
![]()
helaas welquote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jouw man kent je toch best wel goedMhehe
Hij heeft al een s plusquote:Op woensdag 7 november 2012 14:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Haha
Galaxy aan hem geven?
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat soort mensen moeten deaud![]()
tis gewoon je maatje of t nou een hond of een mens is
sterkte
Blijft altijd lastig inschatten. Een beestje kan niet letterlijk zeggen dat het genoeg is geweest, dus je zal zelf zo goed mogelijk moeten proberen te handelen en beslissen wanneer het genoeg is. Ik vind dat zelf altijd heel lastig. Want aan de andere kant speelt dan ook nog dat je je beestje eigenlijk helemaal niet kwijt wil. Maar als het je dan ook nog zo ineens in een appje wordt gemeld, komt het helemaal hard aan natuurlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 14:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Meh quoten doet kut
M_C ja dat is waar en het is zeker kut, ook omdat het slecht gaat, maar geleidelijk aan. Dus het is niet patsboem van de ene op de andere dag kut. Daarom is het zo moeilijk inschatten of je wel het juiste doet
Schaar, oh dat is wel fijn dan. Wel begrip van je omgeving. Ik heb tot nu toe ook niemand zoiets horen zeggen over het feit dat ze ziek was, maar ik ben er zelf ook nog niet zo ziek van geweest als nu. Iig niet laten blijken naar anderen. En het is zeker kut ja
mensen die zo denken hebben/verdienen geen hond.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ben ook net naar beneden gegaanquote:Op woensdag 7 november 2012 14:43 schreef Mirjam het volgende:
ERMAHGERD ik heb een Priempje gedaan
Vergeet gewoon helemaal te lunchen
Ik ben mobiel ga niet terug lezen. Wat heb je gezien?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kut
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:43 schreef Mirjam het volgende:
ERMAHGERD ik heb een Priempje gedaan
Vergeet gewoon helemaal te lunchen
Iphone 4 16gb mag ik goeikoop overkopen van mijn collega. Die krijg vlg week de iphone 5 bij z'n abo (ja krijgt; hij heeft Vodafone net gebeld en hij heeft het kunnen regelen dat ie em er bij krijgt ipv er bij moet betalenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben mobiel ga niet terug lezen. Wat heb je gezien?
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
IK HEB HEUL WEL GELUNCHT... MET BOTERHAMMEN EN ALLES
ok ok die blijft er toch in![]()
Heb net naast elkaar gelegd en die iphone is wel reeeete snel ivm met de s.... kuuhuuuutquote:Op woensdag 7 november 2012 14:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iphone 4 16gb mag ik goeikoop overkopen van mijn collega. Die krijg vlg week de iphone 5 bij z'n abo (ja krijgt; hij heeft Vodafone net gebeld en hij heeft het kunnen regelen dat ie em er bij krijgt ipv er bij moet betalen)
JE GAAT TOCH NIET VAN SAMSUNG NAAR AUWPHONE????quote:Op woensdag 7 november 2012 14:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iphone 4 16gb mag ik goeikoop overkopen van mijn collega. Die krijg vlg week de iphone 5 bij z'n abo (ja krijgt; hij heeft Vodafone net gebeld en hij heeft het kunnen regelen dat ie em er bij krijgt ipv er bij moet betalen)
Jaweeeel, iPhone 4 is koewlquote:Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
JE GAAT TOCH NIET VAN SAMSUNG NAAR AUWPHONE????![]()
Ja precies! Heel lastig vinden we het. Waarschijnlijk komt de dierenarts morgen bij ons thuis om het te doen hoor ik net.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Blijft altijd lastig inschatten. Een beestje kan niet letterlijk zeggen dat het genoeg is geweest, dus je zal zelf zo goed mogelijk moeten proberen te handelen en beslissen wanneer het genoeg is. Ik vind dat zelf altijd heel lastig. Want aan de andere kant speelt dan ook nog dat je je beestje eigenlijk helemaal niet kwijt wil. Maar als het je dan ook nog zo ineens in een appje wordt gemeld, komt het helemaal hard aan natuurlijk
Thanks wijfiequote:Op woensdag 7 november 2012 14:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mensen die zo denken hebben/verdienen geen hond.
Sterke meissie
Ik heb een dag vrij genomen toen we Daantje in lieten slapen. En gisteren moest ik ineens weer aan haar denken
Ik ¤170quote:Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef megamandy het volgende:
Ik moest ¤220,- bijleggen voor de 4s
Alles went behalve.............quote:Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
JE GAAT TOCH NIET VAN SAMSUNG NAAR AUWPHONE????![]()
Kun je er wel bij zijn?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja precies! Heel lastig vinden we het. Waarschijnlijk komt de dierenarts morgen bij ons thuis om het te doen hoor ik net.
Nee, moet tot 13u werken dus ben pas om 14.30u in Eindhoven. Heb je vrijdag tijd?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
He Mandy, ben jij morgen nou nog in Eindhoven met de lunch?
Ja! Vrijdag kan ookquote:Op woensdag 7 november 2012 15:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, moet tot 13u werken dus ben pas om 14.30u in Eindhoven. Heb je vrijdag tijd?
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
Krijg ook gewoon terug: "koop anders die iphone maar"
cif kent me echt veels te goed![]()
Yeahquote:
Ja gelukkig welquote:Op woensdag 7 november 2012 15:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kun je er wel bij zijn?
Bij mijn eerste kat kon ik er ook niet bij zijn. Ik was toen zo ontzettend aan het janken en was een compleet wrak al voordat we weg moesten naar de dierenarts dus mijn moeder vond het handiger als ik dan maar thuis bleef. Ik was toen 16 geloof ik, en dat beestje was mijn eerste huisdier en ook echt 'mijn' kat.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:05 schreef megamandy het volgende:
Toen onze hond vier jaar geleden in werd geslapen kon ik daar echt niet bij zijnDie hond mis ik nog steeds. Hij was echt mijn maatje, net zo eigenwijs maar super lief.
Toen mijn ouders naar de dierenarts gingen ben ik gewoon thuis gebleven, heb hem wel daarna nog even gezien.
Ik zit in het Helix gebouw, maar ik kan binnendoor ook heel makkelijk naar MetaForum, daar kom ik langs op weg naar het Auditorium. Dus MetaForum kan ook. Moeten we wel een herkenningspunt afspreken aangezien het daar nogal een doolhof isquote:Op woensdag 7 november 2012 15:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
YeahZullen we dan gewoon in het Auditorium afspreken? Is denk ik de meeste plaats + keuze, en vanuit het Metaforum kan ik zo binnendoor lopen.
Ik heb geen idee waar jij zit
Dat is wel fijn. Kun je in ieder geval nog een keer afscheid nemen en het proberen af te sluiten voor jezelfquote:
Maar in metaforum is niet zo veel plek om te zitten bij het etenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zit in het Helix gebouw, maar ik kan binnendoor ook heel makkelijk naar MetaForum, daar kom ik langs op weg naar het Auditorium. Dus MetaForum kan ook. Moeten we wel een herkenningspunt afspreken aangezien het daar nogal een doolhof is
Bedoelde ook om in MetaForum af te spreken en door te lopen naar Auditorium inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2012 15:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar in metaforum is niet zo veel plek om te zitten bij het eten
Anders dat we gewoon bij de deuren afspreken als je het MetaForum uit loop richting Auditorium? Die dingen wat automagisch opengaanEn ik zal je even mijn nummer dm'en voor als het helemaal misgaat
Aah, weet je de hoofdingang van het MetaForum? Met die draaideuren? Gewoon op die verdieping. Links staan ook allemaal tafels waar mensen met laptops zitten en in de hoek is een deur richting Auditoriumquote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bedoelde ook om in MetaForum af te spreken en door te lopen naar Auditorium inderdaad
Ik ben nog niet eerder vanuit MF naar Aud gelopen, maar zal zoeken naar de automagisch openslaande deuren dan
Ik ga wel zoeken, komt vast goedquote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aah, weet je de hoofdingang van het MetaForum? Met die draaideuren? Gewoon op die verdieping. Links staan ook allemaal tafels waar mensen met laptops zitten en in de hoek is een deur richting Auditorium
edit: tenminste ik denk dat het de hoofdingang is, bij de receptie
Maar duifquote:Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef Mirjam het volgende:
Mij kan het overigens niets schelen of het wel of niet via postduif gaat hoor
Boh, niet leuk.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
Bwaoh cif is weer zo misselijk als iets![]()
Gaat echt niet goed zo........
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik haat het als mensen "" antwoorden op een e-mail
Is ie al geweest; 2 weken geleden.... Hij wil het deze week nog aankijken en als het vlg week nog niet beter is; gaat ie nogmaals naar de dokter...quote:
Heeft hij toen ook bloed laten afnemen of weet ik wat?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is ie al geweest; 2 weken geleden.... Hij wil het deze week nog aankijken en als het vlg week nog niet beter is; gaat ie nogmaals naar de dokter...
Jup.. toen kwam enkel een laagwaarde b12 naar boven (heeft ie al eens eerder gehad; hij slikt nu pilletjes)quote:Op woensdag 7 november 2012 16:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heeft hij toen ook bloed laten afnemen of weet ik wat?
Ik snapte hem eerst nietquote:Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef Mirjam het volgende:
Mij kan het overigens niets schelen of het wel of niet via postduif gaat hoor
nee niet echt... Dan gaat het 1 a 2 dagen goed en dan gaat het weer helemaal foutquote:Op woensdag 7 november 2012 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ah wat balen zeg Priemheeft hij zich inmiddels al een periode beter gevoeld of helemaal niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
nee niet echt... Dan gaat het 1 a 2 dagen goed en dan gaat het weer helemaal foutIs nu al een 2 a 3 maand dat ie voortdurend last heeft
He gets, dat klinkt niet leuk neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoop voor je dat ie toch meekan![]()
Nouja het is al beter dan de vele 'nee doe ik niet' antwoorden die ik vroeger vaak kreegquote:Op woensdag 7 november 2012 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou het niet nog een week aankijken... dit is gewoon niet goed.
Sterkte babe
Ik lees en reageer daar wel?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
Er is een opschoonrondje geweest, mensen die al tijdenlang nooit meer meeposten zijn er uit gehaald.
Ik zocht even zo'n mooi plaatje en toen kon ik die fb niet meer vinden.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
Maar kreeg je er een melding van ofzo?
Dan kom je hier weer terugquote:Op woensdag 7 november 2012 17:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik lees en reageer daar wel?
Ik snap het wel, maar ik doe ook nog mee met de swapkoffer enzo. En het is soms een goeden vermaack in de bus.![]()
Jonge, je hebt ook tijd voor andere SC's dus da's gewoon een kwestie van prioriterenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zocht even zo'n mooi plaatje en toen kon ik die fb niet meer vinden.
Maar om hier mee te posten heb ik echt geen tijd voor
Als jullie nou eens 1 topic per dag doen ofzoquote:
die hoef ik niet veel te volgenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, je hebt ook tijd voor andere SC's dus da's gewoon een kwestie van prioriteren
Ik less ook niks terug. Zo boeiend is het nietquote:Op woensdag 7 november 2012 17:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als jullie nou eens 1 topic per dag doen ofzoik ben zo autistisch dat ik alles terug wil lezen enzo anders
Ja jij kan niet als ik kanquote:Op woensdag 7 november 2012 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik less ook niks terug. Zo boeiend is het niet
EN WE MOETEN NOG AFSPREKEN
lees mijn 2e zin dan ookquote:
dit.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:22 schreef Mirjam het volgende:
Teruglezen, daar ben ik al heeeeeel ang geleden mee gestopt. Als k er ben dan ben ik er, en voor de rest hoef k het echt niet te weten.
ja en dan zeg je dat wij langzamer moetenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
lees mijn 2e zin dan ookdaar staat toch dat IK wil teruglezen
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en dan zeg je dat wij langzamer moeten
hehehe ja, nu hopen dat t luktquote:Op woensdag 7 november 2012 17:25 schreef Debsterr het volgende:
SQ, ik heb voor 1 ding selectief teruggelezen: bazenvakantie!
Vast welquote:Op woensdag 7 november 2012 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe ja, nu hopen dat t lukt
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
nee niet echt... Dan gaat het 1 a 2 dagen goed en dan gaat het weer helemaal foutIs nu al een 2 a 3 maand dat ie voortdurend last heeft
Ah wat ontzettend rot zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij wordt er zelf natuurlijk ook strontvervelend van
![]()
Ja logisch! Het is je vent die wil je er gewoon bij. Meh, ik hoop dat er snel wat meer duidelijkheid komt of dat ie snel beter wordt
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |