Die kapen niks weg, die zijn gewoon leuker dan die zure zeikerds die hier rondhangen.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kapen niks weg, die zijn gewoon leuker dan die zure zeikerds die hier rondhangen.
Wat twi net eerder zei, de SEX SC, fors % van hier post daar ookquote:Op woensdag 7 november 2012 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij noemt alles de buren. Wie zijn nou weer van dit topic de buren.
Gewoon overal posten waar gezelligheid isquote:Op woensdag 7 november 2012 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat twi net eerder zei, de SEX SC, fors % van hier post daar ook
Als mensen hier niet gezellig zijn, zijn ze het ook niet in een andere SC hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon overal posten waar gezelligheid is
Dat kloptquote:Op woensdag 7 november 2012 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als mensen hier niet gezellig zijn, zijn ze het ook niet in een andere SC hoor.
Dat zijn niet de buurtjes. Als die in mijn straat zouden wonen, zou ik verhuizen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat twi net eerder zei, de SEX SC, fors % van hier post daar ook
Dat dusquote:Op woensdag 7 november 2012 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon overal posten waar gezelligheid is
Iemand die het snaptquote:
Why?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn niet de buurtjes. Als die in mijn straat zouden wonen, zou ik verhuizen.
Behalve dat ze daar al beginnen te miepen om de minste of geringste opmerking met een klein scherp stukje in de verder vrij botte rand.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Why?![]()
Qua bemensing zie ik vrij weinig verschil met hier
Dat moeten dan 'SEX SC only' mensen zijn, kan me niet voorstellen dat de peepz die hier komen daar anders reagerenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Behalve dat ze daar al beginnen te miepen om de minste of geringste opmerking met een klein scherp stukje in de verder vrij botte rand.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:26 schreef twi het volgende:
Al moet ik zeggen dat dit topic de laatste tijd ook wel wordt overspoeld met verschrikkelijk saaie gesprekken. Ja, ik hou het netjes, normaal zou ik "mensen" neer hebben gezet.
Dat klopt als een bus, Koen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat moeten dan 'SEX SC only' mensen zijn, kan me niet voorstellen dat de peepz die hier komen daar anders reageren
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:35 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent niet SEX SC-only. Ik hou van jou, dat weet je toch?
Nee je speelt valsquote:
Is dus een vrij beperkt lijstje dat daarvoor in aanmerking komt... Ik ga maar niet radenquote:
Scherpe stukjes kunnen best pijn doen aan de randjes bij SEX toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:22 schreef twi het volgende:
Behalve dat ze daar al beginnen te miepen om de minste of geringste opmerking met een klein scherp stukje in de verder vrij botte rand.
Ja die ik kenquote:
Pijn is fijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scherpe stukjes kunnen best pijn doen aan de randjes bij SEX toch?
Hear hear!quote:
Moet ik namen geven?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dus een vrij beperkt lijstje dat daarvoor in aanmerking komt... Ik ga maar niet raden
Hmmmmmmquote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Heb hier buggles met alpenkruiden cheese spreak nomnomnom
Wat, niks mis met klagen. Klagen lost alles opquote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
Twi, dat geklaag is ook saai, doe er wat aan
Ik word bijna nieuwsgierig. Zal ik daar ook gaan posten?quote:
Tofquote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef Myraela het volgende:
Boh, ik ben superblij met mijn nieuwe jas.
Als je hier stopt, dan kom je wel gelijk op het lijstje ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word bijna nieuwsgierig. Zal ik daar ook gaan posten?
Ja, net als al die plaatjes op facebook sharen. Zo van, share dit als je tegen kanker bent.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, niks mis met klagen. Klagen lost alles op
Dat gemis doe ik jullie niet aan.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef twi het volgende:
Als je hier stopt, dan kom je wel gelijk op het lijstje ja.
Dan weet ik in ieder geval wie ik mij moet laten helpen wanneer ik een probleem hebquote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, niks mis met klagen. Klagen lost alles op
Maar dat helpt echt, ik doneer altijd 10 euro per plaatje dat ik tegenkomquote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, net als al die plaatjes op facebook sharen. Zo van, share dit als je tegen kanker bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |