Ik vond ze gruwelijk op Android.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het blijft gewoon extreem kut dat er geen widgets op iOs zitten, slaat echt nergens op.
Plus dat je niet gewoon in de mappenstructuur kan en je niet buiten de market om wat kan installeren.
Onzin, Apple producten moet je de eerste 6 maanden na lancering niet kopen omdat je dan zeker weet dat er iets verrot aan is.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:24 schreef remlof het volgende:
Apple producten staan nog steeds voor extreem hoge kwaliteit en intuïtief gebruik.
Neh, kwaliteit is gewoon normaal, net zoals veel andere fabrikanten hebben. Intuïtief is een uitspraak van hipsters en zegt niets concreets, W8 en Android zijn net zo simpel, alleen bieden meer mogelijkheden. Simpel zat. Zo KAN je bij Android ook met een iTunes achtig programma werken, maar het HOEFT niet. Dat is nu juist het relaxte eraan.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:24 schreef remlof het volgende:
Apple producten staan nog steeds voor extreem hoge kwaliteit en intuïtief gebruik.
Podcasts fatsoendelijk proberen af te spelen op Android is anders best een drama. En laat ik dat nou het meest met een telefoon doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Neh, kwaliteit is gewoon normaal, net zoals veel andere fabrikanten hebben. Intuïtief is een uitspraak van hipsters en zegt niets concreets, W8 en Android zijn net zo simpel, alleen bieden meer mogelijkheden. Simpel zat. Zo KAN je bij Android ook met een iTunes achtig programma werken, maar het HOEFT niet. Dat is nu juist het relaxte eraan.
Eh... want? Podcast is gewoon een audio-bestand. Download + afspeel. Heel lastig ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Podcasts fatsoendelijk proberen af te spelen op Android is anders best een drama.
Uhuquote:Op donderdag 8 november 2012 10:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Eh... want? Podcast is gewoon een audio-bestand. Download + afspeel. Heel lastig ja.
Wat? Waarom zou je iets wat voor een Apple ding bedoeld is proberen te downloaden via iTunes en dan op een Android zetten?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
UhuEerst downloaden via iTunes en dan kan je nog niet eens goed overzetten naar Android, want in de tijd dat ik het gebruikte was er geen app die fatsoendelijk podcasts kon afspelen, zoals het onthouden waar je in een vorige podcast was gebleven. Plus dat ik iedere losse podcast weer apart via iTunes moest downloaden.
Zo moeilijk is het toch niet om te lezen? Ik kon toentertijd geen podcasts via Android downloaden. Geen idee of het nu wel mogelijk is.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat? Waarom zou je iets wat voor een Apple ding bedoeld is proberen te downloaden via iTunes en dan op een Android zetten?
Download hem gewoon via je Android telefoon en speel het af via bv Power-Amp.
Jullie zitten zo gevangen in dat omslachtige gedoe van apple dan het simpel doen onmogelijk is geworden of zo he?
Dus omdat jij perse iets wilt downloaden wat alleen beschikbaar was via iTunes (voor zover jij wist dan) vind je het raar dat het niet handig werkte op je Android? Nee logisch!quote:Op donderdag 8 november 2012 10:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet om te lezen? Ik kon toentertijd geen podcasts via Android downloaden. Geen idee of het nu wel mogelijk is.
Mijn MacBook Pro kreeg anders gratis een geheel nieuwe topcase en logicboard. En dat zonder bon. Prima service.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:16 schreef Kowloon het volgende:
Ik vind Apple om twee redenen vervelend, al die idiote rechtszaken en de slechte service als het om garantie gaat.
En we weten allemaal hoe dat gelopen isquote:All that hype for an MP3 player? Break-thru digital device? The Reality Distiortion Field™ is starting to warp Steve's mind if he thinks for one second that this thing is gonna take off.
dat dus, dat gezeur om patenten en steeds zogenaamde vernieuwingen is erg lame maar de iPhone werkt gewoon als een trein. Ideaal, intuïtief, snel, nooit zooi erop zoals bij android. Ik ben en blijf er blij mee.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:24 schreef remlof het volgende:
Klopt. En weet je waarom?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mijn MacBook Pro kreeg anders gratis een geheel nieuwe topcase en logicboard. En dat zonder bon. Prima service.
Verder jankt iedereen al jaren dat het bergafwaarts gaat met Apple. Al sinds 2001, toen de eerste iPod werd aangekondigd:
[..]
En we weten allemaal hoe dat gelopen is
Waarom zou je in Android geen podcasts mogen afspelen? Het is gewoon triest dat Android anno 2012 nog steeds geen onderscheid kan maken tussen podcasts en muziek. De allereerste iPhone kon dit al.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus omdat jij perse iets wilt downloaden wat alleen beschikbaar was via iTunes (voor zover jij wist dan) vind je het raar dat het niet handig werkte op je Android? Nee logisch!
Als ik een XboX heb is het ook niet handig Wii-spelletjes downloaden en spelen nee!
Wat voor zooi?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ideaal, intuïtief, snel, nooit zooi erop zoals bij android.
Nee, dankzij kwaliteit, een toegankelijke interface en een gebruiksvriendelijk besturingssysteem. Maar dat wil jij niet begrijpenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Klopt. En weet je waarom?
Dankzij de revolutionaire..... tromgeroffel.... WITTE oordopjes!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou daar verschil in moeten zitten?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom zou je in Android geen podcasts mogen afspelen? Het is gewoon triest dat Android anno 2012 nog steeds geen onderscheid kan maken tussen podcasts en muziek. De allereerste iPhone kon dit al.
apps die malware bevatten bijv.quote:
Geen andere extensie, films en series zijn beiden mp4 of m4v, maar iOS is wel in staat in de metadata het onderscheid te maken. Zo kun je series gescheiden houden van films, en zelfs ordenen per seizoen en aflevering.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waarom zou daar verschil in moeten zitten?![]()
Je kan ze in een andere map doen als je zou willen, maar waarom moet het een ander bestand zijn?
![]()
Je film is ook een ander bestand dan een serie?
Dit is voor het eerst in de afgelopen 4/5 jaar tussen android vs apple discussies dat ik iemand dit punt zie aanhalen. Ik betwijfel of het een gemis is bij meer dan 10 mensen wereldwijd.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Geen andere extensie, films en series zijn beiden mp4 of m4v, maar iOS is wel in staat in de metadata het onderscheid te maken. Zo kun je series gescheiden houden van films, en zelfs ordenen per seizoen en aflevering.
Dit kan Android nog steeds niet. Video's zijn videos, mp3's zijn mp3's, ongeacht het bestand. Dit is gewoon een heel groot gemis, vooral met audioboeken en podcasts.
Dat moeten die mensen weten. Ik luister veel audioboeken en podcasts, en dat werkte gewoon niet goed op Android, welke speler ik ook probeerde. Het is niet handig als je elke keer moet lopen zoeken waar je was in een audioboek van 30 uur, of wanneer je steeds podcast tussendoor hoort komen als je muziek op shuffle staat.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:09 schreef WH141 het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst in de afgelopen 4/5 jaar tussen android vs apple discussies dat ik iemand dit punt zie aanhalen. Ik betwijfel of het een gemis is bij meer dan 10 mensen wereldwijd.
Via id3 tags kan je toch onderscheid maken? Dit zal in iOS wel hetzelfde werken neem ik aan?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Geen andere extensie, films en series zijn beiden mp4 of m4v, maar iOS is wel in staat in de metadata het onderscheid te maken. Zo kun je series gescheiden houden van films, en zelfs ordenen per seizoen en aflevering.
Dit kan Android nog steeds niet. Video's zijn videos, mp3's zijn mp3's, ongeacht het bestand. Dit is gewoon een heel groot gemis, vooral met audioboeken en podcasts.
nooit last van.quote:
Geen hetze tegen apple, meer irritatie aan fanboys.quote:eniewee, ik snap die hele apple haat nooit zoje vindt het wel wat of niet, prima toch? maar die hele hetze ertegen is best vreemd imo.
Tags maken is niet het probleem: het lezen van die tags wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:13 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Via id3 tags kan je toch onderscheid maken? Dit zal in iOS wel hetzelfde werken neem ik aan?
Het is al sinds een jaar of twee veel hipper om een fanatieke anti-Apple fanboy te zijn, hoor. De flamewar start negen van de tien keer vanuit de anti-Apple hoek.quote:Geen hetze tegen apple, meer irritatie aan fanboys.
Dit.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:12 schreef speknek het volgende:
Voorheen was Steve Jobs er die met zijn reality distortion field ervoor kon zorgen dat de board of directors binnenin het bedrijf hun eigen conventies overboord wilden gooien om iets nieuws na te jagen, of anders aan het publiek duidelijk kon maken dat ze dit nieuwe ding toch wel ontzettend graag wilde. Zonder zo'n reality distortion verandert Apple echter in dezelfde logge megacorporatie als al die anderen.
Ze klappen en juichen ook zo leukquote:Op donderdag 8 november 2012 11:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Moet zeggen dat de werknemers in de Applestore in Amsterdam over het algemeen erg vriendelijk en behulpzaam zijn.
Denk het ook, tenzij er weer iets spectaculairs komtquote:Op woensdag 7 november 2012 09:47 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Apple gaat toch wel flink inzakken of ze nu willen of niet. Heel hun concept en iOS zelf staat nu al langere tijd stil. Wie wil er nu een nieuwe iPhone als die er op het scherm hetzelfde uitziet als de oude iPhone? Niemand toch? (behalve de fanboys natuurlijk, die kopen alleen vanwege het logo)
Ik geef het 5jaar en dan is de Apple hype weer over. Mark my words!
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:13 schreef DroogDok het volgende:
Geen hetze tegen apple, meer irritatie aan fanboys.
Voor maar 40% meer betalen voor je laptop heel even rockster zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 11:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze klappen en juichen ook zo leuk
[ afbeelding ]
Je doet net alsof Steve Jobs al vijf jaar dood is, hoewel ook ik als iedereen naar jouw conclusie neig, is het nog wel te vroeg lijkt mequote:Op donderdag 8 november 2012 11:12 schreef speknek het volgende:
--knip--
Voorheen was Steve Jobs er die met zijn reality distortion field ervoor kon zorgen dat de board of directors binnenin het bedrijf hun eigen conventies overboord wilden gooien om iets nieuws na te jagen, of anders aan het publiek duidelijk kon maken dat ze dit nieuwe ding toch wel ontzettend graag wilde. Zonder zo'n reality distortion verandert Apple echter in dezelfde logge megacorporatie als al die anderen.
Veel audioboeken en podcasts luisteren en dan een Iphone nemen met inferieure audiokwaliteit tegenover bijvoorbeeld een sonyquote:Op donderdag 8 november 2012 11:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat moeten die mensen weten. Ik luister veel audioboeken en podcasts, en dat werkte gewoon niet goed op Android, welke speler ik ook probeerde. Het is niet handig als je elke keer moet lopen zoeken waar je was in een audioboek van 30 uur, of wanneer je steeds podcast tussendoor hoort komen als je muziek op shuffle staat.
Maar gelukkig werkt het "ik gebruik het niet, dus maakt het niet uit"-argument in elke situatie, he?
Ja, want voor audioboeken is FLAC ook echt een toegevoegde waarde, he?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Veel audioboeken en podcasts luisteren en dan een Iphone nemen met inferieure audiokwaliteit tegenover bijvoorbeeld een sony
een soort Ipod MINI krijg je over een jaar gratis bij de mediamarkt, als je er je persoonlijke gegevens invult en een abonnement op G4 neemtquote:Op donderdag 8 november 2012 11:12 schreef speknek het volgende:
Het viel me al een paar maanden geleden op dat Apple de nieuwe Microsoft geworden is, in dat het bedrijf zo groot en zakelijke partners er zo afhankelijk van zijn geworden dat ze als corporate moloch vastroesten.
iOS is inmiddels ronduit lelijk te noemen naast Android en WP8, maar het design lijkt in steen gebeiteld. De aandeelhouders verwachten zoveel iteraties per jaar, maar er valt niet tegenop te innoveren (zie de 'wider iPod, thinner iPod' grap van Kimmel). Een groter probleem is dat de developers verlangen dat de resolutie hetzelfde blijft, en je nu bij de iPad mini daardoor ziet dat de 4:3 verhouding ervoor zorgt dat het apparaat te breed is voor mensen met kleine handen. Daarnaast zorgt interne concurrentie met de iPod touch ervoor dat ze het apparaat te duur op de markt zetten in vergelijking met de externe concurrentie.
Oh ja, iTunes. Die nieuwe ontwikkeling die het verschil maakt tussen het wel of niet beu zijn in 2012.quote:
Een daling van 20% in 1,5 maand is best stevigquote:Op woensdag 7 november 2012 10:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Zomg enorme daling
Da's bij vrijwel elk produkt in die prijsklasse zo.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:24 schreef remlof het volgende:
Niet bij Samsung, waar in de hoogste prijsklasse bezuinigd wordt op materiaal en techniek. De S3 heeft een inferieure schermtechniek tov de S2 (Pentile-matrix ipv RGB) en het gladde, slappe plastic voelt ook lang niet zo premium aan als het materiaal dat voor de S2 gebruikt wordt, laat staan het aluminium waarvan de iPhone 5 gemaakt is.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
Da's bij vrijwel elk produkt in die prijsklasse zo.
Ik vind dat bij de iPhone5 net zo goed opgaan. Waar de 4S totaal onkrasbaar en onbuigzaam was is dat bij de iPhone5 wel anders.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet bij Samsung, waar in de hoogste prijsklasse bezuinigd wordt op materiaal en techniek. De S3 heeft een inferieure schermtechniek tov de S2 (Pentile-matrix ipv RGB) en het gladde, slappe plastic voelt ook lang niet zo premium aan als het materiaal dat voor de S2 gebruikt wordt, laat staan het aluminium waarvan de iPhone 5 gemaakt is.
Alledrie non-issues voor de gemiddelde gebruiker.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het blijft gewoon extreem kut dat er geen widgets op iOs zitten, slaat echt nergens op.
Plus dat je niet gewoon in de mappenstructuur kan en je niet buiten de market om wat kan installeren.
Kennelijk zit de consument er niet mee aangezien zowel de SII als SIII een groot verkoopsucces is. Plastic (polycarbonaat) heeft ook voordelen. Het ligt lekkerder in de hand dan koud metaal vind ik zelf. Daarom heb ik ook een hoesje om mijn aluminium Desire S maar dat is subjectief. Wel of niet plastic maakt voor de doelgroep kennelijk niet echt uit.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
Daar valt een argument voor te geven. Net zoals het argument ook op gaat dat aluminium minder snel breekt dan gehard glas.
In beide gevallen wordt gekozen voor materiaal dat meer premium aanvoelt dat het pastic van de Galaxy-lijn.
Geldt dit argument ook voor het gebrek aan widgets op iOS? Of iTunes? De iPhone 5 is ook een groot verkoopsucces.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kennelijk zit de consument er niet mee aangezien zowel de SII als SIII een groot verkoopsucces is.
To each their own. Maar dat was dan ook niet het punt.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kennelijk zit de consument er niet mee aangezien zowel de SII als SIII een groot verkoopsucces is. Plastic (polycarbonaat) heeft ook voordelen. Het ligt lekkerder in de hand dan koud metaal vind ik zelf. Daarom heb ik ook een hoesje om mijn aluminium Desire S maar dat is subjectief. Wel of niet plastic maakt voor de doelgroep kennelijk niet echt uit.
Dat zal ik niet ontkennen maar zoals Splack beneden al zegt een andere doelgroep. Zowel de SIII als de iPhone5 vinden gretig aftrek.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:58 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Geldt dit argument ook voor het gebrek aan widgets op iOS? Of iTunes? De iPhone 5 is ook een groot verkoopsucces.
Gelul. Widgets zijn gewoon erg leuk en handig. Ook voor de gemiddelde gebruiker, zoals ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:46 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Alledrie non-issues voor de gemiddelde gebruiker.
Geen idee waarom dat altijd is. De consument gaat voor veilig en volgt elkaar vaak ik kocht een Xperia S en nu hebben al 5 mensen in mijn directe omgeving er ook 1quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kennelijk zit de consument er niet mee aangezien zowel de SII als SIII een groot verkoopsucces is. Plastic (polycarbonaat) heeft ook voordelen. Het ligt lekkerder in de hand dan koud metaal vind ik zelf. Daarom heb ik ook een hoesje om mijn aluminium Desire S maar dat is subjectief. Wel of niet plastic maakt voor de doelgroep kennelijk niet echt uit.
Beetje 5 meier dokken voor een uurtje, pffffquote:Op donderdag 8 november 2012 11:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Voor maar 40% meer betalen voor je laptop heel even rockster zijn![]()
Bij Women Of The World betaal je voor een enkele dame al meer
Zou ook een beetje kunnen komen dat mensen door de bomen het bos niet meer zien en daarom terugvallen op de overbekende modellen. Ik kan ze dat niet kwalijk nemen. Ging gisteren even wat telecomwinkels af en ik wist zelf gelukkig waar ik naar wilde kijken maar als je als leek echt zo'n winkel binnenstapt wordt je echt overspoeld door de mogelijkheden. Kan me voorstellen dat mensen dan terugvallen op verhalen uit de omgeving.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geen idee waarom dat altijd is. De consument gaat voor veilig en volgt elkaar vaak ik kocht een Xperia S en nu hebben al 5 mensen in mijn directe omgeving er ook 1), zelfde als bij Opels en dergelijke, er zijn leukere en betere auto's maar heel NL koopt de grijze muizen
.
Ik denk dat dat voor veel mensen inderdaad geldt.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:40 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zou ook een beetje kunnen komen dat mensen door de bomen het bos niet meer zien en daarom terugvallen op de overbekende modellen. Ik kan ze dat niet kwalijk nemen. Ging gisteren even wat telecomwinkels af en ik wist zelf gelukkig waar ik naar wilde kijken maar als je als leek echt zo'n winkel binnenstapt wordt je echt overspoeld door de mogelijkheden. Kan me voorstellen dat mensen dan terugvallen op verhalen uit de omgeving.
Raar idee eigenlijk dat je vijf, zes jaar geleden eigenlijk bijna automatisch bij Symbian terecht kwam als main stream consumenten OS en er nu zoveel meer keuze is in zo'n relatieve korte tijd. Wel fijne ontwikkeling en gezond voor de markt en de techfan op zich, wel verwarrend voor de consument die gewoon een telefoon wil.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor veel mensen inderdaad geldt.
Bovendien is Android dermate ontwikkeld dat je met geen enkel high end-toestel nog een buil kan vallen, ongeacht de fabrikant.
Mij boeit het materiaal niet. Als het lekker aanvoelt maken ze het voor mijn part van bananenschillen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet bij Samsung, waar in de hoogste prijsklasse bezuinigd wordt op materiaal en techniek. De S3 heeft een inferieure schermtechniek tov de S2 (Pentile-matrix ipv RGB) en het gladde, slappe plastic voelt ook lang niet zo premium aan als het materiaal dat voor de S2 gebruikt wordt, laat staan het aluminium waarvan de iPhone 5 gemaakt is.
kunststof kan lekker aanvoelen ja, maar de S3 doet dat niet. Goedkoop aanvoelend spul, sowieso een lelijk design imo.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Mij boeit het materiaal niet. Als het lekker aanvoelt maken ze het voor mijn part van bananenschillen.
Wel interessante dat die witte oordopjes compleet verdwenen zijn (althans hier in Berlijn) en iedereen nu met verschillende soorten (dure) koptelefoons loopt . Ik denk dat het met de telefoon/laptop markt ook snel weer die kant op gaat. Potentiële kopers willen zich weer kunnen onderscheiden van elkaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Klopt. En weet je waarom?
Dankzij de revolutionaire..... tromgeroffel.... WITTE oordopjes!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Apple zou het eerste beursbedrijf worden dat meer waard zou zijn dan 1 miljard dollar.
Tja, lange/korte schaalverdelingen blijven lastig voor journalisten. Hoe vaak ik bijv. wel niet biljonair heb zien staan daar waar miljardair hoortquote:
"Nieuwe telefoon verkoopt beter dan oude telefoon"quote:Op donderdag 8 november 2012 23:21 schreef crackhouse het volgende:
Zelfs de iPhone kan het al niet meer opnemen tegen de Galaxy SIII.
Nou en? Wat maakt dat nou uit, de S3 is gewoon een mooi ding opzich. Ik heb het niet zo op Android, maar er is verder niet zoveel mis mee. Mooi scherm, snel en niet zo duur als een iPhone.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:21 schreef crackhouse het volgende:
Zelfs de iPhone kan het al niet meer opnemen tegen de Galaxy SIII.
Heb toevallig 2 series (Game of Thrones en Suits) op mijn Sony Android device staan en die hebben aparte mappen, los van mijn films.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze, zolang iedereen zo gek is om het te blijven kopen met minimale updates..quote:Op maandag 12 november 2012 18:03 schreef Doodloper het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)s-ipad-5-en-itv.html
Eerste helft van 2013 komen ze volgens geruchten met een iPhone 5s en iPad 5; volgens mij zijn ze de weg een beetje kwijt indd. Of ze moeten ECHT vernieuwende dingen hebben maar dat betwijfel ik.
zijn chinese geruchten. Maar die Itv lijkt mij wel wat meer serieus omdat die geruchten een jaar geleden er ook al waren.quote:Op maandag 12 november 2012 18:03 schreef Doodloper het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)s-ipad-5-en-itv.html
Eerste helft van 2013 komen ze volgens geruchten met een iPhone 5s en iPad 5; volgens mij zijn ze de weg een beetje kwijt indd. Of ze moeten ECHT vernieuwende dingen hebben maar dat betwijfel ik.
inderdaad ja. Goh nou dat ene streepje aan de zijkant van de 4S was toch wel erg innovatiefquote:Op maandag 12 november 2012 18:07 schreef kawotski het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze, zolang iedereen zo gek is om het te blijven kopen met minimale updates..
quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
inderdaad ja. Goh nou dat ene streepje aan de zijkant van de 4S was toch wel erg innovatief
Op dit moment? De Nokia PureView op gebied van telefooncamera's.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:30 schreef retorbrapi het volgende:
Kan iemand een voorbeeld geven van een smartphone die innovatiever is dan de iPhone, en uitleggen waarom?
Ach, wat boeit een snellere processor nou?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
inderdaad ja. Goh nou dat ene streepje aan de zijkant van de 4S was toch wel erg innovatief
En dan nog steeds haperen en schokken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, wat boeit een snellere processor nou?
"mijn android heeft een quad core!".
Dat valt allemaal wel mee, maar de dualcore in de iPhone 5 is verbazingwekkend genoeg sneller dan de nieuwere quadcores.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:41 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En dan nog steeds haperen en schokken.
Met Project Butter is dat ook verdwenen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:41 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En dan nog steeds haperen en schokken.
Goed voorbeeld inderdaad.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
Op dit moment? De Nokia PureView op gebied van telefooncamera's.
Je bedoeld waarom iedereen zich nu ineens "bekocht" voelt vanwege de nieuwe processor in de ipad4? Want veel vooruitgang zit daar ook niet in...quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, wat boeit een snellere processor nou?
"mijn android heeft een quad core!".
De nexus4. Waarom? Vanwege de software. Welke straks in ios7 verwerkt zit...quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:30 schreef retorbrapi het volgende:
Kan iemand een voorbeeld geven van een smartphone die innovatiever is dan de iPhone, en uitleggen waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |