quote:Op woensdag 7 november 2012 20:56 schreef AirwiN het volgende:
If you can't find the hole, just pick a roll!

sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

iellllquote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hieraan denken

quote:Op woensdag 7 november 2012 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zelfs die gast zou ik daar niet overheen sturen

tsja.... als er maar een gat in zit he....quote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hieraan denken

Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tsja.... als er maar een gat in zit he....

Dit ja, sowieso heb ik nooit die mentaliteit gehad. Wel kan ik zeggen dat de gaten waarin ik hem een paar jaar geleden in zou steken nu vaak geen kans meer makenquote:

Betere gaten gevondenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit ja, sowieso heb ik nooit die mentaliteit gehad. Wel kan ik zeggen dat de gaten waarin ik hem een paar jaar geleden in zou steken nu vaak geen kans meer maken

Dat hoort bij de ontwikkelingquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit ja, sowieso heb ik nooit die mentaliteit gehad. Wel kan ik zeggen dat de gaten waarin ik hem een paar jaar geleden in zou steken nu vaak geen kans meer maken
 .
.Voor jou geld het plaatje met die man. Een pik is een pik right?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het zou ook niet mijn voorkeur zijn.... but then again.... dat is ook niet aan de orde

Jammer.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef -Engel- het volgende:
goed ik ben weer klaar met dubbelzinnig zijn....

Nee.... en die man vind ik lelijkquote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef muhahaha het volgende:
Voor jou geld het plaatje met die man. Een pik is een pik right?

quote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hieraan denken

quote:

Chick! Lang niet gezien. Hoe is het met jou dan?quote:

Met deze chick gaat het prima hoor....quote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Chick! Lang niet gezien. Hoe is het met jou dan?

Niet alleen printers, ik ook als je me gaat vertellen dat je nog steeds geen squat hebt gedaanquote:

quote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet alleen printers, ik ook als je me gaat vertellen dat je nog steeds geen squat hebt gedaan

Fijn zo! Wat doe je zoal heden ten dage?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef -Engel- het volgende:
Met deze chick gaat het prima hoor....

En ik maar denken dat jouw liefde onvoorwaardelijk was.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Niet alleen printers, ik ook als je me gaat vertellen dat je nog steeds geen squat hebt gedaan

Alleen als je je elke dag in de naad werkt natuurlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef twi het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jouw liefde onvoorwaardelijk was.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |