Ik ga wel zoeken, komt vast goedquote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aah, weet je de hoofdingang van het MetaForum? Met die draaideuren? Gewoon op die verdieping. Links staan ook allemaal tafels waar mensen met laptops zitten en in de hoek is een deur richting Auditorium
edit: tenminste ik denk dat het de hoofdingang is, bij de receptie
Maar duifquote:Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef Mirjam het volgende:
Mij kan het overigens niets schelen of het wel of niet via postduif gaat hoor
Boh, niet leuk.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
Bwaoh cif is weer zo misselijk als iets![]()
Gaat echt niet goed zo........
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik haat het als mensen "" antwoorden op een e-mail
Is ie al geweest; 2 weken geleden.... Hij wil het deze week nog aankijken en als het vlg week nog niet beter is; gaat ie nogmaals naar de dokter...quote:
Heeft hij toen ook bloed laten afnemen of weet ik wat?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is ie al geweest; 2 weken geleden.... Hij wil het deze week nog aankijken en als het vlg week nog niet beter is; gaat ie nogmaals naar de dokter...
Jup.. toen kwam enkel een laagwaarde b12 naar boven (heeft ie al eens eerder gehad; hij slikt nu pilletjes)quote:Op woensdag 7 november 2012 16:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heeft hij toen ook bloed laten afnemen of weet ik wat?
Ik snapte hem eerst nietquote:Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef Mirjam het volgende:
Mij kan het overigens niets schelen of het wel of niet via postduif gaat hoor
nee niet echt... Dan gaat het 1 a 2 dagen goed en dan gaat het weer helemaal foutquote:Op woensdag 7 november 2012 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ah wat balen zeg Priemheeft hij zich inmiddels al een periode beter gevoeld of helemaal niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
nee niet echt... Dan gaat het 1 a 2 dagen goed en dan gaat het weer helemaal foutIs nu al een 2 a 3 maand dat ie voortdurend last heeft
He gets, dat klinkt niet leuk neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoop voor je dat ie toch meekan![]()
Nouja het is al beter dan de vele 'nee doe ik niet' antwoorden die ik vroeger vaak kreegquote:Op woensdag 7 november 2012 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou het niet nog een week aankijken... dit is gewoon niet goed.
Sterkte babe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |