quote:Op woensdag 7 november 2012 11:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
TrixiemamaGoed om te lezen dat alles goed gaat met Peachie
Ja, we kunnen nog niet boeken dus het is nog niet helemaal zeker.quote:
Nicequote:Op woensdag 7 november 2012 11:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heel goed, die heeft me lekker wakkergehouden vannacht
Hoest met jou dear? Werk undso?
Ondat het nog te ver weg is? Beetje in de gaten houden dan idd, maar wel superstoer zegquote:Op woensdag 7 november 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, we kunnen nog niet boeken dus het is nog niet helemaal zeker.Maar we gaan er voor!
Nee, omdat we geen geld hebben voor de aanbetaling, EMOSLINGERquote:Op woensdag 7 november 2012 11:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ondat het nog te ver weg is? Beetje in de gaten houden dan idd, maar wel superstoer zeg
Jah, heel fijnquote:Op woensdag 7 november 2012 11:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nice
Hier is het goed! Geen werk, maar druk aan het bloggen en ben in onderhandeling over mijn eerste advertorial, dus centjes verdienen
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]thnx
nog maar even en we weten hoe ze eruit ziet
Gij bende goed bezig! Wat goed zegquote:Op woensdag 7 november 2012 11:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nice
Hier is het goed! Geen werk, maar druk aan het bloggen en ben in onderhandeling over mijn eerste advertorial, dus centjes verdienen
Oh, wat kut!quote:Op woensdag 7 november 2012 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, omdat we geen geld hebben voor de aanbetaling, EMOSLINGER!!!
Ik hoop wel dat ze net zo goed gelukt is als Stefquote:Op woensdag 7 november 2012 11:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]wat tof
[..]
Gij bende goed bezig! Wat goed zegJe blog gaat sowieso supergoed!
Jep, dus over twee weken boeken en dan hopen dat de luxe villa er nog isquote:Op woensdag 7 november 2012 11:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, wat kut!Dertiende maanden/eindejaarsbonussen op komst?
Ja, het is echt bizar hoe snel het gaat... Blog nu.biz geen drie maanden elke dag en de bezoekers blijven stijgen, ik krijg al spulletjes opgestuurd af en toe... Bizar!quote:Op woensdag 7 november 2012 11:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, heel fijn
Oeh, da's mooi! Je blog vaart er idd wel bij
Da's omdat je keihard werkt endezoquote:Op woensdag 7 november 2012 11:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, het is echt bizar hoe snel het gaat... Blog nu.biz geen drie maanden elke dag en de bezoekers blijven stijgen, ik krijg al spulletjes opgestuurd af en toe... Bizar!
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze net zo goed gelukt is als Stefop de echo's ziet haar profieltje er soms raar uit
Een lelijke babyquote:Op woensdag 7 november 2012 11:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze net zo goed gelukt is als Stefop de echo's ziet haar profieltje er soms raar uit
En ook veel comments al bij ieder artikelquote:Op woensdag 7 november 2012 11:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, het is echt bizar hoe snel het gaat... Blog nu.biz geen drie maanden elke dag en de bezoekers blijven stijgen, ik krijg al spulletjes opgestuurd af en toe... Bizar!
Woei, pfff, wat spannendquote:Op woensdag 7 november 2012 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, dus over twee weken boeken en dan hopen dat de luxe villa er nog is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |