herkenbaarquote:Op woensdag 7 november 2012 06:02 schreef Sammers het volgende:
Iedere dag voor je wekker wakker worden is nooit leuk.
Muckiequote:
Brabo met Amsterdams bloedquote:
ouwe hackmeneerquote:
toekelquote:Op woensdag 7 november 2012 08:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Brabo met Amsterdams bloed
[..]
ouwe hackmeneer
zit genoeg in de buurt tochquote:
je kan toch mijn broodje opeten? In ruil voor een appeltaartquote:
eerlijke deal Toekquote:Op woensdag 7 november 2012 08:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kan toch mijn broodje opeten? In ruil voor een appeltaart
quote:Binnen de Feyenoord-selectie is onrust ontstaan over de salarissen. Spelers zijn vooral jaloers op verdediger Joris Mathijsen, hij krijgt in hun ogen veel te veel geld.
Verschillende spelers, waaronder Jordy Clasie, hebben zich al bij Martin van Geel gemeld om salarisverhoging te vragen. De technisch directeur heeft echter iedereen afgewimpeld. "Als andere spelers ook twee EK's of WK's hebben gespeeld, dan krijgen ze gegarandeerd ook dat salaris", zei hij volgens VI.
De 32-jarige international Mathijsen kwam afgelopen zomer over van Málaga. Hij schittert vooral door onkunde, maar strijkt dus wel veel loon op. Dat leidt tot onvrede bij zijn ploeggenoten. De Rotterdammers staan momenteel op de zesde plaats in de Eredivisie.
ze hebben gelijk. Die koekwaus krijgt een miljoen en is betrokken bij 10 van de 12 tegengoals geloof ik.....quote:Op woensdag 7 november 2012 08:13 schreef JJdJ1984 het volgende:
Thereeeeeeer we gooooooo
[quote]Binnen de Feyenoord-selectie is onrust ontstaan over de salarissen. Spelers zijn vooral jaloers op verdediger Joris Mathijsen, hij krijgt in hun ogen veel te veel geld.
Verschillende spelers, waaronder Jordy Clasie, hebben zich al bij Martin van Geel gemeld om salarisverhoging te vragen. De technisch directeur heeft echter iedereen afgewimpeld. "Als andere spelers ook twee EK's of WK's hebben gespeeld, dan krijgen ze gegarandeerd ook dat salaris", zei hij volgens VI.
De 32-jarige international Mathijsen kwam afgelopen zomer over van Málaga. Hij schittert vooral door onkunde, maar strijkt dus wel veel loon op. Dat leidt tot onvrede bij zijn ploeggenoten. De Rotterdammers staan momenteel op de zesde plaats in de Eredivisie.
normaal rond deze tijd van het jaar had ik ook taart dus is gewoon gerechtigheidquote:
klopt, maar ik probeer juist wat te besparen de laatste tijdquote:
juist ja... ik eet al meer dan een jaar geen brood, lolbroekquote:Op woensdag 7 november 2012 08:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kan toch mijn broodje opeten? In ruil voor een appeltaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |