Yeahh mijn vader is een hele neger, maar wel licht.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Uft, even recap. Jouw moeder is blank, jouw vader een neger? Of een halfneger?
Die krullenbollen zijn van jouw vader met een tweede vrouw?
Heeft jouw moeder nog meer kinderen?
Allemaal van die knapperdsquote:Op woensdag 7 november 2012 11:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Yeahh mijn vader is een hele neger, maar wel licht.
Mijn 'hele' broertje en zusje:
[..]
Lekkere picspamsorry
+1quote:Op woensdag 7 november 2012 11:54 schreef Incantrix het volgende:
(dat was toch je blinde darm he?) (Héét het eigenlijk wel een blinde darm? Godver/dement)
Unf, tering, da's een goeie genenpoel
Sow, jouw broertjequote:Op woensdag 7 november 2012 11:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Yeahh mijn vader is een hele neger, maar wel licht.
Mijn 'hele' broertje en zusje:
[..]
Lekkere picspamsorry
Ah, crap, doe maar ff rustig iddquote:Op woensdag 7 november 2012 11:56 schreef milka82 het volgende:
Blinde darm speelde vanochtend weer op na twee weken rustig te zijn geweest, maar ook druk gehad op het werk, spanning rond de SEO etc. Dus even rustig aan doen vandaag en dan is het wel heel lekker dat mini op het kdv is.
Ben jaloers op je,jij hoeft nog maar eventjes!
Valt best mee voor een pasgeborenequote:Op woensdag 7 november 2012 11:50 schreef milka82 het volgende:
Hahaha,al die lelijke baby's...... De jongste was ook zoooo lillek!
[ afbeelding ]
Maar droogt nu wel leuk op
Over trouwen gesproken,ik ga iets doen wat ik niet wou maar nu toch wel praktischer is gebleken..... Volgende week in ondertrouw en dan over een paar weken het briefje halen. Zonder feest,jurk en de hele mikmak, die komen over een paar jaar wel.
Ff gespiekt en inddquote:Op woensdag 7 november 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag anders Milka's buik op FB en ik vond 'm prachtig!
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb trouwens kans dat ik een rooie baby krijg. Van mn vaders kanteen ROOIE negort
nee.
Huh?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb trouwens kans dat ik een rooie baby krijg. Van mn vaders kanteen ROOIE negort
nee.
Jaquote:
Godsammequote:Op woensdag 7 november 2012 12:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JaMijn oom is ook rood. Ziet er niet uit
![]()
![]()
[ afbeelding ]
zoiets dus
Voor je trouwdag??quote:Op woensdag 7 november 2012 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
wel of geen annuleringsverzekering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |