quote:
Alkmaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die in alkmaar zijn leuker. En dichterbij je vriendje
geen idee nog...quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wanneer komen jullie deze kant op btw?
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:02 schreef RockNijntje het volgende:
Het is een kwestie van geduld, tot heel Holland Brabants lult.
jijquote:
maar ik ga er niet wonen, weinig werk en wel heel ver van vriendjes roots vandaanquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:05 schreef JJH het volgende:
Je zult maar met krap 20 minuten op de klok 2-0 voorstaan bij City in Manchester.
Dewat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
Hier nog kandidaten voor het showerbeertopic?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
Crv vind ik ook wel een geschikte kandidaat.
wel te rustenquote:
Zie link naar topic een paar posts boven jequote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zie link naar topic een paar posts boven je.
quote:
quote:
quote:
crvquote:
Bubblequote:
solquote:
hondaquote:
wat bluh ?quote:
Ach, bij diëtiste geweest enzeu..en moet nu gore shakes gaan drinken omdat ik teveel ondergewicht heb, dus bluh...waar kan ik die gore smaak mee maskeren?quote:
gfquote:
Ow bah, van die ranzige proteïneshakesquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ach, bij diëtiste geweest enzeu..en moet nu gore shakes gaan drinken omdat ik teveel ondergewicht heb, dus bluh...waar kan ik die gore smaak mee maskeren?
met een Big Macquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ach, bij diëtiste geweest enzeu..en moet nu gore shakes gaan drinken omdat ik teveel ondergewicht heb, dus bluh...waar kan ik die gore smaak mee maskeren?
Met showerbeerquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja, die hele ranzige..maar ik liep met d'r te geinen: Als je dat doet en flink aankomt, worden je tetten dan ook groter?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow bah, van die ranzige proteïneshakes?
Pluspunt (naja, 2) gevondenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:28 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja, die hele ranzige..maar ik liep met d'r te geinen: Als je dat doet en flink aankomt, worden je tetten dan ook groter?
Antwoord was: Waarschijnlijk wel!
Dus:
Waarom of?quote:
In duitsland hebben ze bier BIJ de McDrekquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hou op, nou krijg ik zin in bier en McDonalds
Dit jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
ShowerBigMacquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
In duitsland hebben ze bier BIJ de McDrek.
Nee, is slechte manier en mag ik niet te vaak eten want dan word ik ziekquote:
Neem een snackjequote:
Dadelijk komt daar ook nog een topic overquote:
Doe 'm de groeten.quote:
Geniet er vanquote:
krijg je fotos van een bloedrode douchvloer en een druipende BigMacquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dadelijk komt daar ook nog een topic over. Die skip ik toch
.
Ja, dat gaat wel lukken... vannacht om 1 uur in bed na avondvergadering, dus ik ben een beetje duffigquote:
quote:
Kan ik begrijpen, goed plan om vandaag wat vroeger te gaan dan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat gaat wel lukken... vannacht om 1 uur in bed na avondvergadering, dus ik ben een beetje duffig.
quote:
Ik dacht dat je het over die user hadquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom wil jij mijn bed groeten? Je groet je eigen bed maar straks.
Slaap lekkerquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef crv het volgende:
[..]
krijg je fotos van een bloedrode douchvloer en een druipende BigMac
Slaap lekker Dr_Slaapquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
ongelofelijk hoe brak ik ben. Zometeen maar eens van de bank naar het bed en verder slapen
Slaap lekkerder maar danquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
ongelofelijk hoe brak ik ben. Zometeen maar eens van de bank naar het bed en verder slapen
Goed uitzieken is geen verkeerd idee inddquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom hier danquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:58 schreef automatic_ het volgende:
Willen jullie morgen voor mij duimen?
Graag tussen 11.00 en 12.00
Natuurlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:58 schreef automatic_ het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:58 schreef automatic_ het volgende:
trusten solquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:58 schreef Solique het volgende:
Ik ga ook mijn bed in, morgen vroeg op en lange dag.
Waarschijnlijk duurt het 30minutenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mar moet het een heel uur lang
dan doe ik het om 11 uur en om half 12quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk duurt het 30minuten
Autootjequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:58 schreef automatic_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |