Iemand heeft ook een cursus filosofie gevolgd bij de LOI.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:32 schreef Marcomacro het volgende:
Aristoteles definieerde 'humor' als een "lelijkheid die niet afstoot"; Kant definieerde humor als 'verwachting die nergens op uitdraait'. Definties waar Boer Zoekt Vrouw qua humor een prachtige invulling aan geeft.
Samen met degene die boven jou postquote:Op woensdag 7 november 2012 22:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Iemand heeft ook een cursus filosofie gevolgd bij de LOI.
Wie?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:13 schreef Kiyoaki het volgende:
Wat is de filosofische dimensie van boer Doede?
Wat een gelul van het AD. Het kan evengoed dat Martin zich bewust is van de camera en zich daarom inhoudt. En zo zijn er nog 1001 redenen te bedenken, die je met geen mogelijkheid zo via het tv-schermpje kunt bevroeden. Ik haat dit soort quasi-professionele nikserigheid.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Iemand heeft ook een cursus filosofie gevolgd bij de LOI.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:59 schreef geppie het volgende:
[..]
Samen met degene die boven jou post
Vreselijk ja. Trouwens ik vond helemaal niet dat hij zich in hield, integendeel. Wat een kwats zeg. Dat mensen daar ook nog geld mee verdienen, ongelooflijk, ga eens werken of zo!quote:Op donderdag 8 november 2012 02:13 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wat een gelul van het AD. Het kan evengoed dat Martin zich bewust is van de camera en zich daarom inhoudt. En zo zijn er nog 1001 redenen te bedenken, die je met geen mogelijkheid zo via het tv-schermpje kunt bevroeden. Ik haat dit soort quasi-professionele nikserigheid.
Die boer die lasagne zo lekker vond. Ik heb gisteren Aad nagedaan door sate te gaan eten. Wel met saus uiteraard.quote:
Schitterendquote:Op donderdag 8 november 2012 11:36 schreef Snoopyfrl het volgende:
Laat Bert maar schuiven:
http://boerzoektvrouw.kro(...)n_bert_zoeken_de_weg
Vurrút dan, omda ge te lam zeej om zelluf te gaon zoeke, waus! Kik mar.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:26 schreef roos85 het volgende:
Sjeeke, edde gij voor mij uw column?
Morgen of vanavond kan ik eindelijk afgelopen aflevering terugkijken
Ge zijt bedankt Sjeeke, ik had wel gezocht. maar niet alles gelezenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Vurrút dan, omda ge te lam zeej om zelluf te gaon zoeke, waus! Kik mar.
"Dat wordt niet wat"quote:Op donderdag 8 november 2012 11:36 schreef Snoopyfrl het volgende:
Laat Bert maar schuiven:
http://boerzoektvrouw.kro(...)n_bert_zoeken_de_weg
Gezellig iddquote:Op donderdag 8 november 2012 12:20 schreef Molline het volgende:
Nou dat gaat weer lekker zo te zien.
Ziet er weer gezellig uitquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:01 schreef Zipportal het volgende:
Boottoch met Bert.
http://boerzoektvrouw.kro(...)everingen/11-11-2012
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:23 schreef Cee het volgende:
En Richard weet nog steeds niet waarom hij op een kameel in Schoorl moest zitten, of het een straf van God of van de KRO was.
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:36 schreef Keroppi het volgende:
In die preview over de boottocht zegt Henk op een gegeven moment wat. Het is een vrij close up shot. WAT zegt hij daar. Zelfs met geluid op max kan ik het niet verstaan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |