Die ja! Lillekerd!quote:Op woensdag 7 november 2012 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
BEdoel je prinses Eloise?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Awww hij was wel echt schattigquote:Op woensdag 7 november 2012 11:36 schreef Incantrix het volgende:
Buhbye dames
[ afbeelding ]
2 dagen oud
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omg ik kom net de meest zielige/schattige foto van mn broertje tegen op mn stiefmoeders fb
Over knap kind gesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3!
Omg ik kom net de meest zielige/schattige foto van mn broertje tegen op mn stiefmoeders fb
Blanke negerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ERMAHGERDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
Tsja, pasgeboren, 1 pot natquote:Op woensdag 7 november 2012 11:36 schreef Incantrix het volgende:
Buhbye dames
[ afbeelding ]
ca. 5 uur oud.
[ afbeelding ]
2 dagen oud
quote:
Hehequote:
Ik vind dit dan toch minder charmant:quote:Op woensdag 7 november 2012 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja, pasgeboren, 1 pot nat
Ik vind hem nu leuker
Die armpjesquote:Op woensdag 7 november 2012 11:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vind dit dan toch minder charmant:
[ afbeelding ]
Hoewel hij op andere pics uit die tijd ook weer niet zo heel bol erop staatEn op deze foto is hij wel ziek, waterpokken en 5e ziekte tegelijk
Leuke vakantie was dat ja
Ik vind die armpjes juist zo vreselijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |