goed bezig Hermanquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
neuh dat niet maar val bijna in slaap hahaha.
Sorry meneer Jeroen. Maar heb mezelf weer in ZENmodus gekregen door ff naar begraafplaats waar de urn van mn opa en oma staat te gaan.
je krijgt toch wel gewoon doorbetaald nu?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
zit niet voor niks al paar weken bij mn tante
Ben alleen bang dat ik nog minder moet gaan werken en dat wil ik niet. Is financieël gewoon riskant.
70% en ik was toeslagen ivm nacht/weekenden gewend die ben ik ook kwijt. Scheelt nu ik 20 uur werk al 72¤ op gewoon loon en met alle extra's zo'n 100 a 150.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je krijgt toch wel gewoon doorbetaald nu?
brandalarm op werk ging dus was ff aan het rond bellen of mijn collega's veilig zijnquote:
En, zijn ze veilig?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
brandalarm op werk ging dus was ff aan het rond bellen of mijn collega's veilig zijn
Dat weetie nog niet. Er iets over in de KSC posten was belangrijkerquote:
Blijkbaar ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weetie nog niet. Er iets over in de KSC posten was belangrijker
ik lig onder n dekentje op de bankquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwuuh ik wil knuffen onder een warm dekentje met iemand
hudequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwuuh ik wil knuffen onder een warm dekentje met iemand
okeequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik lig onder n dekentje op de bankzal ik n beetje opschuiven
?
hude is een uiting van sipheid en medlevenquote:
hey ik ookquote:
ziet eruit als een kruising Sint Bernhardquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:16 schreef littledrummergirl het volgende:
ik moet helemaal niet op de dierenasiel site kijkenik ben verliefd geworden op een mega grote hond
[ afbeelding ]
en een beetje kangal denk ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ziet eruit als een kruising Sint Bernhard
rijtje 7quote:
mooie honden zegquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en een beetje kangal denk ik![]()
[ afbeelding ]
ik ben een musicalgek, dus grote kans dat ik ook nog wel heen gaquote:
Zoeen beest past heul niet in jouw huisjequote:Op dinsdag 6 november 2012 20:16 schreef littledrummergirl het volgende:
ik moet helemaal niet op de dierenasiel site kijkenik ben verliefd geworden op een mega grote hond
[ afbeelding ]
Gaan jullie samen jaquote:
ik weet, anders had ik al gebeld of ik kon komen kijkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoeen beest past heul niet in jouw huisje.
uhuhquote:
quote:
nee hoorquote:
den haagquote:
Want daar brandt nog licht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |