Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
pannetje tomatensoep staat opquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:09 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb eigenlijk wel trek in soep
taxiquote:
alles goed daar in het verre zwollequote:
Hmmm. Mag ik de vloer met je dweilen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
pfffffffffff ben zo slap als een doek joh
Beetje grieperig, verder wel prima.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alles goed daar in het verre zwolle
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hmmm. Mag ik de vloer met je dweilen?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hmmm. Mag ik de vloer met je dweilen?
heerst geloof ik momenteelquote:
Jaaaaa!quote:
hij zei trouwens zo slap als een doekquote:
met een doek kun je ook dweilenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij zei trouwens zo slap als een doek
Nicequote:Op dinsdag 6 november 2012 18:27 schreef Toekito het volgende:
Heb gewoon een 8 voor rekenen op mijn diploma.....WTF
Knap gedaan jongenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:27 schreef Toekito het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:27 schreef Toekito het volgende:
laten we het daar maar niet over hebben. En met jou?quote:
skillsquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:27 schreef Toekito het volgende:
ja blijkbaar. Zat alleen dus kon niks afkijken.quote:
Hm, oke. Met mij gaat het goedquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
laten we het daar maar niet over hebben. En met jou?
leuk is dat he, als je jezelf verbaasdquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja blijkbaar. Zat alleen dus kon niks afkijken.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
leuk is dat he, als je jezelf verbaasd
rustig aan doen mafketel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:34 schreef Toekito het volgende:
[..]werd alleen beetje hyper van blijdschap en moet dat nu bekopen.
Mooi Sammers
optatert gehad?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:34 schreef Toekito het volgende:
[..]werd alleen beetje hyper van blijdschap en moet dat nu bekopen.
Mooi Sammers
neuh dat niet maar val bijna in slaap hahaha.quote:
ik hoef niet te zeggen dat je goed voor jezelf moet zorgen hequote:Op dinsdag 6 november 2012 18:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
neuh dat niet maar val bijna in slaap hahaha.
Sorry meneer Jeroen. Maar heb mezelf weer in ZENmodus gekregen door ff naar begraafplaats waar de urn van mn opa en oma staat te gaan.
zit niet voor niks al paar weken bij mn tantequote:Op dinsdag 6 november 2012 18:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hoef niet te zeggen dat je goed voor jezelf moet zorgen he
goed bezig Hermanquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
neuh dat niet maar val bijna in slaap hahaha.
Sorry meneer Jeroen. Maar heb mezelf weer in ZENmodus gekregen door ff naar begraafplaats waar de urn van mn opa en oma staat te gaan.
je krijgt toch wel gewoon doorbetaald nu?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
zit niet voor niks al paar weken bij mn tante
Ben alleen bang dat ik nog minder moet gaan werken en dat wil ik niet. Is financieël gewoon riskant.
70% en ik was toeslagen ivm nacht/weekenden gewend die ben ik ook kwijt. Scheelt nu ik 20 uur werk al 72¤ op gewoon loon en met alle extra's zo'n 100 a 150.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je krijgt toch wel gewoon doorbetaald nu?
brandalarm op werk ging dus was ff aan het rond bellen of mijn collega's veilig zijnquote:
En, zijn ze veilig?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
brandalarm op werk ging dus was ff aan het rond bellen of mijn collega's veilig zijn
Dat weetie nog niet. Er iets over in de KSC posten was belangrijkerquote:
Blijkbaar ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weetie nog niet. Er iets over in de KSC posten was belangrijker
ik lig onder n dekentje op de bankquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwuuh ik wil knuffen onder een warm dekentje met iemand
hudequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwuuh ik wil knuffen onder een warm dekentje met iemand
okeequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik lig onder n dekentje op de bankzal ik n beetje opschuiven
?
hude is een uiting van sipheid en medlevenquote:
hey ik ookquote:
ziet eruit als een kruising Sint Bernhardquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:16 schreef littledrummergirl het volgende:
ik moet helemaal niet op de dierenasiel site kijkenik ben verliefd geworden op een mega grote hond
[ afbeelding ]
en een beetje kangal denk ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ziet eruit als een kruising Sint Bernhard
rijtje 7quote:
mooie honden zegquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en een beetje kangal denk ik![]()
[ afbeelding ]
ik ben een musicalgek, dus grote kans dat ik ook nog wel heen gaquote:
Zoeen beest past heul niet in jouw huisjequote:Op dinsdag 6 november 2012 20:16 schreef littledrummergirl het volgende:
ik moet helemaal niet op de dierenasiel site kijkenik ben verliefd geworden op een mega grote hond
[ afbeelding ]
Gaan jullie samen jaquote:
ik weet, anders had ik al gebeld of ik kon komen kijkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoeen beest past heul niet in jouw huisje.
uhuhquote:
quote:
nee hoorquote:
den haagquote:
Want daar brandt nog licht!quote:
quote:
Alkmaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die in alkmaar zijn leuker. En dichterbij je vriendje
geen idee nog...quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wanneer komen jullie deze kant op btw?
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:02 schreef RockNijntje het volgende:
Het is een kwestie van geduld, tot heel Holland Brabants lult.
jijquote:
maar ik ga er niet wonen, weinig werk en wel heel ver van vriendjes roots vandaanquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:05 schreef JJH het volgende:
Je zult maar met krap 20 minuten op de klok 2-0 voorstaan bij City in Manchester.
Dewat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
Hier nog kandidaten voor het showerbeertopic?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
Crv vind ik ook wel een geschikte kandidaat.
wel te rustenquote:
Zie link naar topic een paar posts boven jequote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zie link naar topic een paar posts boven je.
quote:
quote:
quote:
crvquote:
Bubblequote:
solquote:
hondaquote:
wat bluh ?quote:
Ach, bij diëtiste geweest enzeu..en moet nu gore shakes gaan drinken omdat ik teveel ondergewicht heb, dus bluh...waar kan ik die gore smaak mee maskeren?quote:
gfquote:
Ow bah, van die ranzige proteīneshakesquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ach, bij diëtiste geweest enzeu..en moet nu gore shakes gaan drinken omdat ik teveel ondergewicht heb, dus bluh...waar kan ik die gore smaak mee maskeren?
met een Big Macquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ach, bij diëtiste geweest enzeu..en moet nu gore shakes gaan drinken omdat ik teveel ondergewicht heb, dus bluh...waar kan ik die gore smaak mee maskeren?
Met showerbeerquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja, die hele ranzige..maar ik liep met d'r te geinen: Als je dat doet en flink aankomt, worden je tetten dan ook groter?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow bah, van die ranzige proteīneshakes?
Pluspunt (naja, 2) gevondenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:28 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja, die hele ranzige..maar ik liep met d'r te geinen: Als je dat doet en flink aankomt, worden je tetten dan ook groter?
Antwoord was: Waarschijnlijk wel!
Dus:
Waarom of?quote:
In duitsland hebben ze bier BIJ de McDrekquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hou op, nou krijg ik zin in bier en McDonalds
Dit jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
ShowerBigMacquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
In duitsland hebben ze bier BIJ de McDrek.
Nee, is slechte manier en mag ik niet te vaak eten want dan word ik ziekquote:
Neem een snackjequote:
Dadelijk komt daar ook nog een topic overquote:
Doe 'm de groeten.quote:
Geniet er vanquote:
krijg je fotos van een bloedrode douchvloer en een druipende BigMacquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dadelijk komt daar ook nog een topic over. Die skip ik toch
.
Ja, dat gaat wel lukken... vannacht om 1 uur in bed na avondvergadering, dus ik ben een beetje duffigquote:
quote:
Kan ik begrijpen, goed plan om vandaag wat vroeger te gaan dan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat gaat wel lukken... vannacht om 1 uur in bed na avondvergadering, dus ik ben een beetje duffig.
quote:
Ik dacht dat je het over die user hadquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom wil jij mijn bed groeten? Je groet je eigen bed maar straks.
Slaap lekkerquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef crv het volgende:
[..]
krijg je fotos van een bloedrode douchvloer en een druipende BigMac
Slaap lekker Dr_Slaapquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
ongelofelijk hoe brak ik ben. Zometeen maar eens van de bank naar het bed en verder slapen
Slaap lekkerder maar danquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
ongelofelijk hoe brak ik ben. Zometeen maar eens van de bank naar het bed en verder slapen
Goed uitzieken is geen verkeerd idee inddquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom hier danquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:58 schreef automatic_ het volgende:
Willen jullie morgen voor mij duimen?
Graag tussen 11.00 en 12.00
Natuurlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:58 schreef automatic_ het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:58 schreef automatic_ het volgende:
trusten solquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:58 schreef Solique het volgende:
Ik ga ook mijn bed in, morgen vroeg op en lange dag.
Waarschijnlijk duurt het 30minutenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mar moet het een heel uur lang
dan doe ik het om 11 uur en om half 12quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk duurt het 30minuten
Autootjequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:58 schreef automatic_ het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
waar duimen we eigenlijk voor autootje ?
Ah spannend!quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een sollicitatiegesprek
En kreeg vandaag ook een mail of ik ergens anders interesse heb
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een sollicitatiegesprek
En kreeg vandaag ook een mail of ik ergens anders interesse heb
dat zal druk zijn in die flesquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:21 schreef xBubbles het volgende:
WTH..wat ik nu toch heb gelezen
Dr. Bronner vloeibare zeep 18-in-1
Dat denk ik ook ja..maar opties zoals tandpasta? Bluhquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal druk zijn in die fles
in de zeepquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:37 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja..maar opties zoals tandpasta? Bluh
en d'r gaat ook zoveel vrij tijd inzittenquote:
Nee, spul komt uit de VS en volgens klanten daar kun je de pepermunt variant als tandpasta gebruikenquote:
Bij jou iets meer dan bij mij gok ik, maar 46 uur zuivere werktijd zou eigenlijk niet moeten kunnen als je geen eigen baas bent, pauzes en reistijd komen daar immers nog bij.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en d'r gaat ook zoveel vrij tijd inzitten
46 uur doe ik in 3 a 4 dagenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bij jou iets meer dan bij mij gok ik, maar 46 uur zuivere werktijd zou eigenlijk niet moeten kunnen als je geen eigen baas bent, pauzes en reistijd komen daar immers nog bij.
quote:Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 06-11-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 64 xBubbles
02 39 suikertaartje
03 29 MPG
04 26 Symphonic
04 26 Dr_Flash
06 25 goldfinger1963
07 24 JJdJ1984
08 19 littledrummergirl
08 19 douche-eendje
10 18 Sammers
10 18 wel.o.k
12 14 Toekito
12 14 RockNijntje
14 13 automatic_
15 11 crv
16 09 Solique
17 06 DaMart
17 06 JJH
19 05 Miniem
20 03 MaleDuck
20 03 PeZu
20 03 Rafeiro
23 02 Pien85
23 02 Barretje80
25 01 DaMook
25 01 Koen66
25 01 OA
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
herkenbaarquote:Op woensdag 7 november 2012 06:02 schreef Sammers het volgende:
Iedere dag voor je wekker wakker worden is nooit leuk.
Muckiequote:
Brabo met Amsterdams bloedquote:
ouwe hackmeneerquote:
toekelquote:Op woensdag 7 november 2012 08:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Brabo met Amsterdams bloed
[..]
ouwe hackmeneer
zit genoeg in de buurt tochquote:
je kan toch mijn broodje opeten? In ruil voor een appeltaartquote:
eerlijke deal Toekquote:Op woensdag 7 november 2012 08:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kan toch mijn broodje opeten? In ruil voor een appeltaart
quote:Binnen de Feyenoord-selectie is onrust ontstaan over de salarissen. Spelers zijn vooral jaloers op verdediger Joris Mathijsen, hij krijgt in hun ogen veel te veel geld.
Verschillende spelers, waaronder Jordy Clasie, hebben zich al bij Martin van Geel gemeld om salarisverhoging te vragen. De technisch directeur heeft echter iedereen afgewimpeld. "Als andere spelers ook twee EK's of WK's hebben gespeeld, dan krijgen ze gegarandeerd ook dat salaris", zei hij volgens VI.
De 32-jarige international Mathijsen kwam afgelopen zomer over van Málaga. Hij schittert vooral door onkunde, maar strijkt dus wel veel loon op. Dat leidt tot onvrede bij zijn ploeggenoten. De Rotterdammers staan momenteel op de zesde plaats in de Eredivisie.
ze hebben gelijk. Die koekwaus krijgt een miljoen en is betrokken bij 10 van de 12 tegengoals geloof ik.....quote:Op woensdag 7 november 2012 08:13 schreef JJdJ1984 het volgende:
Thereeeeeeer we gooooooo
[quote]Binnen de Feyenoord-selectie is onrust ontstaan over de salarissen. Spelers zijn vooral jaloers op verdediger Joris Mathijsen, hij krijgt in hun ogen veel te veel geld.
Verschillende spelers, waaronder Jordy Clasie, hebben zich al bij Martin van Geel gemeld om salarisverhoging te vragen. De technisch directeur heeft echter iedereen afgewimpeld. "Als andere spelers ook twee EK's of WK's hebben gespeeld, dan krijgen ze gegarandeerd ook dat salaris", zei hij volgens VI.
De 32-jarige international Mathijsen kwam afgelopen zomer over van Málaga. Hij schittert vooral door onkunde, maar strijkt dus wel veel loon op. Dat leidt tot onvrede bij zijn ploeggenoten. De Rotterdammers staan momenteel op de zesde plaats in de Eredivisie.
normaal rond deze tijd van het jaar had ik ook taart dus is gewoon gerechtigheidquote:
klopt, maar ik probeer juist wat te besparen de laatste tijdquote:
juist ja... ik eet al meer dan een jaar geen brood, lolbroekquote:Op woensdag 7 november 2012 08:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kan toch mijn broodje opeten? In ruil voor een appeltaart
dat is idd wel een probleem.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:20 schreef Muck het volgende:
juist ja... ik eet al meer dan een jaar geen brood, lolbroek
toek ben jij dat?quote:
beetje opgeknapt?quote:Op woensdag 7 november 2012 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
goedesmoggels![]()
Dat was alweer een flink wat betere nacht
Zo loop ik er vanaf de 17e vier weekenden lang bijquote:Op woensdag 7 november 2012 08:55 schreef Toekito het volgende:
[ afbeelding ]
hoe bedoel je uit de oude doos
hoi LDGquote:
ik wilde op werk maar toen stopte mijn hartquote:Op woensdag 7 november 2012 09:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Zo loop ik er vanaf de 17e vier weekenden lang bij
Mja, dat is een slecht idee dan...quote:Op woensdag 7 november 2012 09:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wilde op werk maar toen stopte mijn hart
ja wordt de 19de geopereerd en de 24ste hebben ze hier op werk feestje. Gaat niet werken met een rechterarm in de nuttelaquote:
Mja, doe maar niet danquote:Op woensdag 7 november 2012 09:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja wordt de 19de geopereerd en de 24ste hebben ze hier op werk feestje. Gaat niet werken met een rechterarm in de nuttela
doe nou gewoon eens rustig aan jonguhquote:Op woensdag 7 november 2012 09:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wilde op werk maar toen stopte mijn hart
ik merk hetquote:Op woensdag 7 november 2012 09:34 schreef JJdJ1984 het volgende:
Toek heeft de vervelende eigenschap een beetje workaholic te zijn.
toen ik in zkh kwam te liggen heb ik meteen sinterklaasfeest afgebeld. Wist wel dat ik dat al zou ik 19 okt geholpen zijn het niet ging redden.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe nou gewoon eens rustig aan jonguhje kunt na die operatie nog lang genoeg werken
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:34 schreef JJdJ1984 het volgende:
Toek heeft de vervelende eigenschap een beetje workaholic te zijn.
Oeh krijg je dan ook zoeen mooie scar net als ik?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja wordt de 19de geopereerd en de 24ste hebben ze hier op werk feestje. Gaat niet werken met een rechterarm in de nuttela
nah, ga er maar vanuit dat je een behoorlijk tijdje uit de roulatie bent...quote:Op woensdag 7 november 2012 09:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
toen ik in zkh kwam te liggen heb ik meteen sinterklaasfeest afgebeld. Wist wel dat ik dat al zou ik 19 okt geholpen zijn het niet ging redden.
van zijn kin tot aan zijn navelquote:Op woensdag 7 november 2012 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh krijg je dan ook zoeen mooie scar net als ik?![]()
Oh die heb je vast al
hee je hebt het wel over SuperToek de vorige keer liep hij na een dag al in Alexandriumquote:Op woensdag 7 november 2012 09:44 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, ga er maar vanuit dat je een behoorlijk tijdje uit de roulatie bent...
ja wat, had geen telefoonoplader meer.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:45 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
hee je hebt het wel over SuperToek de vorige keer liep hij na een dag al in Alexandrium
dat valt ook wel meequote:Op woensdag 7 november 2012 09:44 schreef Muck het volgende:
[..]
van zijn kin tot aan zijn navel
En nog wel meer ook
Oh daar kan ik niet aan tippenquote:Op woensdag 7 november 2012 09:44 schreef Muck het volgende:
[..]
van zijn kin tot aan zijn navel
En nog wel meer ook
Moet er weer gekrast worden ja?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:46 schreef Muck het volgende:
We krijgen nog veel, heel veel regen vandaag, ik voel het aan mijn polsen![]()
/klazienuutzalk
quote:
Volgens het raam in mijn kantoor nietquote:Op woensdag 7 november 2012 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou, volgens Buienradar is alles droog
fijn is dat he? je eigen weerstation zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 09:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee joh
Ik heb artrose in mijn polsen, en met koud, nat weer reageren ze daar ontzettend op
Heerlijk!quote:Op woensdag 7 november 2012 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
fijn is dat he? je eigen weerstation zijn
Die site waar dat soort dingen vroegah altijd op stond is goed verneukt nu zegquote:
Mja, zonde he?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die site waar dat soort dingen vroegah altijd op stond is goed verneukt nu zeg
Ik maak couscoussalade met zongedroogde tomaatjes en muntquote:Op woensdag 7 november 2012 10:18 schreef littledrummergirl het volgende:
hmm wat zal ik vandaag weer eens gaan koken @ work... ik ben in voor iets simpels wat toch lekker is
nomsquote:Op woensdag 7 november 2012 10:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, zonde he?
[..]
Ik maak couscoussalade met zongedroogde tomaatjes en munt
dat is wel erg lekkerquote:Op woensdag 7 november 2012 10:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
noms
helaas wel wat te experimenteel voor mijn bewonertjes denk ikdie zijn van de hollandse pot met hooguit n stapje richting italiaans. denk dat het iets van tagliatelle gaat worden met n paddenstoelensausje en ham of spek
iets van 50e dus eehm 2,50quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Heerlijk!
Maar hoe hard ik ook probeer, de zon komt maar niet![]()
Straal verdomme, straaaaaaaal!
Emquote:
Ha, dat kan ik me voorstellen jaquote:Op woensdag 7 november 2012 10:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
noms
helaas wel wat te experimenteel voor mijn bewonertjes denk ikdie zijn van de hollandse pot met hooguit n stapje richting italiaans. denk dat het iets van tagliatelle gaat worden met n paddenstoelensausje en ham of spek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |