Owquote:Op woensdag 7 november 2012 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
huwelijksreis!
Maar ik klik maar weg - geen geld nu
Aaah thanks! Vind het zelf helemaal niets, mijn kilo's, wat doen ze (en dit zeg ik al kauwend op m&m's, hehehe) geef mij maar das kind en dan gaan met die minibanaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag anders Milka's buik op FB en ik vond 'm prachtig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:16 schreef megamandy het volgende:
Nou mijn H&M dus:
zonder make-up dusTofheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Past bij je
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dankjequote:Op woensdag 7 november 2012 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
Jammer van die onderste; je hebt er wel een stel goeie benen voor
quote:
Ja daar ben ik echt blij mee ¤19,95quote:
oh daar is inderdaad niet echt over nagedachtquote:Op woensdag 7 november 2012 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Moeders die je op je werk whatsappen dat we vanavond of morgen m'n hond moeten laten inslapenjanken
Neinz niet duur, volgens mij moet je dat ervoor bij betalen bij je abo ong.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
KUT. Euh.. ik kan de iphone 4 16gb overkopen voor 169 euro... Das heul niet duur; wel??![]()
DAT!!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
WAAROM via whatsapp, what's wrong with this world?
Sterkte Uftje![]()
Not really noquote:Op woensdag 7 november 2012 13:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh daar is inderdaad niet echt over nagedacht
Naaahquote:Op woensdag 7 november 2012 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Moeders die je op je werk whatsappen dat we vanavond of morgen m'n hond moeten laten inslapenjanken
He wat kutquote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Not really no
Ik weet ook wel dat het slecht gaat en we hadden het er van het weekend al over dat het eraan zat te komen op korte termijn. Maar nu werd ik er echt zo out of the blue mee geconfronteerdmeh
Absoluut niet duur!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
KUT. Euh.. ik kan de iphone 4 16gb overkopen voor 169 euro... Das heul niet duur; wel??![]()
Ja ze is flink kaal aan het worden en komt d'r mand bijna niet uit, eet ook amper, denk dat dit het wel zo'n beetje is. Dan is ze net niet jarigquote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
NaaahNiet zo slim. Gaat het zo slecht nu met de hond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |