Betere gaten gevondenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit ja, sowieso heb ik nooit die mentaliteit gehad. Wel kan ik zeggen dat de gaten waarin ik hem een paar jaar geleden in zou steken nu vaak geen kans meer maken
Dat hoort bij de ontwikkelingquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit ja, sowieso heb ik nooit die mentaliteit gehad. Wel kan ik zeggen dat de gaten waarin ik hem een paar jaar geleden in zou steken nu vaak geen kans meer maken
Voor jou geld het plaatje met die man. Een pik is een pik right?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het zou ook niet mijn voorkeur zijn.... but then again.... dat is ook niet aan de orde
Jammer.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef -Engel- het volgende:
goed ik ben weer klaar met dubbelzinnig zijn....
Nee.... en die man vind ik lelijkquote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef muhahaha het volgende:
Voor jou geld het plaatje met die man. Een pik is een pik right?
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hieraan denken
quote:
Chick! Lang niet gezien. Hoe is het met jou dan?quote:
Met deze chick gaat het prima hoor....quote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Chick! Lang niet gezien. Hoe is het met jou dan?
Niet alleen printers, ik ook als je me gaat vertellen dat je nog steeds geen squat hebt gedaanquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet alleen printers, ik ook als je me gaat vertellen dat je nog steeds geen squat hebt gedaan
Fijn zo! Wat doe je zoal heden ten dage?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef -Engel- het volgende:
Met deze chick gaat het prima hoor....
En ik maar denken dat jouw liefde onvoorwaardelijk was.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Niet alleen printers, ik ook als je me gaat vertellen dat je nog steeds geen squat hebt gedaan
Alleen als je je elke dag in de naad werkt natuurlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef twi het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jouw liefde onvoorwaardelijk was.
Elke dag is teveel Gquote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen als je je elke dag in de naad werkt natuurlijk
Dat is zo relaxed, afvallen door niks te doenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens sport ik bijna niet meer. Ik ben er alleen maar leaner op geworden omdat ik nog wel de spieren heb om alles te verbranden maar ik eet wat minder
Ik doe alleen nog pushups omdat ik merk dat mijn benen uit verhouding gespierd zijn met de rest van mijn lichaam.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is zo relaxed, afvallen door niks te doen.
Hm ik ga maar wat vaker aan de bak per week alhoewel ik de zondag morgen echt haat om dan iets te gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik doe alleen nog pushups omdat ik merk dat mijn benen uit verhouding gespierd zijn met de rest van mijn lichaam.Wehehehe pushups hou ik nog geen lange setjes vol. Denk dat ik de 25 aan kan tikken maar dan val ik ook neerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ach was beter dan voorheen, toen tikte ik de 2 nog niet eens aan.
Vooral werkenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn zo! Wat doe je zoal heden ten dage?
Beter 10 zware dan 30 ectopushupsquote:Op woensdag 7 november 2012 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehehe pushups hou ik nog geen lange setjes vol. Denk dat ik de 25 aan kan tikken maar dan val ik ook neer.
Ach was beter dan voorheen, toen tikte ik de 2 nog niet eens aan.
Je moet ergens beginnen he of kwam jij er meteen gespierd uitquote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beter 10 zware dan 30 ectopushups
kan dat niet met een spoiler?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Speciale pareltjes als jou daargelaten maar ze hadden het over dit soort vrouwen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spoilers hebben ook hun beperkingen qua grootte.quote:
Ik was 85 kilo toen ik voor het eerst naar de sportschool gingquote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen he of kwam jij er meteen gespierd uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik was 85 kilo toen ik voor het eerst naar de sportschool gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moet je wel een flinke spoiler kopenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou jou eens in een spoiler zetten.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik was 85 kilo toen ik voor het eerst naar de sportschool gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat mag best zonder spoiler en met picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus![]()
Ik heb geen recente pics maar check dm van rond de 90 denk ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat mag best zonder spoiler en met pics![]()
Dus als ik het goed lees ben je zwaarder dan eerst... maar dat is wel vooral spier?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb geen recente pics maar check dm van rond de 90 denk ik.![]()
Ja, maar schrik niet 95 kilo op 1,94 is niet bijzonder zwaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus als ik het goed lees ben je zwaarder dan eerst... maar dat is wel vooral spier?![]()
![]()
mannenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus als ik het goed lees ben je zwaarder dan eerst... maar dat is wel vooral spier?![]()
Right ?!
dus![]()
Borsten bestaan voor een deel uit vet.quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Met je lengte erbij kijk ik niet vreemd op van het gewicht.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, maar schrik niet 95 kilo op 1,94 is niet bijzonder zwaar.
Maar toch mooi dat je het in spieren hebt en niet in vet...![]()
quote:
Ik ben een billenman.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Borsten bestaan voor een deel uit vet.![]()
Ik wou net zeggen.. en gespannen dat ze zijn.. met stijve tepels enzo zuchtquote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Borsten bestaan voor een deel uit vet.
dus![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:51 schreef Evie het volgende:
Ik wou net zeggen.. en gespannen dat ze zijn.. met stijve tepels enzo zucht
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Forum Opties Forumhop: Hop naar: