dat is idd wel een probleem.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:20 schreef Muck het volgende:
juist ja... ik eet al meer dan een jaar geen brood, lolbroek
toek ben jij dat?quote:
beetje opgeknapt?quote:Op woensdag 7 november 2012 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
goedesmoggels![]()
Dat was alweer een flink wat betere nacht
Zo loop ik er vanaf de 17e vier weekenden lang bijquote:Op woensdag 7 november 2012 08:55 schreef Toekito het volgende:
[ afbeelding ]
hoe bedoel je uit de oude doos
hoi LDGquote:
ik wilde op werk maar toen stopte mijn hartquote:Op woensdag 7 november 2012 09:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Zo loop ik er vanaf de 17e vier weekenden lang bij
Mja, dat is een slecht idee dan...quote:Op woensdag 7 november 2012 09:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wilde op werk maar toen stopte mijn hart
ja wordt de 19de geopereerd en de 24ste hebben ze hier op werk feestje. Gaat niet werken met een rechterarm in de nuttelaquote:
Mja, doe maar niet danquote:Op woensdag 7 november 2012 09:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja wordt de 19de geopereerd en de 24ste hebben ze hier op werk feestje. Gaat niet werken met een rechterarm in de nuttela
doe nou gewoon eens rustig aan jonguhquote:Op woensdag 7 november 2012 09:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wilde op werk maar toen stopte mijn hart
ik merk hetquote:Op woensdag 7 november 2012 09:34 schreef JJdJ1984 het volgende:
Toek heeft de vervelende eigenschap een beetje workaholic te zijn.
toen ik in zkh kwam te liggen heb ik meteen sinterklaasfeest afgebeld. Wist wel dat ik dat al zou ik 19 okt geholpen zijn het niet ging redden.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe nou gewoon eens rustig aan jonguhje kunt na die operatie nog lang genoeg werken
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:34 schreef JJdJ1984 het volgende:
Toek heeft de vervelende eigenschap een beetje workaholic te zijn.
Oeh krijg je dan ook zoeen mooie scar net als ik?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja wordt de 19de geopereerd en de 24ste hebben ze hier op werk feestje. Gaat niet werken met een rechterarm in de nuttela
nah, ga er maar vanuit dat je een behoorlijk tijdje uit de roulatie bent...quote:Op woensdag 7 november 2012 09:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
toen ik in zkh kwam te liggen heb ik meteen sinterklaasfeest afgebeld. Wist wel dat ik dat al zou ik 19 okt geholpen zijn het niet ging redden.
van zijn kin tot aan zijn navelquote:Op woensdag 7 november 2012 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh krijg je dan ook zoeen mooie scar net als ik?![]()
Oh die heb je vast al
hee je hebt het wel over SuperToek de vorige keer liep hij na een dag al in Alexandriumquote:Op woensdag 7 november 2012 09:44 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, ga er maar vanuit dat je een behoorlijk tijdje uit de roulatie bent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |