Geloof ik niks van. Heb je veel opties gekocht dan? Als je het zo zeker weet, dan zou ik alles op niks zetten. Ben je over 2 maanden rijk.quote:
Dat zijn een hoop aannames, daar ga ik niet in mee.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:15 schreef Megumi het volgende:
Aandelen handel is zo wie zo gebakken lucht. Als de president van de VS prostaat kanker heeft en dat komt in het nieuws dalen de waarden van de aandelen van dat land. Terwijl de performance van dat land en de waarden van de bedrijven daar verder niks mee te maken heeft.
Aandelen hebben geen enkele relatie meer met de werkelijke waarde van een bedrijf aan machines gebouwen enz. Dat is geen aanname maar een feit.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop aannames, daar ga ik niet in mee.
Gek dat ze daar geen reclame meer mee maken dan. Op hun site niets van te lezen, terwijl dat eerst wel zo was...quote:Op woensdag 7 november 2012 20:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
OS X Mountain Lion is net drie maanden uit en bevat verregaande integratie van iCloud.
Nee dat is geen feit, dat verschilt van aandeel tot aandeel.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:28 schreef Megumi het volgende:
[..]
Aandelen hebben geen enkele relatie meer met de werkelijke waarde van een bedrijf aan machines gebouwen enz. Dat is geen aanname maar een feit.
En dit dan: http://www.apple.com/osx/whats-new/quote:Op woensdag 7 november 2012 20:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gek dat ze daar geen reclame meer mee maken dan. Op hun site niets van te lezen, terwijl dat eerst wel zo was...
Lachwekkend en vol met onzinquote:Op woensdag 7 november 2012 20:17 schreef Godshand het volgende:
Ik heb het idee dat Apple nu aan zijn uitmelkperiode begint en verder ook geen duidelijke visie meer heeft.
Na de iPhone 4 en iPad 2, riep Jobs nog iets over Clouds en dergelijke, maar als ik nu hier kijk, lees ik niets daarvan terug.
Sindsdien is er The New iPad gekomen, de Mini en het gedrocht 5, met een ramp van een kaartenapp. Apple TV hebben ze ook niet verder uitgebouwd. De MacMini is wat verbeterd, er zijn wat nieuwe MacBooks gekomen, maar geen nieuwe revolutionaire nieuwe designs of wat dan ook.
Ik ben geen Microsoft fan, maar die hebben wel een duidelijke visie: de elektronische huiskamer, waar Microsoft overal bij je is. Windows 8 is de kern waar alles om draait, op je PC heb je Windows 8, die je regelmatig synchroniseert met Windows Phone 8. Ze hebben een Online Windows (App) Store en komen ook met hun Zune TV kanaal. Tevens heb je uiteraard een XboX die naadloos integreert wat betreft MediaCenter funkties via Smartglass op hun eigen Surface Tablet. En jouw Tablet heeft natuurlijk Windows 8 RT. Online kan je alles kwijt via Windows SkyDrive.
Dat laatste hebben ze dus gejat van mijnheer Jobs. Terwijl mijnheer Jobs op zijn sterfbed nog droomde van iPhone/-Pod/-Pad/MacBook(Air) integratie waar alle gegevens uiteindelijk bij iCloud wordt geplaatst, voert Microsoft nu dit idee rigoreus door.
En Apple hoor ik hier niet over, de CEO lijkt vooral lui te willen cashen van de erfenis van Jobs
Mooie verhaalquote:Op woensdag 7 november 2012 20:17 schreef Godshand het volgende:
Ik heb het idee dat Apple nu aan zijn uitmelkperiode begint en verder ook geen duidelijke visie meer heeft.
Na de iPhone 4 en iPad 2, riep Jobs nog iets over Clouds en dergelijke, maar als ik nu hier kijk, lees ik niets daarvan terug.
Sindsdien is er The New iPad gekomen, de Mini en het gedrocht 5, met een ramp van een kaartenapp. Apple TV hebben ze ook niet verder uitgebouwd. De MacMini is wat verbeterd, er zijn wat nieuwe MacBooks gekomen, maar geen nieuwe revolutionaire nieuwe designs of wat dan ook.
Ik ben geen Microsoft fan, maar die hebben wel een duidelijke visie: de elektronische huiskamer, waar Microsoft overal bij je is. Windows 8 is de kern waar alles om draait, op je PC heb je Windows 8, die je regelmatig synchroniseert met Windows Phone 8. Ze hebben een Online Windows (App) Store en komen ook met hun Zune TV kanaal. Tevens heb je uiteraard een XboX die naadloos integreert wat betreft MediaCenter funkties via Smartglass op hun eigen Surface Tablet. En jouw Tablet heeft natuurlijk Windows 8 RT. Online kan je alles kwijt via Windows SkyDrive.
Dat laatste hebben ze dus gejat van mijnheer Jobs. Terwijl mijnheer Jobs op zijn sterfbed nog droomde van iPhone/-Pod/-Pad/MacBook(Air) integratie waar alle gegevens uiteindelijk bij iCloud wordt geplaatst, voert Microsoft nu dit idee rigoreus door.
En Apple hoor ik hier niet over, de CEO lijkt vooral lui te willen cashen van de erfenis van Jobs
De waarde baseren op gebouwen, machines e.d. is wel een vrij enge definitie. Met die analogie zou Google zelfs helemaal weinig waard moeten zijn. De waarde van dit soort bedrijven zijn voornamelijk intangibles. Uiteindelijk draait het om winstgevendheid, en of dat nu bereikt wordt met wat algoritmes of met een complete fabriek is niet zo relevant.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:28 schreef Megumi het volgende:
[..]
Aandelen hebben geen enkele relatie meer met de werkelijke waarde van een bedrijf aan machines gebouwen enz. Dat is geen aanname maar een feit.
en hitler leeft nogquote:
Een paar simpele vakantiefoto's van je pc op een IPAD knallen is al een hele opgave met synchroniseren via itunes, mappen selecteren die wel en niet gekoppeld worden. :/ Niet even simpel een mapje erheen slepen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:44 schreef beantherio het volgende:
Ik ben Apple niet perse beu maar wel het feit dat je bij hen veel betaald voor weinig. Ik heb een iPad (3) en ik loop er de laatste tijd steeds meer tegenaan dat daarop zoveel dingen niet mogelijk zijn die op Android devices wel kunnen. Dat is krom: als je meer betaald moet je daar ook meer voor terugkrijgen. Apple moet iOS eens goed onderhanden nemen en de functionaliteiten van hun apparaten eens verder open gooien. Ik wil bijv. gewoon eens normaal het geheugen kunnen uitbreiden zonder dat ik een nieuw apparaat hoef te kopen. Het is toch te gek dat je bij zo'n beetje iedere cheapo Android tablet het geheugen kan uitbereiden met SD-kaartjes en dat dat met een dure iPad niet kan.
Mensen verwachten ook extreme innovaties.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:19 schreef kurk_droog het volgende:
Zolang ze IOS niet drastisch vernieuwen blijft het kut met peren, hoe mooie en goed de hardware ook is.
Het blijft gewoon extreem kut dat er geen widgets op iOs zitten, slaat echt nergens op.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:35 schreef freeeman het volgende:
[..]
Mensen verwachten ook extreme innovaties.
Als ze niet met een 3d scherm met holografische projectie komen dan is het al kut.
Feit is dat de innovatie overal een beetje stil ligt.
Ik had trouwens verwacht dat ze dit jaar met een apple tv zouden komen, daar hoorde je een jaar geleden veel geruchten over.
dat van die widgets is een keuze, wellicht dat ze dat als optie erin hadden moeten proppen.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het blijft gewoon extreem kut dat er geen widgets op iOs zitten, slaat echt nergens op.
Plus dat je niet gewoon in de mappenstructuur kan en je niet buiten de market om wat kan installeren.
Zodat ik niet met iets extreem braks als iTunes hoef te werken, maar gewoon mapje met mijn muziek kan pakken en op mn telefoon kan slepen, zodat ik bv wat bestanden kan verbergen in de mappenstructuur, zodat ik niet prive-fotos/films via apple-software hoef te kopiëren etc.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:44 schreef freeeman het volgende:
[..]
dat van die widgets is een keuze, wellicht dat ze dat als optie erin hadden moeten proppen.
Die mappen structuur is ook totaal onnodig, waarom wil je weten waar je bestanden staan als je er gewoon bij kunt?
Okay, dan koop je geen apple.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zodat ik niet met iets extreem braks als iTunes hoef te werken, maar gewoon mapje met mijn muziek kan pakken en op mn telefoon kan slepen, zodat ik bv wat bestanden kan verbergen in de mappenstructuur, zodat ik niet prive-fotos/films via apple-software hoef te kopiëren etc.
Klopt doe ik dan ook niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef freeeman het volgende:
[..]
Okay, dan koop je geen apple.
Genoeg mensen die dat gedoe niet willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |