Nee je speelt valsquote:
Is dus een vrij beperkt lijstje dat daarvoor in aanmerking komt... Ik ga maar niet radenquote:
Scherpe stukjes kunnen best pijn doen aan de randjes bij SEX toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:22 schreef twi het volgende:
Behalve dat ze daar al beginnen te miepen om de minste of geringste opmerking met een klein scherp stukje in de verder vrij botte rand.
Ja die ik kenquote:
Pijn is fijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scherpe stukjes kunnen best pijn doen aan de randjes bij SEX toch?
Hear hear!quote:
Moet ik namen geven?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dus een vrij beperkt lijstje dat daarvoor in aanmerking komt... Ik ga maar niet raden
Hmmmmmmquote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Heb hier buggles met alpenkruiden cheese spreak nomnomnom
Wat, niks mis met klagen. Klagen lost alles opquote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
Twi, dat geklaag is ook saai, doe er wat aan
Ik word bijna nieuwsgierig. Zal ik daar ook gaan posten?quote:
Tofquote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef Myraela het volgende:
Boh, ik ben superblij met mijn nieuwe jas.
Als je hier stopt, dan kom je wel gelijk op het lijstje ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word bijna nieuwsgierig. Zal ik daar ook gaan posten?
Ja, net als al die plaatjes op facebook sharen. Zo van, share dit als je tegen kanker bent.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, niks mis met klagen. Klagen lost alles op
Dat gemis doe ik jullie niet aan.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef twi het volgende:
Als je hier stopt, dan kom je wel gelijk op het lijstje ja.
Dan weet ik in ieder geval wie ik mij moet laten helpen wanneer ik een probleem hebquote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, niks mis met klagen. Klagen lost alles op
Maar dat helpt echt, ik doneer altijd 10 euro per plaatje dat ik tegenkomquote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, net als al die plaatjes op facebook sharen. Zo van, share dit als je tegen kanker bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |