Top TT ... gewoon omdatquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:46 schreef muhahaha het volgende:
Beetje jammer om het 400ste topic te voorzien van deze TT
en de meesten van hier posten ook fanatiek in de SEX SCquote:
oooo... is dat het....quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en de meesten van hier posten ook fanatiek in de SEX SC
ONOES...quote:
Niet mijn ding gewoon....quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
why, echt veel verschil is er niet, alleen drukker
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn kontje is inderdaad heel slim
pff... of ik toestemming nodig heb.... het is dat ik zo beschaaaaaaaaaaaaaaaafd ben...quote:Op woensdag 7 november 2012 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je lief bent mag je eraan zitten
Nou, zonder doe je het nietquote:Op woensdag 7 november 2012 00:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pff... of ik toestemming nodig heb.... het is dat ik zo beschaaaaaaaaaaaaaaaafd ben...
Wehehehquote:Op woensdag 7 november 2012 00:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat doe ik soms wel eens.... maar sommige mensen kijken dan zo raar....geen idee why
Hij is gisteren overledenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:28 schreef Fera het volgende:
Wauw, strompelend aan life support haalt deze reeks de 400 nog.
R.I.P.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij is gisteren overleden. Evie en ik hebben ons best gedaan maar het mocht niet baten
.
Die zijn allemaal in SEX.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We zijn op zoek naar de nabestaanden.
Wat krijg ik dan? Ik ben hier.quote:
Duurt even voordat het balletje valtquote:Op woensdag 7 november 2012 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij denkt nog steeds dat ie hengst is.
Niks, ik heb alles al weggesluisdquote:
Voordat de hormoontjes vallenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Duurt even voordat het balletje valt
[..]
Niks, ik heb alles al weggesluisd
Ik snap waarom muhahaha je zo graag wilde hebben.quote:
Afnemenquote:
Muur en ik zijn beste maatjesquote:Op woensdag 7 november 2012 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap waarom muhahaha je zo graag wilde hebben.
Jij zegt voordat het balletje valt. Die zijn al gevallen, nu de hormonen nog.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Afnemen
[..]
Muur en ik zijn beste maatjes
Helaas was hij gisteren niet aanwezig in dit topic en ook hij zal niet meedelen in de vele euro's.
Jaja ik wilde kwartje zeggen en vond balletje grappiger klinken, sowieso kunnen die nog steeds vallen aangezien je die nog bij je hebt.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zegt voordat het balletje valt. Die zijn al gevallen, nu de hormonen nog.
Die gaan de ton inquote:Op woensdag 7 november 2012 13:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja ik wilde kwartje zeggen en vond balletje grappiger klinken, sowieso kunnen die nog steeds vallen aangezien je die nog bij je hebt.
Wat ga je ermee doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |