Ik lees en reageer daar wel?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
Er is een opschoonrondje geweest, mensen die al tijdenlang nooit meer meeposten zijn er uit gehaald.
Ik zocht even zo'n mooi plaatje en toen kon ik die fb niet meer vinden.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
Maar kreeg je er een melding van ofzo?
Dan kom je hier weer terugquote:Op woensdag 7 november 2012 17:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik lees en reageer daar wel?
Ik snap het wel, maar ik doe ook nog mee met de swapkoffer enzo. En het is soms een goeden vermaack in de bus.![]()
Jonge, je hebt ook tijd voor andere SC's dus da's gewoon een kwestie van prioriterenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zocht even zo'n mooi plaatje en toen kon ik die fb niet meer vinden.
Maar om hier mee te posten heb ik echt geen tijd voor
Als jullie nou eens 1 topic per dag doen ofzoquote:
die hoef ik niet veel te volgenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, je hebt ook tijd voor andere SC's dus da's gewoon een kwestie van prioriteren
Ik less ook niks terug. Zo boeiend is het nietquote:Op woensdag 7 november 2012 17:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als jullie nou eens 1 topic per dag doen ofzoik ben zo autistisch dat ik alles terug wil lezen enzo anders
Ja jij kan niet als ik kanquote:Op woensdag 7 november 2012 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik less ook niks terug. Zo boeiend is het niet
EN WE MOETEN NOG AFSPREKEN
lees mijn 2e zin dan ookquote:
dit.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:22 schreef Mirjam het volgende:
Teruglezen, daar ben ik al heeeeeel ang geleden mee gestopt. Als k er ben dan ben ik er, en voor de rest hoef k het echt niet te weten.
ja en dan zeg je dat wij langzamer moetenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
lees mijn 2e zin dan ookdaar staat toch dat IK wil teruglezen
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en dan zeg je dat wij langzamer moeten
hehehe ja, nu hopen dat t luktquote:Op woensdag 7 november 2012 17:25 schreef Debsterr het volgende:
SQ, ik heb voor 1 ding selectief teruggelezen: bazenvakantie!
Vast welquote:Op woensdag 7 november 2012 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe ja, nu hopen dat t lukt
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
nee niet echt... Dan gaat het 1 a 2 dagen goed en dan gaat het weer helemaal foutIs nu al een 2 a 3 maand dat ie voortdurend last heeft
Ah wat ontzettend rot zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij wordt er zelf natuurlijk ook strontvervelend van
![]()
Ja logisch! Het is je vent die wil je er gewoon bij. Meh, ik hoop dat er snel wat meer duidelijkheid komt of dat ie snel beter wordt
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |