Zou ook een beetje kunnen komen dat mensen door de bomen het bos niet meer zien en daarom terugvallen op de overbekende modellen. Ik kan ze dat niet kwalijk nemen. Ging gisteren even wat telecomwinkels af en ik wist zelf gelukkig waar ik naar wilde kijken maar als je als leek echt zo'n winkel binnenstapt wordt je echt overspoeld door de mogelijkheden. Kan me voorstellen dat mensen dan terugvallen op verhalen uit de omgeving.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geen idee waarom dat altijd is. De consument gaat voor veilig en volgt elkaar vaak ik kocht een Xperia S en nu hebben al 5 mensen in mijn directe omgeving er ook 1), zelfde als bij Opels en dergelijke, er zijn leukere en betere auto's maar heel NL koopt de grijze muizen
.
Ik denk dat dat voor veel mensen inderdaad geldt.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:40 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zou ook een beetje kunnen komen dat mensen door de bomen het bos niet meer zien en daarom terugvallen op de overbekende modellen. Ik kan ze dat niet kwalijk nemen. Ging gisteren even wat telecomwinkels af en ik wist zelf gelukkig waar ik naar wilde kijken maar als je als leek echt zo'n winkel binnenstapt wordt je echt overspoeld door de mogelijkheden. Kan me voorstellen dat mensen dan terugvallen op verhalen uit de omgeving.
Raar idee eigenlijk dat je vijf, zes jaar geleden eigenlijk bijna automatisch bij Symbian terecht kwam als main stream consumenten OS en er nu zoveel meer keuze is in zo'n relatieve korte tijd. Wel fijne ontwikkeling en gezond voor de markt en de techfan op zich, wel verwarrend voor de consument die gewoon een telefoon wil.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor veel mensen inderdaad geldt.
Bovendien is Android dermate ontwikkeld dat je met geen enkel high end-toestel nog een buil kan vallen, ongeacht de fabrikant.
Mij boeit het materiaal niet. Als het lekker aanvoelt maken ze het voor mijn part van bananenschillen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet bij Samsung, waar in de hoogste prijsklasse bezuinigd wordt op materiaal en techniek. De S3 heeft een inferieure schermtechniek tov de S2 (Pentile-matrix ipv RGB) en het gladde, slappe plastic voelt ook lang niet zo premium aan als het materiaal dat voor de S2 gebruikt wordt, laat staan het aluminium waarvan de iPhone 5 gemaakt is.
kunststof kan lekker aanvoelen ja, maar de S3 doet dat niet. Goedkoop aanvoelend spul, sowieso een lelijk design imo.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Mij boeit het materiaal niet. Als het lekker aanvoelt maken ze het voor mijn part van bananenschillen.
Wel interessante dat die witte oordopjes compleet verdwenen zijn (althans hier in Berlijn) en iedereen nu met verschillende soorten (dure) koptelefoons loopt . Ik denk dat het met de telefoon/laptop markt ook snel weer die kant op gaat. Potentiële kopers willen zich weer kunnen onderscheiden van elkaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Klopt. En weet je waarom?
Dankzij de revolutionaire..... tromgeroffel.... WITTE oordopjes!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Apple zou het eerste beursbedrijf worden dat meer waard zou zijn dan 1 miljard dollar.
Tja, lange/korte schaalverdelingen blijven lastig voor journalisten. Hoe vaak ik bijv. wel niet biljonair heb zien staan daar waar miljardair hoortquote:
"Nieuwe telefoon verkoopt beter dan oude telefoon"quote:Op donderdag 8 november 2012 23:21 schreef crackhouse het volgende:
Zelfs de iPhone kan het al niet meer opnemen tegen de Galaxy SIII.
Nou en? Wat maakt dat nou uit, de S3 is gewoon een mooi ding opzich. Ik heb het niet zo op Android, maar er is verder niet zoveel mis mee. Mooi scherm, snel en niet zo duur als een iPhone.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:21 schreef crackhouse het volgende:
Zelfs de iPhone kan het al niet meer opnemen tegen de Galaxy SIII.
Heb toevallig 2 series (Game of Thrones en Suits) op mijn Sony Android device staan en die hebben aparte mappen, los van mijn films.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Geen andere extensie, films en series zijn beiden mp4 of m4v, maar iOS is wel in staat in de metadata het onderscheid te maken. Zo kun je series gescheiden houden van films, en zelfs ordenen per seizoen en aflevering.
Dit kan Android nog steeds niet. Video's zijn videos, mp3's zijn mp3's, ongeacht het bestand. Dit is gewoon een heel groot gemis, vooral met audioboeken en podcasts.
Gelijk hebben ze, zolang iedereen zo gek is om het te blijven kopen met minimale updates..quote:Op maandag 12 november 2012 18:03 schreef Doodloper het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)s-ipad-5-en-itv.html
Eerste helft van 2013 komen ze volgens geruchten met een iPhone 5s en iPad 5; volgens mij zijn ze de weg een beetje kwijt indd. Of ze moeten ECHT vernieuwende dingen hebben maar dat betwijfel ik.
zijn chinese geruchten. Maar die Itv lijkt mij wel wat meer serieus omdat die geruchten een jaar geleden er ook al waren.quote:Op maandag 12 november 2012 18:03 schreef Doodloper het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)s-ipad-5-en-itv.html
Eerste helft van 2013 komen ze volgens geruchten met een iPhone 5s en iPad 5; volgens mij zijn ze de weg een beetje kwijt indd. Of ze moeten ECHT vernieuwende dingen hebben maar dat betwijfel ik.
inderdaad ja. Goh nou dat ene streepje aan de zijkant van de 4S was toch wel erg innovatiefquote:Op maandag 12 november 2012 18:07 schreef kawotski het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze, zolang iedereen zo gek is om het te blijven kopen met minimale updates..
quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
inderdaad ja. Goh nou dat ene streepje aan de zijkant van de 4S was toch wel erg innovatief
Op dit moment? De Nokia PureView op gebied van telefooncamera's.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:30 schreef retorbrapi het volgende:
Kan iemand een voorbeeld geven van een smartphone die innovatiever is dan de iPhone, en uitleggen waarom?
Ach, wat boeit een snellere processor nou?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
inderdaad ja. Goh nou dat ene streepje aan de zijkant van de 4S was toch wel erg innovatief
En dan nog steeds haperen en schokken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, wat boeit een snellere processor nou?
"mijn android heeft een quad core!".
Dat valt allemaal wel mee, maar de dualcore in de iPhone 5 is verbazingwekkend genoeg sneller dan de nieuwere quadcores.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:41 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En dan nog steeds haperen en schokken.
Met Project Butter is dat ook verdwenen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:41 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Goed voorbeeld inderdaad.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
Op dit moment? De Nokia PureView op gebied van telefooncamera's.
Je bedoeld waarom iedereen zich nu ineens "bekocht" voelt vanwege de nieuwe processor in de ipad4? Want veel vooruitgang zit daar ook niet in...quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, wat boeit een snellere processor nou?
"mijn android heeft een quad core!".
De nexus4. Waarom? Vanwege de software. Welke straks in ios7 verwerkt zit...quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:30 schreef retorbrapi het volgende:
Kan iemand een voorbeeld geven van een smartphone die innovatiever is dan de iPhone, en uitleggen waarom?
Zelfde als Apple dusquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
De Nexus 4 is een mooi toestel, maar alles behalve innovatief.
Glazen voor- en achterkant?
Niet uitbreidbaar geheugen?
Welkom in 2010.
De middeleeuwen belden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:41 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat is voor nerds.... schijnt.quote:
Ik zei ook vanwege de software. Photosphere, meerdere accounts, uitbreiding van de statusbalk, etc. Dingen die Apple maar wat graag over gaat nemen, zoals ze gedaan hebben met de notificaties, panorama foto's, etc...quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
De Nexus 4 is een mooi toestel, maar alles behalve innovatief.
Glazen voor- en achterkant?
Niet uitbreidbaar geheugen?
Welkom in 2010.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is voor nerds.... schijnt.
nee, nee! innovatie = glas aan de achterkant.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:29 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik zei ook vanwege de software. Photosphere, meerdere accounts, uitbreiding van de statusbalk, etc. Dingen die Apple maar wat graag over gaat nemen, zoals ze gedaan hebben met de notificaties, panorama foto's, etc...
Dit vind ik opzich wel een grappige. Het is nl. een verschil van werkwijze. Mijn chef is een die-hard Apple fan en die heeft er ook een handje van om alles maar ergens op de schijf te kiepen en het dan verder overlaten aan het OS hoe dat in de programma's tevoorschijn komt of hij gaat er via een library heen. Ik heb daar persoonlijk de schurft aan (trouwe Windhoos gebruikerquote:Op donderdag 8 november 2012 11:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Geen andere extensie, films en series zijn beiden mp4 of m4v, maar iOS is wel in staat in de metadata het onderscheid te maken. Zo kun je series gescheiden houden van films, en zelfs ordenen per seizoen en aflevering.
Dit kan Android nog steeds niet. Video's zijn videos, mp3's zijn mp3's, ongeacht het bestand. Dit is gewoon een heel groot gemis, vooral met audioboeken en podcasts.
Fijn voor jou, maar met Android heb je dan nog steeds het probleem dat je het niet in je hoofd moet halen tussendoor wat anders te luisteren/kijken, want bookmarking zit er niet bij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit vind ik opzich wel een grappige. Het is nl. een verschil van werkwijze. Mijn chef is een die-hard Apple fan en die heeft er ook een handje van om alles maar ergens op de schijf te kiepen en het dan verder overlaten aan het OS hoe dat in de programma's tevoorschijn komt of hij gaat er via een library heen. Ik heb daar persoonlijk de schurft aan (trouwe Windhoos gebruiker) ik zet niet voor niets mijn zut in verschillende mappen en heb er een broertje dood aan dat het OS zich ermee gaat bemoeien en alles in libraries en weet ik veel wat voor "handige" groepen gaat zetten, ik vind daar niks handigs aan.
Met Android zet ik ook alles in mappen en als ik dan een audioboek wil luisteren dan ga ik naar de map waar het betreffende boek staat. Niks met ID tags, metadata en weet ik het allemaal, gewoon nr. 1 t/m zoveel.
https://play.google.com/s(...)udiobookplayer&hl=nlquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fijn voor jou, maar met Android heb je dan nog steeds het probleem dat je het niet in je hoofd moet halen tussendoor wat anders te luisteren/kijken, want bookmarking zit er niet bij.
Overigens is het opmerkelijk dat je een gemis als feature bestempelt..
Apple neemt niet over. Apple verbetert. Met de iPhone had je ook al tig apps voor panorama foto's, maar geen enkele die zo makkelijk werkte als Apple's eigen invulling.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:29 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik zei ook vanwege de software. Photosphere, meerdere accounts, uitbreiding van de statusbalk, etc. Dingen die Apple maar wat graag over gaat nemen, zoals ze gedaan hebben met de notificaties, panorama foto's, etc...
Geprobeerd, en dat werkt verre van vlekkeloos. Waarom kan die ondersteuning niet gewoon ingebakken worden? iOS heeft het al sinds voor de AppStore bestond.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:20 schreef The_stranger het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)udiobookplayer&hl=nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |