Ze klappen en juichen ook zo leukquote:Op donderdag 8 november 2012 11:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Moet zeggen dat de werknemers in de Applestore in Amsterdam over het algemeen erg vriendelijk en behulpzaam zijn.
Denk het ook, tenzij er weer iets spectaculairs komtquote:Op woensdag 7 november 2012 09:47 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Apple gaat toch wel flink inzakken of ze nu willen of niet. Heel hun concept en iOS zelf staat nu al langere tijd stil. Wie wil er nu een nieuwe iPhone als die er op het scherm hetzelfde uitziet als de oude iPhone? Niemand toch? (behalve de fanboys natuurlijk, die kopen alleen vanwege het logo)
Ik geef het 5jaar en dan is de Apple hype weer over. Mark my words!
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:13 schreef DroogDok het volgende:
Geen hetze tegen apple, meer irritatie aan fanboys.
Voor maar 40% meer betalen voor je laptop heel even rockster zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 11:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze klappen en juichen ook zo leuk
[ afbeelding ]
Je doet net alsof Steve Jobs al vijf jaar dood is, hoewel ook ik als iedereen naar jouw conclusie neig, is het nog wel te vroeg lijkt mequote:Op donderdag 8 november 2012 11:12 schreef speknek het volgende:
--knip--
Voorheen was Steve Jobs er die met zijn reality distortion field ervoor kon zorgen dat de board of directors binnenin het bedrijf hun eigen conventies overboord wilden gooien om iets nieuws na te jagen, of anders aan het publiek duidelijk kon maken dat ze dit nieuwe ding toch wel ontzettend graag wilde. Zonder zo'n reality distortion verandert Apple echter in dezelfde logge megacorporatie als al die anderen.
Veel audioboeken en podcasts luisteren en dan een Iphone nemen met inferieure audiokwaliteit tegenover bijvoorbeeld een sonyquote:Op donderdag 8 november 2012 11:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat moeten die mensen weten. Ik luister veel audioboeken en podcasts, en dat werkte gewoon niet goed op Android, welke speler ik ook probeerde. Het is niet handig als je elke keer moet lopen zoeken waar je was in een audioboek van 30 uur, of wanneer je steeds podcast tussendoor hoort komen als je muziek op shuffle staat.
Maar gelukkig werkt het "ik gebruik het niet, dus maakt het niet uit"-argument in elke situatie, he?
Ja, want voor audioboeken is FLAC ook echt een toegevoegde waarde, he?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Veel audioboeken en podcasts luisteren en dan een Iphone nemen met inferieure audiokwaliteit tegenover bijvoorbeeld een sony
een soort Ipod MINI krijg je over een jaar gratis bij de mediamarkt, als je er je persoonlijke gegevens invult en een abonnement op G4 neemtquote:Op donderdag 8 november 2012 11:12 schreef speknek het volgende:
Het viel me al een paar maanden geleden op dat Apple de nieuwe Microsoft geworden is, in dat het bedrijf zo groot en zakelijke partners er zo afhankelijk van zijn geworden dat ze als corporate moloch vastroesten.
iOS is inmiddels ronduit lelijk te noemen naast Android en WP8, maar het design lijkt in steen gebeiteld. De aandeelhouders verwachten zoveel iteraties per jaar, maar er valt niet tegenop te innoveren (zie de 'wider iPod, thinner iPod' grap van Kimmel). Een groter probleem is dat de developers verlangen dat de resolutie hetzelfde blijft, en je nu bij de iPad mini daardoor ziet dat de 4:3 verhouding ervoor zorgt dat het apparaat te breed is voor mensen met kleine handen. Daarnaast zorgt interne concurrentie met de iPod touch ervoor dat ze het apparaat te duur op de markt zetten in vergelijking met de externe concurrentie.
Voorheen was Steve Jobs er die met zijn reality distortion field ervoor kon zorgen dat de board of directors binnenin het bedrijf hun eigen conventies overboord wilden gooien om iets nieuws na te jagen, of anders aan het publiek duidelijk kon maken dat ze dit nieuwe ding toch wel ontzettend graag wilde. Zonder zo'n reality distortion verandert Apple echter in dezelfde logge megacorporatie als al die anderen.
Oh ja, iTunes. Die nieuwe ontwikkeling die het verschil maakt tussen het wel of niet beu zijn in 2012.quote:
Een daling van 20% in 1,5 maand is best stevigquote:Op woensdag 7 november 2012 10:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Zomg enorme daling
Da's bij vrijwel elk produkt in die prijsklasse zo.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:24 schreef remlof het volgende:
Apple producten staan nog steeds voor extreem hoge kwaliteit en intuïtief gebruik.
Niet bij Samsung, waar in de hoogste prijsklasse bezuinigd wordt op materiaal en techniek. De S3 heeft een inferieure schermtechniek tov de S2 (Pentile-matrix ipv RGB) en het gladde, slappe plastic voelt ook lang niet zo premium aan als het materiaal dat voor de S2 gebruikt wordt, laat staan het aluminium waarvan de iPhone 5 gemaakt is.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
Da's bij vrijwel elk produkt in die prijsklasse zo.
Ik vind dat bij de iPhone5 net zo goed opgaan. Waar de 4S totaal onkrasbaar en onbuigzaam was is dat bij de iPhone5 wel anders.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet bij Samsung, waar in de hoogste prijsklasse bezuinigd wordt op materiaal en techniek. De S3 heeft een inferieure schermtechniek tov de S2 (Pentile-matrix ipv RGB) en het gladde, slappe plastic voelt ook lang niet zo premium aan als het materiaal dat voor de S2 gebruikt wordt, laat staan het aluminium waarvan de iPhone 5 gemaakt is.
Alledrie non-issues voor de gemiddelde gebruiker.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het blijft gewoon extreem kut dat er geen widgets op iOs zitten, slaat echt nergens op.
Plus dat je niet gewoon in de mappenstructuur kan en je niet buiten de market om wat kan installeren.
Kennelijk zit de consument er niet mee aangezien zowel de SII als SIII een groot verkoopsucces is. Plastic (polycarbonaat) heeft ook voordelen. Het ligt lekkerder in de hand dan koud metaal vind ik zelf. Daarom heb ik ook een hoesje om mijn aluminium Desire S maar dat is subjectief. Wel of niet plastic maakt voor de doelgroep kennelijk niet echt uit.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
Daar valt een argument voor te geven. Net zoals het argument ook op gaat dat aluminium minder snel breekt dan gehard glas.
In beide gevallen wordt gekozen voor materiaal dat meer premium aanvoelt dat het pastic van de Galaxy-lijn.
Geldt dit argument ook voor het gebrek aan widgets op iOS? Of iTunes? De iPhone 5 is ook een groot verkoopsucces.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kennelijk zit de consument er niet mee aangezien zowel de SII als SIII een groot verkoopsucces is.
To each their own. Maar dat was dan ook niet het punt.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kennelijk zit de consument er niet mee aangezien zowel de SII als SIII een groot verkoopsucces is. Plastic (polycarbonaat) heeft ook voordelen. Het ligt lekkerder in de hand dan koud metaal vind ik zelf. Daarom heb ik ook een hoesje om mijn aluminium Desire S maar dat is subjectief. Wel of niet plastic maakt voor de doelgroep kennelijk niet echt uit.
Dat zal ik niet ontkennen maar zoals Splack beneden al zegt een andere doelgroep. Zowel de SIII als de iPhone5 vinden gretig aftrek.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:58 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Geldt dit argument ook voor het gebrek aan widgets op iOS? Of iTunes? De iPhone 5 is ook een groot verkoopsucces.
Gelul. Widgets zijn gewoon erg leuk en handig. Ook voor de gemiddelde gebruiker, zoals ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:46 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Alledrie non-issues voor de gemiddelde gebruiker.
Geen idee waarom dat altijd is. De consument gaat voor veilig en volgt elkaar vaak ik kocht een Xperia S en nu hebben al 5 mensen in mijn directe omgeving er ook 1quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kennelijk zit de consument er niet mee aangezien zowel de SII als SIII een groot verkoopsucces is. Plastic (polycarbonaat) heeft ook voordelen. Het ligt lekkerder in de hand dan koud metaal vind ik zelf. Daarom heb ik ook een hoesje om mijn aluminium Desire S maar dat is subjectief. Wel of niet plastic maakt voor de doelgroep kennelijk niet echt uit.
Beetje 5 meier dokken voor een uurtje, pffffquote:Op donderdag 8 november 2012 11:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Voor maar 40% meer betalen voor je laptop heel even rockster zijn![]()
Bij Women Of The World betaal je voor een enkele dame al meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |