quote:Op woensdag 7 november 2012 11:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
TrixiemamaGoed om te lezen dat alles goed gaat met Peachie
Ja, we kunnen nog niet boeken dus het is nog niet helemaal zeker.quote:
Nicequote:Op woensdag 7 november 2012 11:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heel goed, die heeft me lekker wakkergehouden vannacht
Hoest met jou dear? Werk undso?
Ondat het nog te ver weg is? Beetje in de gaten houden dan idd, maar wel superstoer zegquote:Op woensdag 7 november 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, we kunnen nog niet boeken dus het is nog niet helemaal zeker.Maar we gaan er voor!
Nee, omdat we geen geld hebben voor de aanbetaling, EMOSLINGERquote:Op woensdag 7 november 2012 11:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ondat het nog te ver weg is? Beetje in de gaten houden dan idd, maar wel superstoer zeg
Jah, heel fijnquote:Op woensdag 7 november 2012 11:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nice
Hier is het goed! Geen werk, maar druk aan het bloggen en ben in onderhandeling over mijn eerste advertorial, dus centjes verdienen
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]thnx
nog maar even en we weten hoe ze eruit ziet
Gij bende goed bezig! Wat goed zegquote:Op woensdag 7 november 2012 11:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nice
Hier is het goed! Geen werk, maar druk aan het bloggen en ben in onderhandeling over mijn eerste advertorial, dus centjes verdienen
Oh, wat kut!quote:Op woensdag 7 november 2012 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, omdat we geen geld hebben voor de aanbetaling, EMOSLINGER!!!
Ik hoop wel dat ze net zo goed gelukt is als Stefquote:Op woensdag 7 november 2012 11:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]wat tof
[..]
Gij bende goed bezig! Wat goed zegJe blog gaat sowieso supergoed!
Jep, dus over twee weken boeken en dan hopen dat de luxe villa er nog isquote:Op woensdag 7 november 2012 11:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, wat kut!Dertiende maanden/eindejaarsbonussen op komst?
Ja, het is echt bizar hoe snel het gaat... Blog nu.biz geen drie maanden elke dag en de bezoekers blijven stijgen, ik krijg al spulletjes opgestuurd af en toe... Bizar!quote:Op woensdag 7 november 2012 11:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, heel fijn
Oeh, da's mooi! Je blog vaart er idd wel bij
Da's omdat je keihard werkt endezoquote:Op woensdag 7 november 2012 11:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, het is echt bizar hoe snel het gaat... Blog nu.biz geen drie maanden elke dag en de bezoekers blijven stijgen, ik krijg al spulletjes opgestuurd af en toe... Bizar!
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze net zo goed gelukt is als Stefop de echo's ziet haar profieltje er soms raar uit
Een lelijke babyquote:Op woensdag 7 november 2012 11:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze net zo goed gelukt is als Stefop de echo's ziet haar profieltje er soms raar uit
En ook veel comments al bij ieder artikelquote:Op woensdag 7 november 2012 11:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, het is echt bizar hoe snel het gaat... Blog nu.biz geen drie maanden elke dag en de bezoekers blijven stijgen, ik krijg al spulletjes opgestuurd af en toe... Bizar!
Woei, pfff, wat spannendquote:Op woensdag 7 november 2012 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, dus over twee weken boeken en dan hopen dat de luxe villa er nog is
Niet heel veel, maar elke dag over de 100 unieke bezoekers, ga deze maand de 2000 uniek wel halen. Vreemd!quote:
Of ik boek gewoon en ik betaal een week te laatquote:Op woensdag 7 november 2012 11:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Woei, pfff, wat spannendniet goed voor je stresslevel idd.. Maar dan zet je gewoon je goede karma in en dan komt het allemaal goed
Truequote:Op woensdag 7 november 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ze er net uit vallen zijn ze allemaal lelijk
Doenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of ik boek gewoon en ik betaal een week te laat
Alles dat aandacht krijgt groeitquote:Op woensdag 7 november 2012 11:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zouden ze je dan niet annuleren? Proberen kanquote:Op woensdag 7 november 2012 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of ik boek gewoon en ik betaal een week te laat
Stef is echt een cutiepiequote:Op woensdag 7 november 2012 11:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Alles dat aandacht krijgt groeit![]()
en je doet het gewoon goed, bent leuk om te lezen enzo..
En lelijke baby, ja. Kan best. Ik weet dat ik haar toch wel mooi ga vinden, maar Stef is echt een leuk joch om te zien (mag ik wel zeggen toch?) en ik hoop voor haar toch ook wel dat zij dat een beetje mee heeft. Hoeft geen fotomodel, maar met een leuke bek kom je gewoon verder..
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind ook dat je artikelen fijn weglezen Lin. En er zit humor in
Stef is inderdaad een lekker ventje!quote:Op woensdag 7 november 2012 11:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Alles dat aandacht krijgt groeit![]()
en je doet het gewoon goed, bent leuk om te lezen enzo..
En lelijke baby, ja. Kan best. Ik weet dat ik haar toch wel mooi ga vinden, maar Stef is echt een leuk joch om te zien (mag ik wel zeggen toch?) en ik hoop voor haar toch ook wel dat zij dat een beetje mee heeft. Hoeft geen fotomodel, maar met een leuke bek kom je gewoon verder..
Skjoe, ik denk nog steeds dat pasgeboren stef echt niet lelijk was. In de bolle babyvet-fase, howeverquote:Op woensdag 7 november 2012 11:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
True![]()
Ik vraag me altijd af of moeders met een lelijk kind zelf ook zien dat ze een lelijk kind hebben...
Aanrader? Dat.....quote:Op woensdag 7 november 2012 11:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik schrijf gewoon wat ik wil zeggen. Dat ik niet de meest chique blog ben of niet geschikt voor 12 jarigen boeit me niet, aanrader is ook nooit mijn insteek geweest. Gewoon, Lin met blog
Ow, nee hoor, ik ben niet zo'n moeder die dat niet kan handelenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:27 schreef Lindytje het volgende:
Stef heeft ook gewoon een leuke kop!![]()
Ik vind babies trouwens snel lilluk, dus ben niet offended als ik je baby niet de mooiste vind Trix
Waarschijnlijk is dat ook de reden dat het goed looptquote:Op woensdag 7 november 2012 11:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik schrijf gewoon wat ik wil zeggen. Dat ik niet de meest chique blog ben of niet geschikt voor 12 jarigen boeit me niet, aanrader is ook nooit mijn insteek geweest. Gewoon, Lin met blog
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Skjoe, ik denk nog steeds dat pasgeboren stef echt niet lelijk was. In de bolle babyvet-fase, however
Lin, ik weet niet, in zijn bolle dikzakkenfase vond ik hem práchtig, nu zie ik foto's terug en denk ik OMG wasdá??
Gelukkigquote:Op woensdag 7 november 2012 11:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, nee hoor, ik ben niet zo'n moeder die dat niet kan handelen
Grote kans van welquote:Op woensdag 7 november 2012 11:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar bijvoorbeeld he... Prinses laurentien, zou die dat kind met die wenkbrauwen die op een kind met down lijkt mooi vinden?
Vage shizzle! Is evolutionair gezien ook wel handig, voor de kinders enzo... Maar Damnquote:Op woensdag 7 november 2012 11:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Grote kans van welhet is echt heel raar, maar dat zie je zelf dus écht niet he? Of je ziet het wel, maar in jouw hoofd zit een soort omgekeerde lachspiegel die het mooi maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |