Lekker op de camping lam als een balletje met plastic stoel en paar kronenburgies (want in france) onder de douche hangen!!quote:Op maandag 5 november 2012 16:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Oh dat doe ik weleens
Ben blij dat ik niet de enige ben
Eckte bazen hebben een UI...quote:Op maandag 5 november 2012 16:43 schreef datismijnmening het volgende:
Eckte bazen drinken whiskey onder de douche
Sporthuiscentrumquote:Op maandag 5 november 2012 16:52 schreef Djeez het volgende:
Deed dat ook altijd toen ik nog vrijgezel was. Laatst nog wel met een paar biertjes in bad gezeten tijdens een weekendje Sporthuis Centrum
Dan was het beershower geweestquote:Op maandag 5 november 2012 16:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Hèhè, ik dacht douchen met bier ipv water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:06 schreef kwiwi het volgende:
En een shower beer voor je topicSopje gepleegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Eventjes hulp vragen in de feedback.quote:Op maandag 5 november 2012 17:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb laats even geprobeerd een gifje te verkleinen maar die werd wazig
Neuqen, zuipen, pissen, boek lezen, spare-ribs bestellen. You name it.quote:Op maandag 5 november 2012 17:09 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Is het al zo erg dat onder de douche bier gezopen moet worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |