Helemaal niet hoogquote:Op maandag 5 november 2012 15:43 schreef Young_David het volgende:
Paiq is momenteel prima voor m'n zelfvertrouwen. Vind mijzelf niet de knapste, maar mijn foto's scoren gemiddeld wel tussen de 7 en 8
Weet ik gelijk wat de goede profielfoto's zijn en welke niet
Nou rot kop niet hoor! Maar dat zal inderdaad schrikken zijn ja als je daar opeens op de homepage staatquote:Op maandag 5 november 2012 13:15 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dan zou je dus idd niet voor Badoo moeten kiezen, maar voor een datingsite die duidelijk is over de regels rondom privacy. En ook daarover valt genoeg te klagen bij andere datingsites. Ik had bij Knuz aangegeven dat ik wou dat mijn profiel alleen zichtbaar is voor leden...sta ik daar ineens met mijn rotkop groot in beeld op de homepage die voor iedereen zichtbaar is.
Op Fok! Ja? Dat valt toch mee?quote:Oftewel, volgens mij is het onmogelijk om geheel anoniem te blijven in het datingcircuit op internet. Zelfs hier op FOK! wordt je zo uit de anonimiteit gehaald.
hoe hoger het match cijfer.. hoe goedkoper.....quote:Op maandag 5 november 2012 15:53 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn foto scoort 8.2 zie ik net... Wel vreemd dat de ene bewonderaar meer credits kost dan de ander
Weer wat geleerdquote:Op maandag 5 november 2012 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
hoe hoger het match cijfer.. hoe goedkoper.....
Ik vraag mij af hoe dat cijfersysteem werkt. Het lijkt me dat je niet lager dan een 6 kunt halen ofzo?quote:Op maandag 5 november 2012 15:43 schreef Young_David het volgende:
Paiq is momenteel prima voor m'n zelfvertrouwen. Vind mijzelf niet de knapste, maar mijn foto's scoren gemiddeld wel tussen de 7 en 8
Weet ik gelijk wat de goede profielfoto's zijn en welke niet
Ik was blij dat het een foto was van oud en nieuw waar ik een masker op had, niet volledig herkenbaar...aan de andere kant herkende al mijn collega's mij wel, maar die wisten al dat ik erop stond.quote:Op maandag 5 november 2012 15:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou rot kop niet hoor! Maar dat zal inderdaad schrikken zijn ja als je daar opeens op de homepage staat
[..]
Op Fok! Ja? Dat valt toch mee?
Werkt anders wel. Veel mannen stellen zich veels te bescheiden op, vrouwen zijn op zoek naar een echte man, niet naar iemand die twijfelachtig is.quote:Op zondag 4 november 2012 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een onzin![]()
Als de ander echt de moeite waard is, dan steek je er toch zelf ook wat moeite/tijd in?
Zeker zelf een onvoldoende gehad?quote:Op maandag 5 november 2012 16:42 schreef Sekhmet het volgende:
Gaan we het hier nou trouwens alweer alleen over fotoscores hebben...dat zegt werkelijk geen zak.
Gezeur om die scores steeds, reacties moet je krijgen, dates moet je hebben...anders betekend het helemaal niks en heb je er niks aan. Al scoor je een 2 en heb je geen fotobewonderaars als je maar een date kunt fixen, dan ben je een stuk succesvoller dan al die geitjes die lopen te mekkeren dat ze 8en en 9ens scoren en de wereld aan fotobewonderaars hebben, maar daten ho maar![]()
Geen idee. En zolang de reacties binnen bleven komen en ik er voldoende leuke dates uit heb kunnen slepen boeit het mij dus ook geen zak...al scoorde ik een 1.quote:Op maandag 5 november 2012 16:42 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Zeker zelf een onvoldoende gehad?
Dus als ik een date voorstel 'noem maar een leuk cafe bij jou in de stad, dan kom ik die kant op' ben je meteen twijfelaar? Is ook wel leuk om de ander een beetje uit te dagen vind ik. Kun je meteen laten zien dat je bereid bent tijd/moeite in hem/haar te investeren.quote:Op maandag 5 november 2012 16:40 schreef Homey het volgende:
[..]
Werkt anders wel. Veel mannen stellen zich veels te bescheiden op, vrouwen zijn op zoek naar een echte man, niet naar iemand die twijfelachtig is.
Het gaat hier nauwelijks meer over het werkelijke daten, alleen maar over het hoe spreek ik iemand aan gebeuren. En daarnaast idd het zeiken over al die vrouwen waar wat mis mee is...en al die vrouwen die een eisenlijstje hebben. Ja, jullie mannen zijn zo heerlijk makkelijkquote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef Perzephone het volgende:
Helemaal waar Sekh, passieve gedoe hier steeds![]()
Drie dagen regels, 100 dezelfde mailtjes sturen, fotoscores, dikke vrouwen neuken waar je niets mee wil.. Daten hoort leuk te zijn, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fout. Je moet een vrouw in het begin niet te makkelijk maken, anders ben je zo'n mak schaapje.quote:Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dus als ik een date voorstel 'noem maar een leuk cafe bij jou in de stad, dan kom ik die kant op' ben je meteen twijfelaar? Is ook wel leuk om de ander een beetje uit te dagen vind ik. Kun je meteen laten zien dat je bereid bent tijd/moeite in hem/haar te investeren.
quote:Op maandag 5 november 2012 16:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik was blij dat het een foto was van oud en nieuw waar ik een masker op had, niet volledig herkenbaar...aan de andere kant herkende al mijn collega's mij wel, maar die wisten al dat ik erop stond.
Schijnbaar niet. Ik stond er zelf ook wel een beetje van te kijken. Het is niet dat ik het heel erg vind, maar toch vervelend dat je ook hier meer zou moeten oppassen.
Om die reden heb ik alleen maar mensen die ik goed ken op facebook, en staat het afgeschermd.quote:En misschien is het idd naïef om te denken dat bij bijv de FB groepen mensen toch enigszins rekening houden met je privacy. Maar sommige mensen maken er dus schijnbaar een sport van om iedereen maar te googlen en op te sporen.
En dan later een mak schaapje zijn waar we zo overheen kunnen lopen? Topquote:Op maandag 5 november 2012 16:50 schreef Homey het volgende:
[..]
fout. Je moet een vrouw in het begin niet te makkelijk maken, anders ben je zo'n mak schaapje.
Laat haar in eerste instantie moeite doen.
Want elke vrouw is hetzelfde en iedere vrouw wil hetzelfdequote:Op maandag 5 november 2012 16:50 schreef Homey het volgende:
[..]
fout. Je moet een vrouw in het begin niet te makkelijk maken, anders ben je zo'n mak schaapje.
of kan je zelf gewoon niks bedenken? of durf je niet voor haar te bepalen waar jullie heen gaan?quote:Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dus als ik een date voorstel 'noem maar een leuk cafe bij jou in de stad, dan kom ik die kant op' ben je meteen twijfelaar? Is ook wel leuk om de ander een beetje uit te dagen vind ik. Kun je meteen laten zien dat je bereid bent tijd/moeite in hem/haar te investeren.
In b4 "nice guys finish last"-gekwezel.quote:Op maandag 5 november 2012 16:50 schreef Homey het volgende:
[..]
dankjequote:Op maandag 5 november 2012 16:50 schreef Sekhmet het volgende:
. Ja, jullie mannen zijn zo heerlijk makkelijk
Laatste keer heb ik de middenweg gekozen: zelf een toko uitgezocht, wel in haar stadquote:Op maandag 5 november 2012 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
of kan je zelf gewoon niks bedenken? of durf je niet voor haar te bepalen waar jullie heen gaan?
wil ik alleen maar mee zeggen dat de ander het dus anders zou kunnen zien.....
sowieso mensen die bewust gaan nadenken over dat soort "regeltjes", wat een afknapper.quote:Op maandag 5 november 2012 16:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Want elke vrouw is hetzelfde en iedere vrouw wil hetzelfde![]()
Mannen die moeite voor een vrouw doengaat niet werken hoor!
Helemaal mee eens. Vanwaar dat vergelijken allemaal? Het gaat er niet om of je een hoger cijfer hebt dan een poster hier maar of je date je leuk vindt en andersom. En zo niet, ook niet erg. Daarbij zijn er zat andere sites dan Paiq, die ook prima zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 16:42 schreef Sekhmet het volgende:
Gaan we het hier nou trouwens alweer alleen over fotoscores hebben...dat zegt werkelijk geen zak.
Gezeur om die scores steeds, reacties moet je krijgen, dates moet je hebben...anders betekend het helemaal niks en heb je er niks aan. Al scoor je een 2 en heb je geen fotobewonderaars als je maar een date kunt fixen, dan ben je een stuk succesvoller dan al die geitjes die lopen te mekkeren dat ze 8en en 9ens scoren en de wereld aan fotobewonderaars hebben, maar daten ho maar![]()
onderschat nooit de mannelijke drang naar competitie en wedstrijdelementquote:Op maandag 5 november 2012 17:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vanwaar dat vergelijken allemaal? Het gaat er niet om of je een hoger cijfer hebt dan een poster hier maar of je date je leuk vindt en andersom. En zo niet, ook niet erg. Daarbij zijn er zat andere sites dan Paiq, die ook prima zijn.
Zal wel een soort haantjesgedrag zijn wat wij vrouwen niet snappen...quote:Op maandag 5 november 2012 17:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vanwaar dat vergelijken allemaal? Het gaat er niet om of je een hoger cijfer hebt dan een poster hier maar of je date je leuk vindt en andersom. En zo niet, ook niet erg. Daarbij zijn er zat andere sites dan Paiq, die ook prima zijn.
Laten we er dan een mannelijke competitie van maken van dingen die voor het vrouwelijk geslacht echt belangrijk zijn....quote:Op maandag 5 november 2012 17:07 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
onderschat nooit de mannelijke drang naar competitie en wedstrijdelement
onzekerheid en zo'n cijfer geeft dan toch een soort "egoboost". voor zover dat serieus te nemen is, maar dat verschilt per persoon.quote:Op maandag 5 november 2012 17:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is zo willekeurig als dat ik zeg, ik geef jullie allemaal een 10. Alleen doet niemand daar wat mee, maar zodra het op paiq staat...oef, in the pocketquote:Op maandag 5 november 2012 17:14 schreef dawg het volgende:
[..]
onzekerheid en zo'n cijfer geeft dan toch een soort "egoboost". voor zover dat serieus te nemen is, maar dat verschilt per persoon.
tja, voor een datingsite niet zo gek wanneer je ook nog eens onzeker bent. daarom lijkt het me ook dat er vrijwel altijd hoge(re) cijfers als gemiddelden getoond worden. dan blijven mensen langer omdat ze denken meer kans te hebben dan een ander aangezien hun score relatief hoog is.quote:Op maandag 5 november 2012 17:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Het is zo willekeurig als dat ik zeg, ik geef jullie allemaal een 10. Alleen doet niemand daar wat mee, maar zodra het op paiq staat...oef, in the pocket
Snap ik, maar mag toch hopen dat je je zelfvertrouwen uiteindelijk uit andere dingen haalt dan een cijfer op Paiq.quote:Op maandag 5 november 2012 17:14 schreef dawg het volgende:
[..]
onzekerheid en zo'n cijfer geeft dan toch een soort "egoboost". voor zover dat serieus te nemen is, maar dat verschilt per persoon.
Variatie op het thema...is ook belangrijk!quote:Op maandag 5 november 2012 17:18 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zie inmiddels meer gezeur over een paar posts dan de cijfer posts zelf
En welke dingen zijn dat danquote:Op maandag 5 november 2012 17:09 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Laten we er dan een mannelijke competitie van maken van dingen die voor het vrouwelijk geslacht echt belangrijk zijn....
Wel een aanbod voor een date gekregen, maar niet zeker of ik er wel op in wil gaan.quote:Op maandag 5 november 2012 17:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Variatie op het thema...is ook belangrijk!
Maar idd, iemand nog een leuke date gehad dit weekend?
Bij twijfel niet doenquote:Op maandag 5 november 2012 17:29 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Wel een aanbod voor een date gekregen, maar niet zeker of ik er wel op in wil gaan.
Of je een lamp kan wisselen...duhquote:
En waarom weet je dat niet zeker dan?quote:Op maandag 5 november 2012 17:29 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Wel een aanbod voor een date gekregen, maar niet zeker of ik er wel op in wil gaan.
Nee, had helaas weer zo'n sjaak afhaak geval....quote:Op maandag 5 november 2012 17:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Variatie op het thema...is ook belangrijk!
Maar idd, iemand nog een leuke date gehad dit weekend?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar lijkt me toch uiterlijk, uiterlijke verzorging, humor, sociaal contact (vriendengroep e.d.), spraakzaamheid, geld en het hebben van een baan of andere inkomstenbron. Dat is toch het algemene lijstje een beetje wat het belangrijkste is lijkt me?we dan
Als het om daten gaat zou ik juist zeggen bij twijfel wel doen...dan weet je iig zeker dat je geen kans hebt laten liggen.quote:
Jquote:Op maandag 5 november 2012 17:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, had helaas weer zo'n sjaak afhaak geval....
Als ik daar nee op moet zeggen, blijf ik dan de rest van m'n leven alleen ondanks mijn voldoende qua cijfer op paiqquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 17:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]Ik vind geld nou geen motivatie om iemand wel of niet leuk te vinden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar lijkt me toch uiterlijk, uiterlijke verzorging, humor, sociaal contact (vriendengroep e.d.), spraakzaamheid, geld en het hebben van een baan of andere inkomstenbron. Dat is toch het algemene lijstje een beetje wat het belangrijkste is lijkt me?Dit account is niet meer in gebruik.
Ik kan wel bewijzen dat het ooit echt goed gewerkt heeft.quote:Op maandag 5 november 2012 17:09 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Laten we er dan een mannelijke competitie van maken van dingen die voor het vrouwelijk geslacht echt belangrijk zijn....
[..]Ik zou hier zo graag op in willen gaan, maar ik zal mij inhouden en hopen dat er een andere dame is die hem oppakt...mijn rep is al niet te best hier op FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar lijkt me toch uiterlijk, uiterlijke verzorging, humor, sociaal contact (vriendengroep e.d.), spraakzaamheid, geld en het hebben van een baan of andere inkomstenbron. Dat is toch het algemene lijstje een beetje wat het belangrijkste is lijkt me?
Jij als man ook niet. Ik denk dat vrouwen het voor een relatie toch wel belangrijk vinden dat ze leuke dingen kunnen doen met hun partner, toekomstperspectief e.d. Geld is dan wel belangrijk (net zoals alle andere eigenschappen) maar voor de 1 natuurlijk belangrijker dan voor de ander (net zoals dat verschil ook bij die andere eigenschappen kan liggen)quote:Op maandag 5 november 2012 17:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind geld nou geen motivatie om iemand wel of niet leuk te vinden....
[..]Geen idee, dat mogen de vrouwen zeggen in dit topic. Wie weet denken ze er heel anders over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar lijkt me toch uiterlijk, uiterlijke verzorging, humor, sociaal contact (vriendengroep e.d.), spraakzaamheid, geld en het hebben van een baan of andere inkomstenbron. Dat is toch het algemene lijstje een beetje wat het belangrijkste is lijkt me?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Mag je toch op in gaan? Althans ik veroordeel je niet zolang je gewoon je mening geeft en me niet onnodig beledigt ofzo..quote:Op maandag 5 november 2012 17:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik zou hier zo graag op in willen gaan, maar ik zal mij inhouden en hopen dat er een andere dame is die hem oppakt...mijn rep is al niet te best hier op FOK!
Het betreft een ex tot wie ik me fysiek sterk aangetrokken voel, maar ik zou geen relatie meer met haar willen beginnen (wat van haar vermoedelijk wel de intentie is).quote:Op maandag 5 november 2012 17:31 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En waarom weet je dat niet zeker dan?
Goed in bed, groot geschapen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik zou hier zo graag op in willen gaan, maar ik zal mij inhouden en hopen dat er een andere dame is die hem oppakt...mijn rep is al niet te best hier op FOK!
Lijkt me stug. Althans als man heb je toch ook wel vriendinnen gehad dus dan weet je toch een beetje hoe het in elkaar zit. Dus jaquote:Op maandag 5 november 2012 17:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen idee, dat mogen de vrouwen zeggen in dit topic. Wie weet denken ze er heel anders over.
We zitten hier op FOK! hé...quote:Op maandag 5 november 2012 17:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Mag je toch op in gaan? Althans ik veroordeel je niet zolang je gewoon je mening geeft en me niet onnodig beledigt ofzo..
Lastige idd. Probeer te onthouden waarom het ooit uit is gegaan. En trust me, als zij er andere verwachtingen van heeft gaat ze alleen maar gekwetst worden.quote:Op maandag 5 november 2012 17:36 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Het betreft een ex tot wie ik me fysiek sterk aangetrokken voel, maar ik zou geen relatie meer met haar willen beginnen (wat van haar vermoedelijk wel de intentie is).
De date kan alsnog erg leuk zijn, dus ik zit te twijfelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar lijkt me toch uiterlijk, uiterlijke verzorging, humor, sociaal contact (vriendengroep e.d.), spraakzaamheid, geld en het hebben van een baan of andere inkomstenbron. Dat is toch het algemene lijstje een beetje wat het belangrijkste is lijkt me?Denk dat je grotendeels wel alles hebt opgenoemdquote:
Maar wat onder 'geld' verstaat wordt (nouja hoeveel) en hoe belangrijk een (groot/kleine) vriendengroep is, is natuurlijk ook allemaal weer zo subjectief als de pest .
Het zijn gewoon allemaal punten waar iedereen naar kijkt. Prioriteiten zullen bij de 1 anders zijn dan bij de ander. Of de belangrijkheid ervan. En misschien hebben sommigen nog een langer rijtje, maar die zou ik niet weten![]()
Ja klopt maar toch tot op zekere hoogte belangrijk. Maar goed als ik er verder over nadenk kan je ook sport eraan toevoegen en hobbies en reizen e.d. Zoveel kan belangrijk zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 17:38 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat je grotendeels wel alles hebt opgenoemd
Maar wat onder 'geld' verstaat wordt (nouja hoeveel) en hoe belangrijk een (groot/kleine) vriendengroep is, is natuurlijk ook allemaal weer zo subjectief als de pest .
Zie mijn toevoeging. Er kan zoveel op het lijstje staan, maar dat lijstje kan zo weer verdwijnen als je die 'liefde van je leven' hebt ontmoet.quote:Op maandag 5 november 2012 17:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja klopt maar toch tot op zekere hoogte belangrijk. Maar goed als ik er verder over nadenk kan je ook sport eraan toevoegen en hobbies en reizen e.d. Zoveel kan belangrijk zijn.
Juist op FOK! was die zo makkelijk zelf in te vullen. Maar ik vergeet steeds dat dit topic veel serieuzer is dan de meeste andere topics. My mistakequote:Op maandag 5 november 2012 17:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar maak me dan ook niet nieuwsgierig hey
Nou ja de liefde van je leven voldoet meestal wel grotendeels aan wat je in zo'n lijstje zou zetten dus jaquote:Op maandag 5 november 2012 17:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie mijn toevoeging. Er kan zoveel op het lijstje staan, maar dat lijstje kan zo weer verdwijnen als je die 'liefde van je leven' hebt ontmoet.
Ja niet elke man denkt alleen daaraan. Zoals ik, erg puriteins ofzoquote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Juist op FOK! was die zo makkelijk zelf in te vullen. Maar ik vergeet steeds dat dit topic veel serieuzer is dan de meeste andere topics. My mistake
Ik neem aan van wel. Maar wie weet kom je er dan achter dat alles wat je op je lijstje hebt staan niet belangrijk is en eigenlijk helemaal niet zo belangrijk is voor je. Maar dacht je het alleen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou ja de liefde van je leven voldoet meestal wel grotendeels aan wat je in zo'n lijstje zou zetten dus jatoch?
Van mij niet hoor! was voor mij juist het tegen over gestelde en merk dat nu weer....of het op de lange termijn werkt blijft de vraag natuurlijk en denk dat het antwoord nee moet zijn. Maar ja, hardleersquote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja de liefde van je leven voldoet meestal wel grotendeels aan wat je in zo'n lijstje zou zetten dus jatoch?
Dat dusquote:Op maandag 5 november 2012 17:43 schreef ook_gek het volgende:
Het zijn allemaal punten die voor iedereen anders kunnen zijn.
Belangrijkste is dat je elkaar kan boeien, een stabiele leuke basis hebt en van elkaar kan genieten op alle mogelijke manieren. In bed, humor, uitdagingen enz.
Wat een ander denkt of vind boeit niet.
Ben je weer met een coke-dealer aan het daten of wat bedoel je?quote:Op maandag 5 november 2012 17:43 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Van mij niet hoor! was voor mij juist het tegen over gestelde en merk dat nu weer....of het op de lange termijn werkt blijft de vraag natuurlijk en denk dat het antwoord nee moet zijn. Maar ja, hardleers
Dit hoor ik wel vaker terwijl het me wel uitmaakt wat mijn vrienden vinden. Als de relatie goed zit neem je je vriendin ook wel soms mee naar je vrienden (althans ik wel) dus ja.. dan is het wel prettiger als ze goed in de smaak valt dan dat je eigenlijk weet dat ze haar niks vinden... en nu niet beginnen over dat het dan geen goede vrienden zijn of dat het me niks uit zou moeten makenquote:Op maandag 5 november 2012 17:43 schreef ook_gek het volgende:
Ach wanneer heb je genoeg geld?
Wat is goed in bed zijn?
Wat is wel of niet groot geschapen.
Wat is leuke humor
Wat verstaat iemand onder uiterlijke verzorging.
Het zijn allemaal punten die voor iedereen anders kunnen zijn.
Belangrijkste is dat je elkaar kan boeien, een stabiele leuke basis hebt en van elkaar kan genieten op alle mogelijke manieren. In bed, humor, uitdagingen enz.
Wat een ander denkt of vind boeit niet.
Ik bedoel dat ik steeds niet met die man aan kom zetten die in dat plaatje van de perfecte man past. De ideale schoonzoon zou leuk zijn, maar weet mij vooralsnog nog niet te boeien.quote:Op maandag 5 november 2012 17:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ben je weer met een coke-dealer aan het daten of wat bedoel je?
De redenen waarom ik toen de relatie beëindigd had, vind ik op het moment niet zo heel erg interessant. Vandaar dat ik een date met haar op zich wel zie zitten.quote:Op maandag 5 november 2012 17:38 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Lastige idd. Probeer te onthouden waarom het ooit uit is gegaan. En trust me, als zij er andere verwachtingen van heeft gaat ze alleen maar gekwetst worden.
De ideale schoonzoon is nooit stout. Is ideaal als ouder zijnde om te hebben voor je kind maar niet voor de persoon in kwestie zelf toch, daarom heet het ook schoonzoon en niet partnerquote:Op maandag 5 november 2012 17:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik steeds niet met die man aan kom zetten die in dat plaatje van de perfecte man past. De ideale schoonzoon zou leuk zijn, maar weet mij vooralsnog nog niet te boeien.
Als je dan ook maar enigszins om haar gevoelens geeft zou ik zeggen niet doen of als je het wel doet iig heel erg duidelijk zijn over hoe je erin/ervoor staat. Niks zo erg als twee keer op je bek gaan om dezelfde redenen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:47 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
De redenen waarom ik toen de relatie beëindigt had, vind ik op het moment niet zo heel erg interessant. Vandaar dat ik een date met haar op zich wel zie zitten.
Ben alleen erg bang dat ik me na de date een beetje laat meeslepen en me wellicht in een relatie stort met haar, om vervolgens na een paar maanden er weer achter te komen waarom ik die redenen toen wel belangrijk genoeg vond.
Je vergeet: Kluun, zeilen, paardrijden, DWDD en dwangmatig reizen om zoveel mogelijk van de wereld te kunnen zienquote:Op maandag 5 november 2012 17:49 schreef ItaloDancer het volgende:
Favoriete sport: Zumba
Favoriete boeken: 50 tinten grijs
Favoriete films: The notebook
Favoriete televisie: Gtst
^ 50% van alle profielen
Daar heb je een punt!quote:Op maandag 5 november 2012 17:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
De ideale schoonzoon is nooit stout. Is ideaal als ouder zijnde om te hebben voor je kind maar niet voor de persoon in kwestie zelf toch, daarom heet het ook schoonzoon en niet partner
Wanneer kant een man je boeien dan?quote:Op maandag 5 november 2012 17:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik steeds niet met die man aan kom zetten die in dat plaatje van de perfecte man past. De ideale schoonzoon zou leuk zijn, maar weet mij vooralsnog nog niet te boeien.
Ben ik met je eens, zo denk ik namelijk ook. Vrienden gaan voor een relatie bij mij.quote:Op maandag 5 november 2012 17:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dit hoor ik wel vaker terwijl het me wel uitmaakt wat mijn vrienden vinden. Als de relatie goed zit neem je je vriendin ook wel soms mee naar je vrienden (althans ik wel) dus ja.. dan is het wel prettiger als ze goed in de smaak valt dan dat je eigenlijk weet dat ze haar niks vinden... en nu niet beginnen over dat het dan geen goede vrienden zijn of dat het me niks uit zou moeten makenniks mis met mijn vriendengroep, heb gewoon alleen wel die drang om mijn vriendin of exen te showen een beetje
Ja net zoals een man met een litteken op zijn gezicht voor sommige vrouwen aantrekkelijker is als avontuurtje omdat het spannend is maar niet als relatiemateriaal omdat ze dan liever veiligheid hebben. Dat idee. Een tijdje van genieten kan toch. Maar ja op den duur moet je wel de overgang maken als je wel echt wat wil settlen. Weet je zelf ook wel dus ja beetje overbodig gepraat van mijquote:Op maandag 5 november 2012 17:50 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Daar heb je een punt!
Maar ook qua partner zou hij verre van ideaal kunnen zijn. laat ik het anders zeggen, ik worstel nog even verder met het verstand vs gevoel verhaal.
Ah oke duidelijk dan en mee eens ookquote:Op maandag 5 november 2012 17:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wanneer kant een man je boeien dan?
Een vrouw kan mij boeien met humor, scherpe opmerkingen waar ik van kan denken "oke tegen gas dus en leuk die scherpe opmerking". Elke keer weer. Maar ook qua dingen die ze wilt doen enz.
[..]
Ben ik met je eens, zo denk ik namelijk ook. Vrienden gaan voor een relatie bij mij.
Doelde mee op dat het niet boeit wat anderen vinden van bepaalde humor of geld. De meningen daar over lopen heel erg uit 1
quote:Op maandag 5 november 2012 17:49 schreef ItaloDancer het volgende:
Favoriete sport: verticaal joggen
Favoriete boeken: horror/thriller
Favoriete films: horror/thriller
Favoriete televisie: South park/family guy
Dat is waar. Zal er nog even over nadenken.quote:Op maandag 5 november 2012 17:49 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als je dan ook maar enigszins om haar gevoelens geeft zou ik zeggen niet doen of als je het wel doet iig heel erg duidelijk zijn over hoe je erin/ervoor staat. Niks zo erg als twee keer op je bek gaan om dezelfde redenen.
Probleem nu is dat hij meer/eerder zou willen settelen dan ikquote:Op maandag 5 november 2012 17:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja net zoals een man met een litteken op zijn gezicht voor sommige vrouwen aantrekkelijker is als avontuurtje omdat het spannend is maar niet als relatiemateriaal omdat ze dan liever veiligheid hebben. Dat idee. Een tijdje van genieten kan toch. Maar ja op den duur moet je wel de overgang maken als je wel echt wat wil settlen. Weet je zelf ook wel dus ja beetje overbodig gepraat van mijmaar voor een tijdje gevoel is niet erg zolang het maar niet te lang duurt
Nou ja is vast wel over te praten toch. Je kan elkaar ook een tijd wat vaker zien bijvoorbeeld, lijkt al sneller wat meer op samenwonen dan zonder echt samen te wonen. Sowieso gezien dat je wel twijfelt lijkt het me niet dat dat het alleen is toch?quote:Op maandag 5 november 2012 17:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Probleem nu is dat hij meer/eerder zou willen settelen dan ik![]()
Kom ik iemand tegen die volledig voor mij wilt gaan, krijg je dit...
Er zijn gewoon een aantal omstandigheden. En toegegeven, hij is er mee bezig en er zouden in de toekomst ook zeker dingen gaan veranderen. Daarom hou ik het voorlopig bij genieten van elkaar zolang het leuk is en die tijd nemen om elkaar beter te leren kennen. Maar er is ook een beetje het eerst zien dan geloven verhaal van mijn kant.quote:Op maandag 5 november 2012 18:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja is vast wel over te praten toch. Je kan elkaar ook een tijd wat vaker zien bijvoorbeeld, lijkt al sneller wat meer op samenwonen dan zonder echt samen te wonen. Sowieso gezien dat je wel twijfelt lijkt het me niet dat dat het alleen is toch?Meestal is er wel over zoiets te praten ja en anders is er nog iets niet goed met zo'n persoon..
Oke nou je weet heel goed hoe de vork in de steel zit en kan rationeel nadenken dus dan is er niet zo snel iets aan de hand. Goed dan tochquote:Op maandag 5 november 2012 18:07 schreef Sekhmet het volgende:
Maar
[..]
Er zijn gewoon een aantal omstandigheden. En toegegeven, hij is er mee bezig en er zouden in de toekomst ook zeker dingen gaan veranderen. Daarom hou ik het voorlopig bij genieten van elkaar zolang het leuk is en die tijd nemen om elkaar beter te leren kennen. Maar er is ook een beetje het eerst zien dan geloven verhaal van mijn kant.
Ik kijk dus nog wel welke kant het op gaat. Ergens wil hij mij te snel, maar hij geeft ook aan dat hij mij mijn ruimte wilt geven en toont wel veel begrip. Het is gewoon een gecompliceerde situatie. Afwachten dus.
Eens, vrouwen die erg kortaf zijn ben ik sowieso snel klaar mee....quote:Op maandag 5 november 2012 18:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke nou je weet heel goed hoe de vork in de steel zit en kan rationeel nadenken dus dan is er niet zo snel iets aan de hand. Goed dan toch
Even nog een ervaring van mij op paiq
Gister met een kennis op paiq gezeten omdat hij wou (we zouden gamen maar werkte niet) en toen met een meid gepraat, ging erg leuk en gezellig en ik was door de drank ook wel druk. En toen later ging ze slapen en ik met 3 volle regels doei zeggen en zei 'ja' en offline. En toen ik haar geblokt. Moet zeggen dat ik wel wat 'aanwezig' was maar wel een uur zo gepraat en dan zo afsluiten is gewoon echt zo nasty vind ik. Bedoel als afsluiter doe je toch ook even nog gewoon leuk dan.. niet zo kortaf in 1 keer... dat is toch niks?
Dat.quote:Op maandag 5 november 2012 17:03 schreef dawg het volgende:
[..]
sowieso mensen die bewust gaan nadenken over dat soort "regeltjes", wat een afknapper.
als iemand een of wat heel erg foute ex-en zou hebben zou mij dat weerhouden van een date. ik heb in het verleden wel wat mensen gekend die echt fout (bezig) waren en in mijn ervaring zijn dat soort mensen heel erg onvoorspelbaar. ik zou daar niet indirect door een vrouw mee geconfronteerd willen worden.quote:Op maandag 5 november 2012 17:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Karma was je voorquote:Op maandag 5 november 2012 18:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Even nog een ervaring van mij op paiq
Gister met een kennis op paiq gezeten omdat hij wou (we zouden gamen maar werkte niet) en toen met een meid gepraat, ging erg leuk en gezellig en ik was door de drank ook wel druk. En toen later ging ze slapen en ik met 3 volle regels doei zeggen en zei 'ja' en offline. En toen ik haar geblokt. Moet zeggen dat ik wel wat 'aanwezig' was maar wel een uur zo gepraat en dan zo afsluiten is gewoon echt zo nasty vind ik. Bedoel als afsluiter doe je toch ook even nog gewoon leuk dan.. niet zo kortaf in 1 keer... dat is toch niks?
Als iemand antwoord met 'ja' en offline gaat is daar weinig aan in te vullenquote:Op maandag 5 november 2012 18:17 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Karma was je voor![]()
Ik heb echt nog maar 1x iemand geblokt en dat was op Badoo iemand die echt naar/gemeen/creepy begon te worden. Ik vind dat er nogal wat geblokt word hier. Als je geen contact meer wilt kun je het toch ook gewoon laten weten.
Maar goed, iedereen is weer anders. En tekst blijft een kwestie van interpretatie. Een vriendin van mij is steeds boos als haar vriend alleen maar met een korte zin reageerd, zij leest dat als kortaf en als ze het voorleest zegt ze het op een boze toon. Dan geef ik het aan haar terug op een vrolijke toon en meld haar weer even dat mannen minder scheutig zijn met de hartjes en de kusjes over het algemeen en dan is het weer goed. Oftewel, het blijft voor een groot gedeelte zelf invullen hoe iemand iets bedoelt. Aan jou de keus wat je er mee doet natuurlijk.
Dat kan, toch denk ik te weten dat ik een aardig stel hersenen in mijn kop heb zitten en heel goed weet waar ik mee bezig ben en met wie ik bezig ben. Het zijn geen stalkers of gewelddadige types oid.quote:Op maandag 5 november 2012 18:16 schreef dawg het volgende:
[..]
als iemand een of wat heel erg foute ex-en zou hebben zou mij dat weerhouden van een date. ik heb in het verleden wel wat mensen gekend die echt fout (bezig) waren en in mijn ervaring zijn dat soort mensen heel erg onvoorspelbaar. ik zou daar niet indirect door een vrouw mee geconfronteerd willen worden.
Zou kunnen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als iemand antwoord met 'ja' en offline gaat is daar weinig aan in te vullenEn denk dat dat blokken ook komt door wat eerder hier is gezegd. Eerste keer leuk contact ermee en alle keren erna reageren ze haast niet meer, geen initiatief van hun kant e.d. Als dat een paar keer gebeurd dan weet je al wel hoe ver het is en blok je eerder. Vrouwen hebben aanbod genoeg en hoeven voor hun gevoel ook niet zo te blokken dan omdat ze toch wel aandacht krijgen. Is denk ik vooral het verschil in man/vrouw en aanbod weer
paiq. Blokkeren is volgens mij hetzelfde als verwijderen daar. En is ook wat gepikeert dan. Maar dat lijkt me niet uit te maken toch? Als iemand leuk met je praat en dan kortaf is dat niet leuk dus ja..quote:Op maandag 5 november 2012 18:24 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Maar je kunt ze toch ook gewoon uit je contactenlijstje gooien ipv gelijk te moeten blokken? Het komt in mijn ogen vaak zo gepikeerd over. Weet niet precies om welke sites het gaat, maar bij de meeste is er wel een verschil tussen blokkeren en het verwijderen van een contact (of er dus gewoon niet meer op reageren...en als hij/zij dat ook niet meer doet is er verder ook geen probleem lijkt mij)
ja, gelukkig is iedereen anders, het was niet persoonlijk naar jou gericht hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 18:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat kan, toch denk ik te weten dat ik een aardig stel hersenen in mijn kop heb zitten en heel goed weet waar ik mee bezig ben en met wie ik bezig ben. Het zijn geen stalkers of gewelddadige types oid.
Maar goed, ieder zijn/haar ding daarin natuurlijk. Ik heb dat meer met mannen die in een relatie hebben gezeten met een jaloers iemand, die vind ik veel onvoorspelbaarder....die ex dan hè.
Nee hoor, op paiq kun je iemand ook gewoon uit je contactenlijstje verwijderen. Volgens mij met verschillende opties. Iig 1 met als dat zij weer zou reageren ze weer in je lijstje verschijnt. (dat was iig degene die ik wel eens gekozen heb, en meestal krijg je dan toch geen reactie meer dus is het probleem ook opgelost)quote:Op maandag 5 november 2012 18:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
paiq. Blokkeren is volgens mij hetzelfde als verwijderen daar. En is ook wat gepikeert dan. Maar dat lijkt me niet uit te maken toch? Als iemand leuk met je praat en dan kortaf is dat niet leuk dus ja..
Ow ja nu je het zegt 4 opties. Nooit echt meer zo op geletquote:Op maandag 5 november 2012 18:30 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nee hoor, op paiq kun je iemand ook gewoon uit je contactenlijstje verwijderen. Volgens mij met verschillende opties. Iig 1 met als dat zij weer zou reageren ze weer in je lijstje verschijnt. (dat was iig degene die ik wel eens gekozen heb, en meestal krijg je dan toch geen reactie meer dus is het probleem ook opgelost)
[..]Op zich is dit lijstje wel correct hoor. Ik durf dat wel te zeggen. Het is mooi meegenomen als dat een beetje klopt maar dat wil niet zeggen dat ik omdat er eentje ontbreekt op iemand af zou knappen. Het hebben van sociale contacten vind ik trouwens wel een enorm belangrijke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar lijkt me toch uiterlijk, uiterlijke verzorging, humor, sociaal contact (vriendengroep e.d.), spraakzaamheid, geld en het hebben van een baan of andere inkomstenbron. Dat is toch het algemene lijstje een beetje wat het belangrijkste is lijkt me?
Klopt, ik deed dat wel met mensen die niet zo vaak wat zeiden. want als er niet binnen een paar maanden contact is worden ze alsnog verwijderd en dat zegt dan ook wel genoegquote:Op maandag 5 november 2012 18:32 schreef Cue_ het volgende:
Bij verwijderen krijgt de ander geen notifocatie en kan nog altijd je aanspreken.
Bij blokkeren krijgt de ander een meldong daarvan en kost het credits om de ander weer te kunnen spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |