quote:Op woensdag 7 november 2012 13:16 schreef megamandy het volgende:
Nou mijn H&M dus:
zonder make-up dusTof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Hahaquote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen juni nog maar de samsung galaxy s van puckzzz overgekochtEn cif waarschuwde mij al "Ik ken jou; straks zie je een nieuwer model voor goeikoop en dan koop je die meteen" "Nee hoor écht écht niet!!!!"
Kut
![]()
helaas welquote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jouw man kent je toch best wel goedMhehe
Hij heeft al een s plusquote:Op woensdag 7 november 2012 14:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Haha
Galaxy aan hem geven?
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat soort mensen moeten deaud![]()
tis gewoon je maatje of t nou een hond of een mens is
sterkte
Blijft altijd lastig inschatten. Een beestje kan niet letterlijk zeggen dat het genoeg is geweest, dus je zal zelf zo goed mogelijk moeten proberen te handelen en beslissen wanneer het genoeg is. Ik vind dat zelf altijd heel lastig. Want aan de andere kant speelt dan ook nog dat je je beestje eigenlijk helemaal niet kwijt wil. Maar als het je dan ook nog zo ineens in een appje wordt gemeld, komt het helemaal hard aan natuurlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 14:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Meh quoten doet kut
M_C ja dat is waar en het is zeker kut, ook omdat het slecht gaat, maar geleidelijk aan. Dus het is niet patsboem van de ene op de andere dag kut. Daarom is het zo moeilijk inschatten of je wel het juiste doet
Schaar, oh dat is wel fijn dan. Wel begrip van je omgeving. Ik heb tot nu toe ook niemand zoiets horen zeggen over het feit dat ze ziek was, maar ik ben er zelf ook nog niet zo ziek van geweest als nu. Iig niet laten blijken naar anderen. En het is zeker kut ja
mensen die zo denken hebben/verdienen geen hond.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo.Alleen ben ik altijd zo bang dat anderen mensen denken: stel je niet zo aan, het is maar een hond
Het is niet dat ik een ellendig hoopje mens ben, maar tis wel even slikken.
Ben ook net naar beneden gegaanquote:Op woensdag 7 november 2012 14:43 schreef Mirjam het volgende:
ERMAHGERD ik heb een Priempje gedaan
Vergeet gewoon helemaal te lunchen
Ik ben mobiel ga niet terug lezen. Wat heb je gezien?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen juni nog maar de samsung galaxy s van puckzzz overgekochtEn cif waarschuwde mij al "Ik ken jou; straks zie je een nieuwer model voor goeikoop en dan koop je die meteen" "Nee hoor écht écht niet!!!!"
Kut
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:43 schreef Mirjam het volgende:
ERMAHGERD ik heb een Priempje gedaan
Vergeet gewoon helemaal te lunchen
Iphone 4 16gb mag ik goeikoop overkopen van mijn collega. Die krijg vlg week de iphone 5 bij z'n abo (ja krijgt; hij heeft Vodafone net gebeld en hij heeft het kunnen regelen dat ie em er bij krijgt ipv er bij moet betalenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben mobiel ga niet terug lezen. Wat heb je gezien?
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
IK HEB HEUL WEL GELUNCHT... MET BOTERHAMMEN EN ALLES
ok ok die blijft er toch in![]()
Heb net naast elkaar gelegd en die iphone is wel reeeete snel ivm met de s.... kuuhuuuutquote:Op woensdag 7 november 2012 14:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iphone 4 16gb mag ik goeikoop overkopen van mijn collega. Die krijg vlg week de iphone 5 bij z'n abo (ja krijgt; hij heeft Vodafone net gebeld en hij heeft het kunnen regelen dat ie em er bij krijgt ipv er bij moet betalen)
JE GAAT TOCH NIET VAN SAMSUNG NAAR AUWPHONE????quote:Op woensdag 7 november 2012 14:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iphone 4 16gb mag ik goeikoop overkopen van mijn collega. Die krijg vlg week de iphone 5 bij z'n abo (ja krijgt; hij heeft Vodafone net gebeld en hij heeft het kunnen regelen dat ie em er bij krijgt ipv er bij moet betalen)
Jaweeeel, iPhone 4 is koewlquote:Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
JE GAAT TOCH NIET VAN SAMSUNG NAAR AUWPHONE????![]()
Ja precies! Heel lastig vinden we het. Waarschijnlijk komt de dierenarts morgen bij ons thuis om het te doen hoor ik net.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Blijft altijd lastig inschatten. Een beestje kan niet letterlijk zeggen dat het genoeg is geweest, dus je zal zelf zo goed mogelijk moeten proberen te handelen en beslissen wanneer het genoeg is. Ik vind dat zelf altijd heel lastig. Want aan de andere kant speelt dan ook nog dat je je beestje eigenlijk helemaal niet kwijt wil. Maar als het je dan ook nog zo ineens in een appje wordt gemeld, komt het helemaal hard aan natuurlijk
Thanks wijfiequote:Op woensdag 7 november 2012 14:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mensen die zo denken hebben/verdienen geen hond.
Sterke meissie
Ik heb een dag vrij genomen toen we Daantje in lieten slapen. En gisteren moest ik ineens weer aan haar denken
Ik ¤170quote:Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef megamandy het volgende:
Ik moest ¤220,- bijleggen voor de 4s
Alles went behalve.............quote:Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
JE GAAT TOCH NIET VAN SAMSUNG NAAR AUWPHONE????![]()
Kun je er wel bij zijn?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja precies! Heel lastig vinden we het. Waarschijnlijk komt de dierenarts morgen bij ons thuis om het te doen hoor ik net.
Nee, moet tot 13u werken dus ben pas om 14.30u in Eindhoven. Heb je vrijdag tijd?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
He Mandy, ben jij morgen nou nog in Eindhoven met de lunch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |