Vurrút dan, omda ge te lam zeej om zelluf te gaon zoeke, waus! Kik mar.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:26 schreef roos85 het volgende:
Sjeeke, edde gij voor mij uw column?
Morgen of vanavond kan ik eindelijk afgelopen aflevering terugkijken
Ge zijt bedankt Sjeeke, ik had wel gezocht. maar niet alles gelezenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Vurrút dan, omda ge te lam zeej om zelluf te gaon zoeke, waus! Kik mar.
"Dat wordt niet wat"quote:Op donderdag 8 november 2012 11:36 schreef Snoopyfrl het volgende:
Laat Bert maar schuiven:
http://boerzoektvrouw.kro(...)n_bert_zoeken_de_weg
Gezellig iddquote:Op donderdag 8 november 2012 12:20 schreef Molline het volgende:
Nou dat gaat weer lekker zo te zien.
Ziet er weer gezellig uitquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:01 schreef Zipportal het volgende:
Boottoch met Bert.
http://boerzoektvrouw.kro(...)everingen/11-11-2012
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:23 schreef Cee het volgende:
En Richard weet nog steeds niet waarom hij op een kameel in Schoorl moest zitten, of het een straf van God of van de KRO was.
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:36 schreef Keroppi het volgende:
In die preview over de boottocht zegt Henk op een gegeven moment wat. Het is een vrij close up shot. WAT zegt hij daar. Zelfs met geluid op max kan ik het niet verstaan....
In ieder geval de minst slechte keuze maar Henk er verstandig aan gedaan Sharon te pakken. Dat was een lekker wijf.quote:
Inderdaad... ik betwijfel ook of de stedentrips leuk worden. Ik kijk alleen uit naar Bert en Henrieke, de rest wordt vast heel saai.quote:Op zondag 11 november 2012 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
Stedentripjes, ze worden vast wel leuk, maar op dit momenteel voelt het alsof het seizoen een beetje af en voorbij is. Het is zo mager geweest dit jaar
Lijkt me een goed plan. Ik denk dat die boeren meer hulp nodig hebben, dus eigenlijk eerder in het programma zouden passen.quote:Op zondag 11 november 2012 11:46 schreef pleeborstel het volgende:
Voor volgend seizoen zouden ze eens de boeren die de minste brieven krijgen moeten volgen, is denk ik veel leuker
Als we dan maar niet 5x Bert krijgen, dat is ook too muchquote:Op zondag 11 november 2012 12:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Ik denk dat die boeren meer hulp nodig hebben, dus eigenlijk eerder in het programma zouden passen.
lijkt mij ook een prima concept, alleen gaat er dan waarschijnlijk bijna niemand schrijven...quote:Op zondag 11 november 2012 12:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Ik denk dat die boeren meer hulp nodig hebben, dus eigenlijk eerder in het programma zouden passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |