Top TT ... gewoon omdatquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:46 schreef muhahaha het volgende:
Beetje jammer om het 400ste topic te voorzien van deze TT
en de meesten van hier posten ook fanatiek in de SEX SCquote:
oooo... is dat het....quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en de meesten van hier posten ook fanatiek in de SEX SC
ONOES...quote:
Niet mijn ding gewoon....quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
why, echt veel verschil is er niet, alleen drukker
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn kontje is inderdaad heel slim
pff... of ik toestemming nodig heb.... het is dat ik zo beschaaaaaaaaaaaaaaaafd ben...quote:Op woensdag 7 november 2012 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je lief bent mag je eraan zitten
Nou, zonder doe je het nietquote:Op woensdag 7 november 2012 00:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pff... of ik toestemming nodig heb.... het is dat ik zo beschaaaaaaaaaaaaaaaafd ben...
Wehehehquote:Op woensdag 7 november 2012 00:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat doe ik soms wel eens.... maar sommige mensen kijken dan zo raar....geen idee why
Hij is gisteren overledenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:28 schreef Fera het volgende:
Wauw, strompelend aan life support haalt deze reeks de 400 nog.
R.I.P.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij is gisteren overleden. Evie en ik hebben ons best gedaan maar het mocht niet baten
.
Die zijn allemaal in SEX.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We zijn op zoek naar de nabestaanden.
Wat krijg ik dan? Ik ben hier.quote:
Duurt even voordat het balletje valtquote:Op woensdag 7 november 2012 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij denkt nog steeds dat ie hengst is.
Niks, ik heb alles al weggesluisdquote:
Voordat de hormoontjes vallenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Duurt even voordat het balletje valt
[..]
Niks, ik heb alles al weggesluisd
Ik snap waarom muhahaha je zo graag wilde hebben.quote:
Afnemenquote:
Muur en ik zijn beste maatjesquote:Op woensdag 7 november 2012 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap waarom muhahaha je zo graag wilde hebben.
Jij zegt voordat het balletje valt. Die zijn al gevallen, nu de hormonen nog.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Afnemen
[..]
Muur en ik zijn beste maatjes
Helaas was hij gisteren niet aanwezig in dit topic en ook hij zal niet meedelen in de vele euro's.
Jaja ik wilde kwartje zeggen en vond balletje grappiger klinken, sowieso kunnen die nog steeds vallen aangezien je die nog bij je hebt.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zegt voordat het balletje valt. Die zijn al gevallen, nu de hormonen nog.
Die gaan de ton inquote:Op woensdag 7 november 2012 13:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja ik wilde kwartje zeggen en vond balletje grappiger klinken, sowieso kunnen die nog steeds vallen aangezien je die nog bij je hebt.
Wat ga je ermee doen?
Ik zou er een gerecht van maken en serveren aan vervelende mensen. Wel pas na 2 wekenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wordt door de gemeente geleegd.
Stierenballen eten ze ook. Dus waarom hengstenballen niet, idd.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou er een gerecht van maken en serveren aan vervelende mensen. Wel pas na 2 weken.
Dat is toch zo een greasemonkey?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:06 schreef Barbusse het volgende:
Maar wat is er met hem gebeurd? In de oven gepropt?
Greasemonkeyquote:Op woensdag 7 november 2012 15:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is toch zo een greasemonkey?
Het heeft een beetje de kleur van een suckling pig, vind je ook?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zo een gast die de olie ververst en de nieuwe olie op zichzelf morst
Zou hij daarop gemikt hebben?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het heeft een beetje de kleur van een suckling pig, vind je ook?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou hij daarop gemikt hebben?
Als ze hem een kusje geeft heeft ze bruine lippen. En hij een witte afdruk.
De gelijkenis is treffend. Beide bruin en hersendood.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen de 1 is te eten en de ander niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
De gelijkenis is treffend. Beide bruin en hersendood.
Als zo´n joch voor me zou staan zou ik volgens mij spontaan de neiging hebben hem in te smeren met rozemarijn, peper en knoflookquote:Op woensdag 7 november 2012 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
De gelijkenis is treffend. Beide bruin en hersendood.
Mij zou je op kunnen vegen want ik zou voorlopig niet meer bij komen van het lachenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als zo´n joch voor me zou staan zou ik volgens mij spontaan de neiging hebben hem in te smeren met rozemarijn, peper en knoflook
Ik niet. Hij ziet er nu niet bepaald smakelijk uitquote:Op woensdag 7 november 2012 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als zo´n joch voor me zou staan zou ik volgens mij spontaan de neiging hebben hem in te smeren met rozemarijn, peper en knoflook
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was gisteren al zo. Evie en ik hebben ons best gegeven.
Ik ga naar huis, tjuus!
Nou ja, je moet het blijven proberen toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Hij ziet er nu niet bepaald smakelijk uit.
hmmmmmquote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Fera geeft kusje op de pijnlijke plekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera geeft kusje op de pijnlijke plekAll better
Te laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet, de spoiler was aanwezig voordat jij de post las.quote:
Denken dat je met de spoiler me voor was...quote:Op woensdag 7 november 2012 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet, de spoiler was aanwezig voordat jij de post las.
Touché ...quote:Op woensdag 7 november 2012 18:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Denken dat je met de spoiler me voor was...
Ik was serieus met een boek bezig en ik heb denk ik 5 pagina's gelezen in 4 uur tijdquote:
Herkenbaar dit.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was serieus met een boek bezig en ik heb denk ik 5 pagina's gelezen in 4 uur tijd.
FOK! kost je je leven.
SC is wel heel erg slowquote:Op woensdag 7 november 2012 19:02 schreef -Engel- het volgende:
[twitter] soms moet je gewoon eerder stoppen met werken -omdat het kan [/twitter]
Zo.... een 400ste topic die bijna de hele dag blijft staan
das nieuw....
#zwaarlevenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:02 schreef -Engel- het volgende:
[twitter] soms moet je gewoon eerder stoppen met werken -omdat het kan [/twitter]
Zo.... een 400ste topic die bijna de hele dag blijft staan
das nieuw....
Nee, het topic heeft een zwaar levenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoezo zwaaaaar? ik had gewoon geen koekjes, snoepjes, lunch ofzo meer over...
O zo..... DAAR kan ik me niet druk over makenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, het topic heeft een zwaar leven.
Gelukkig dat het topic nog leven heeftquote:Op woensdag 7 november 2012 19:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, het topic heeft een zwaar leven.
Owja, waarom niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O zo..... DAAR kan ik me niet druk over maken
En daar ben je nog trots op ookquote:
Ware woorden ditquote:Op woensdag 7 november 2012 19:28 schreef twi het volgende:
Bij deze het verzoek aan de mensen die verdwaald zijn in de SEX SC om weer hier te posten. De mensen daar zijn saai, en bovendien is het raar om in SEX te posten wanneer je geen sex hebt.
Leugens.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ware woorden dit
Behalve dat laatste want ik heb ook geen R&P probleem en derhalve zou ik hier helemaal niet mogen posten. Dan zou ik richting PUB moeten
Ja, op papier misschienquote:Op woensdag 7 november 2012 19:32 schreef twi het volgende:
[..]
Leugens.
Daar ben je veel te oud voor.
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daar ben je nog trots op ook
Dat idd....quote:Op woensdag 7 november 2012 19:28 schreef twi het volgende:
Bij deze het verzoek aan de mensen die verdwaald zijn in de SEX SC om weer hier te posten. De mensen daar zijn saai, en bovendien is het raar om in SEX te posten wanneer je geen sex hebt.
Met tere gevoelensquote:
Nee, je moet naar je nestquote:Op woensdag 7 november 2012 19:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben 3hehehe moet ik nu naar kind...
Nee naar bed, het is bedtijd voor kleine meisjesquote:Op woensdag 7 november 2012 19:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben 3hehehe moet ik nu naar kind...
Mooi niet.... *stampvoet*quote:Op woensdag 7 november 2012 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee naar bed, het is bedtijd voor kleine meisjes
Hokeuj.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:28 schreef twi het volgende:
En jij denkt wat te willen te hebben?quote:
Wat wil ik hebben?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij denkt wat te willen te hebben?
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en dan lees ik je een verhaaltje voor
Chocola?quote:
Hoezo voor, we gaan toch zeker wel een prentenboek erbij pakken.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
doe ik het voor... ik heb nog een boek liggen van 288 pagina's
Er zitten ook een paar plaatjes inquote:Op woensdag 7 november 2012 19:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo voor, we gaan toch zeker wel een prentenboek erbij pakken.
Wat voor toetje is dat?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef -Engel- het volgende:
Ik denk dat ik zo maar ff mijn toetje in de ping gooi....
Lekkerquote:Op woensdag 7 november 2012 19:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb gister avond rijstepap gemaakt....
Hm die blieft ik niequote:Op woensdag 7 november 2012 19:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb gister avond rijstepap gemaakt....
Qua desserts in je koelkast.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb verder vandaag niet gekookt...
Genoeg voor mequote:Op woensdag 7 november 2012 19:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is niet veel..... op het moment
Watquote:Op woensdag 7 november 2012 19:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat de 'buren' de laatste tijd veel wegkapen
Jij noemt alles de buren. Wie zijn nou weer van dit topic de buren.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat de 'buren' de laatste tijd veel wegkapen
De andere R&P SC natuurlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij noemt alles de buren. Wie zijn nou weer van dit topic de buren.
Die kapen niks weg, die zijn gewoon leuker dan die zure zeikerds die hier rondhangen.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kapen niks weg, die zijn gewoon leuker dan die zure zeikerds die hier rondhangen.
Wat twi net eerder zei, de SEX SC, fors % van hier post daar ookquote:Op woensdag 7 november 2012 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij noemt alles de buren. Wie zijn nou weer van dit topic de buren.
Gewoon overal posten waar gezelligheid isquote:Op woensdag 7 november 2012 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat twi net eerder zei, de SEX SC, fors % van hier post daar ook
Als mensen hier niet gezellig zijn, zijn ze het ook niet in een andere SC hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon overal posten waar gezelligheid is
Dat kloptquote:Op woensdag 7 november 2012 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als mensen hier niet gezellig zijn, zijn ze het ook niet in een andere SC hoor.
Dat zijn niet de buurtjes. Als die in mijn straat zouden wonen, zou ik verhuizen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat twi net eerder zei, de SEX SC, fors % van hier post daar ook
Dat dusquote:Op woensdag 7 november 2012 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon overal posten waar gezelligheid is
Iemand die het snaptquote:
Why?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn niet de buurtjes. Als die in mijn straat zouden wonen, zou ik verhuizen.
Behalve dat ze daar al beginnen te miepen om de minste of geringste opmerking met een klein scherp stukje in de verder vrij botte rand.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Why?![]()
Qua bemensing zie ik vrij weinig verschil met hier
Dat moeten dan 'SEX SC only' mensen zijn, kan me niet voorstellen dat de peepz die hier komen daar anders reagerenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Behalve dat ze daar al beginnen te miepen om de minste of geringste opmerking met een klein scherp stukje in de verder vrij botte rand.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:26 schreef twi het volgende:
Al moet ik zeggen dat dit topic de laatste tijd ook wel wordt overspoeld met verschrikkelijk saaie gesprekken. Ja, ik hou het netjes, normaal zou ik "mensen" neer hebben gezet.
Dat klopt als een bus, Koen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat moeten dan 'SEX SC only' mensen zijn, kan me niet voorstellen dat de peepz die hier komen daar anders reageren
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:35 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent niet SEX SC-only. Ik hou van jou, dat weet je toch?
Nee je speelt valsquote:
Is dus een vrij beperkt lijstje dat daarvoor in aanmerking komt... Ik ga maar niet radenquote:
Scherpe stukjes kunnen best pijn doen aan de randjes bij SEX toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:22 schreef twi het volgende:
Behalve dat ze daar al beginnen te miepen om de minste of geringste opmerking met een klein scherp stukje in de verder vrij botte rand.
Ja die ik kenquote:
Pijn is fijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scherpe stukjes kunnen best pijn doen aan de randjes bij SEX toch?
Hear hear!quote:
Moet ik namen geven?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dus een vrij beperkt lijstje dat daarvoor in aanmerking komt... Ik ga maar niet raden
Hmmmmmmquote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Heb hier buggles met alpenkruiden cheese spreak nomnomnom
Wat, niks mis met klagen. Klagen lost alles opquote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
Twi, dat geklaag is ook saai, doe er wat aan
Ik word bijna nieuwsgierig. Zal ik daar ook gaan posten?quote:
Tofquote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef Myraela het volgende:
Boh, ik ben superblij met mijn nieuwe jas.
Als je hier stopt, dan kom je wel gelijk op het lijstje ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word bijna nieuwsgierig. Zal ik daar ook gaan posten?
Ja, net als al die plaatjes op facebook sharen. Zo van, share dit als je tegen kanker bent.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, niks mis met klagen. Klagen lost alles op
Dat gemis doe ik jullie niet aan.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef twi het volgende:
Als je hier stopt, dan kom je wel gelijk op het lijstje ja.
Dan weet ik in ieder geval wie ik mij moet laten helpen wanneer ik een probleem hebquote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, niks mis met klagen. Klagen lost alles op
Maar dat helpt echt, ik doneer altijd 10 euro per plaatje dat ik tegenkomquote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, net als al die plaatjes op facebook sharen. Zo van, share dit als je tegen kanker bent.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:26 schreef twi het volgende:
Al moet ik zeggen dat dit topic de laatste tijd ook wel wordt overspoeld met verschrikkelijk saaie gesprekken. Ja, ik hou het netjes, normaal zou ik "mensen" neer hebben gezet.
Ik ga vanaf nu tot 2013 alleen nog maar kerstcadeautjes kopen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:47 schreef muhahaha het volgende:
Myra die weer iets heeft gekocht, what else is new
Ik wil er ook eentjequote:Op woensdag 7 november 2012 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu tot 2013 alleen nog maar kerstcadeautjes kopen.
De voorste?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:49 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk mij daar rechts als enige nonchalant-cool zitten zijn.
Maar je hebt geen jetsers zoals de linkerquote:Op woensdag 7 november 2012 20:49 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk mij daar rechts als enige nonchalant-cool zitten zijn.
Ik zie geen jetsersquote:Op woensdag 7 november 2012 20:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Maar je hebt geen jetsers zoals de linker
Ik weet nog dat ik daar om mijn eerste post gebanned werd.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je toch gaat kopen kun je er toch ook 1 voor mij halen
Je ziet toch langer haar? Laat je fantasie de rest doen, ik zie dat automatisch door mijn fantasie altijdquote:
Dan kan het nooit heel veel zijn geweest, pauper.quote:
En terecht, want als ik dik zou zijn dan zou ik nog steeds mega lekker zijn! Zonder de behoefte aan kanker voor mijn wezenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik daar om mijn eerste post gebanned werd.
Al die mensen zaten echt dikke vrouwen te verheerlijken
Ik poste dus "Kankerdikke vrouwen zijn in mijn eigen per
definitie lelijk." Ban van 3 dagen volgens mij
En mijn stiefbroers, stiefvader en moeder. Maar om nou te suggereren dat hij mijn moeder moet gaan daten is ook zo raar.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je koopt alleen kerstcadeautjes voor Twi?
Audi A8 gekochtquote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kan het nooit heel veel zijn geweest, pauper.
Had je gister ook wel mogen hebben hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef Watertornado het volgende:
Zo, mijn eerste warme chocolademelk van het seizoen is een feit
Fantaseerze!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je ziet toch langer haar? Laat je fantasie de rest doen, ik zie dat automatisch door mijn fantasie altijd
Als jij dik zou zijn dan zou je MEGA lekker zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef Evie het volgende:
[..]
En terecht, want als ik dik zou zijn dan zou ik nog steeds mega lekker zijn! Zonder de behoefte aan kanker voor mijn wezen
Zesdehands?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Omdat ik alleen cadeautjes koop voor mensen die ik belangrijker vind dan spullen voor mezelf kopen.quote:
Maar nu heb ik er een grappige honingvodka ingevrotquote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Had je gister ook wel mogen hebben hoor![]()
Als? Wat ben je nu dan? Te kort voor je gewicht?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef Evie het volgende:
En terecht, want als ik dik zou zijn dan zou ik nog steeds mega lekker zijn! Zonder de behoefte aan kanker voor mijn wezen
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij dik zou zijn dan zou je MEGA lekker zijn.
Ow dus alleen twi en je ouders krijgen ietsquote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik alleen cadeautjes koop voor mensen die ik belangrijker vind dan spullen voor mezelf kopen.
Klinkt lekker!!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar nu heb ik er een grappige honingvodka ingevrot
Speciale pareltjes als jou daargelaten maar ze hadden het over dit soort vrouwen:quote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan kunnen we haar riem de Evienaar noemen!quote:
Mwah, de honingsmaak is heeeeel subtiel (het is niet als de aangesmaakte smirnoff zeg maarquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:56 schreef AirwiN het volgende:
If you can't find the hole, just pick a roll!
iellllquote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hieraan denken
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zelfs die gast zou ik daar niet overheen sturen
tsja.... als er maar een gat in zit he....quote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hieraan denken
Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tsja.... als er maar een gat in zit he....
Dit ja, sowieso heb ik nooit die mentaliteit gehad. Wel kan ik zeggen dat de gaten waarin ik hem een paar jaar geleden in zou steken nu vaak geen kans meer makenquote:
Betere gaten gevondenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit ja, sowieso heb ik nooit die mentaliteit gehad. Wel kan ik zeggen dat de gaten waarin ik hem een paar jaar geleden in zou steken nu vaak geen kans meer maken
Dat hoort bij de ontwikkelingquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit ja, sowieso heb ik nooit die mentaliteit gehad. Wel kan ik zeggen dat de gaten waarin ik hem een paar jaar geleden in zou steken nu vaak geen kans meer maken
Voor jou geld het plaatje met die man. Een pik is een pik right?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het zou ook niet mijn voorkeur zijn.... but then again.... dat is ook niet aan de orde
Jammer.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef -Engel- het volgende:
goed ik ben weer klaar met dubbelzinnig zijn....
Nee.... en die man vind ik lelijkquote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef muhahaha het volgende:
Voor jou geld het plaatje met die man. Een pik is een pik right?
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hieraan denken
quote:
Chick! Lang niet gezien. Hoe is het met jou dan?quote:
Met deze chick gaat het prima hoor....quote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Chick! Lang niet gezien. Hoe is het met jou dan?
Niet alleen printers, ik ook als je me gaat vertellen dat je nog steeds geen squat hebt gedaanquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet alleen printers, ik ook als je me gaat vertellen dat je nog steeds geen squat hebt gedaan
Fijn zo! Wat doe je zoal heden ten dage?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef -Engel- het volgende:
Met deze chick gaat het prima hoor....
En ik maar denken dat jouw liefde onvoorwaardelijk was.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Niet alleen printers, ik ook als je me gaat vertellen dat je nog steeds geen squat hebt gedaan
Alleen als je je elke dag in de naad werkt natuurlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef twi het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jouw liefde onvoorwaardelijk was.
Elke dag is teveel Gquote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen als je je elke dag in de naad werkt natuurlijk
Dat is zo relaxed, afvallen door niks te doenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens sport ik bijna niet meer. Ik ben er alleen maar leaner op geworden omdat ik nog wel de spieren heb om alles te verbranden maar ik eet wat minder
Ik doe alleen nog pushups omdat ik merk dat mijn benen uit verhouding gespierd zijn met de rest van mijn lichaam.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is zo relaxed, afvallen door niks te doen.
Hm ik ga maar wat vaker aan de bak per week alhoewel ik de zondag morgen echt haat om dan iets te gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik doe alleen nog pushups omdat ik merk dat mijn benen uit verhouding gespierd zijn met de rest van mijn lichaam.Wehehehe pushups hou ik nog geen lange setjes vol. Denk dat ik de 25 aan kan tikken maar dan val ik ook neerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ach was beter dan voorheen, toen tikte ik de 2 nog niet eens aan.
Vooral werkenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn zo! Wat doe je zoal heden ten dage?
Beter 10 zware dan 30 ectopushupsquote:Op woensdag 7 november 2012 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehehe pushups hou ik nog geen lange setjes vol. Denk dat ik de 25 aan kan tikken maar dan val ik ook neer.
Ach was beter dan voorheen, toen tikte ik de 2 nog niet eens aan.
Je moet ergens beginnen he of kwam jij er meteen gespierd uitquote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beter 10 zware dan 30 ectopushups
kan dat niet met een spoiler?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Speciale pareltjes als jou daargelaten maar ze hadden het over dit soort vrouwen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spoilers hebben ook hun beperkingen qua grootte.quote:
Ik was 85 kilo toen ik voor het eerst naar de sportschool gingquote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen he of kwam jij er meteen gespierd uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik was 85 kilo toen ik voor het eerst naar de sportschool gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moet je wel een flinke spoiler kopenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou jou eens in een spoiler zetten.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik was 85 kilo toen ik voor het eerst naar de sportschool gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat mag best zonder spoiler en met picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus![]()
Ik heb geen recente pics maar check dm van rond de 90 denk ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat mag best zonder spoiler en met pics![]()
Dus als ik het goed lees ben je zwaarder dan eerst... maar dat is wel vooral spier?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb geen recente pics maar check dm van rond de 90 denk ik.![]()
Ja, maar schrik niet 95 kilo op 1,94 is niet bijzonder zwaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus als ik het goed lees ben je zwaarder dan eerst... maar dat is wel vooral spier?![]()
![]()
mannenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus als ik het goed lees ben je zwaarder dan eerst... maar dat is wel vooral spier?![]()
Right ?!
dus![]()
Borsten bestaan voor een deel uit vet.quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Met je lengte erbij kijk ik niet vreemd op van het gewicht.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, maar schrik niet 95 kilo op 1,94 is niet bijzonder zwaar.
Maar toch mooi dat je het in spieren hebt en niet in vet...![]()
quote:
Ik ben een billenman.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Borsten bestaan voor een deel uit vet.![]()
Ik wou net zeggen.. en gespannen dat ze zijn.. met stijve tepels enzo zuchtquote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Borsten bestaan voor een deel uit vet.
dus![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:51 schreef Evie het volgende:
Ik wou net zeggen.. en gespannen dat ze zijn.. met stijve tepels enzo zucht
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Vol!I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Forum Opties Forumhop: Hop naar: