Als jij dik zou zijn dan zou je MEGA lekker zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef Evie het volgende:
[..]
En terecht, want als ik dik zou zijn dan zou ik nog steeds mega lekker zijn! Zonder de behoefte aan kanker voor mijn wezen
Zesdehands?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Omdat ik alleen cadeautjes koop voor mensen die ik belangrijker vind dan spullen voor mezelf kopen.quote:
Maar nu heb ik er een grappige honingvodka ingevrotquote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Had je gister ook wel mogen hebben hoor![]()
Als? Wat ben je nu dan? Te kort voor je gewicht?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef Evie het volgende:
En terecht, want als ik dik zou zijn dan zou ik nog steeds mega lekker zijn! Zonder de behoefte aan kanker voor mijn wezen
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij dik zou zijn dan zou je MEGA lekker zijn.
Ow dus alleen twi en je ouders krijgen ietsquote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik alleen cadeautjes koop voor mensen die ik belangrijker vind dan spullen voor mezelf kopen.
Klinkt lekker!!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar nu heb ik er een grappige honingvodka ingevrot
Speciale pareltjes als jou daargelaten maar ze hadden het over dit soort vrouwen:quote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan kunnen we haar riem de Evienaar noemen!quote:
Mwah, de honingsmaak is heeeeel subtiel (het is niet als de aangesmaakte smirnoff zeg maarquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:56 schreef AirwiN het volgende:
If you can't find the hole, just pick a roll!
iellllquote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hieraan denken
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zelfs die gast zou ik daar niet overheen sturen
tsja.... als er maar een gat in zit he....quote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hieraan denken
Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tsja.... als er maar een gat in zit he....
Dit ja, sowieso heb ik nooit die mentaliteit gehad. Wel kan ik zeggen dat de gaten waarin ik hem een paar jaar geleden in zou steken nu vaak geen kans meer makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |