onderschat nooit de mannelijke drang naar competitie en wedstrijdelementquote:Op maandag 5 november 2012 17:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vanwaar dat vergelijken allemaal? Het gaat er niet om of je een hoger cijfer hebt dan een poster hier maar of je date je leuk vindt en andersom. En zo niet, ook niet erg. Daarbij zijn er zat andere sites dan Paiq, die ook prima zijn.
Zal wel een soort haantjesgedrag zijn wat wij vrouwen niet snappen...quote:Op maandag 5 november 2012 17:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vanwaar dat vergelijken allemaal? Het gaat er niet om of je een hoger cijfer hebt dan een poster hier maar of je date je leuk vindt en andersom. En zo niet, ook niet erg. Daarbij zijn er zat andere sites dan Paiq, die ook prima zijn.
Laten we er dan een mannelijke competitie van maken van dingen die voor het vrouwelijk geslacht echt belangrijk zijn....quote:Op maandag 5 november 2012 17:07 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
onderschat nooit de mannelijke drang naar competitie en wedstrijdelement
onzekerheid en zo'n cijfer geeft dan toch een soort "egoboost". voor zover dat serieus te nemen is, maar dat verschilt per persoon.quote:Op maandag 5 november 2012 17:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is zo willekeurig als dat ik zeg, ik geef jullie allemaal een 10. Alleen doet niemand daar wat mee, maar zodra het op paiq staat...oef, in the pocketquote:Op maandag 5 november 2012 17:14 schreef dawg het volgende:
[..]
onzekerheid en zo'n cijfer geeft dan toch een soort "egoboost". voor zover dat serieus te nemen is, maar dat verschilt per persoon.
tja, voor een datingsite niet zo gek wanneer je ook nog eens onzeker bent. daarom lijkt het me ook dat er vrijwel altijd hoge(re) cijfers als gemiddelden getoond worden. dan blijven mensen langer omdat ze denken meer kans te hebben dan een ander aangezien hun score relatief hoog is.quote:Op maandag 5 november 2012 17:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Het is zo willekeurig als dat ik zeg, ik geef jullie allemaal een 10. Alleen doet niemand daar wat mee, maar zodra het op paiq staat...oef, in the pocket
Snap ik, maar mag toch hopen dat je je zelfvertrouwen uiteindelijk uit andere dingen haalt dan een cijfer op Paiq.quote:Op maandag 5 november 2012 17:14 schreef dawg het volgende:
[..]
onzekerheid en zo'n cijfer geeft dan toch een soort "egoboost". voor zover dat serieus te nemen is, maar dat verschilt per persoon.
Variatie op het thema...is ook belangrijk!quote:Op maandag 5 november 2012 17:18 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zie inmiddels meer gezeur over een paar posts dan de cijfer posts zelf
En welke dingen zijn dat danquote:Op maandag 5 november 2012 17:09 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Laten we er dan een mannelijke competitie van maken van dingen die voor het vrouwelijk geslacht echt belangrijk zijn....
Wel een aanbod voor een date gekregen, maar niet zeker of ik er wel op in wil gaan.quote:Op maandag 5 november 2012 17:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Variatie op het thema...is ook belangrijk!
Maar idd, iemand nog een leuke date gehad dit weekend?
Bij twijfel niet doenquote:Op maandag 5 november 2012 17:29 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Wel een aanbod voor een date gekregen, maar niet zeker of ik er wel op in wil gaan.
Of je een lamp kan wisselen...duhquote:
En waarom weet je dat niet zeker dan?quote:Op maandag 5 november 2012 17:29 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Wel een aanbod voor een date gekregen, maar niet zeker of ik er wel op in wil gaan.
Nee, had helaas weer zo'n sjaak afhaak geval....quote:Op maandag 5 november 2012 17:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Variatie op het thema...is ook belangrijk!
Maar idd, iemand nog een leuke date gehad dit weekend?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar lijkt me toch uiterlijk, uiterlijke verzorging, humor, sociaal contact (vriendengroep e.d.), spraakzaamheid, geld en het hebben van een baan of andere inkomstenbron. Dat is toch het algemene lijstje een beetje wat het belangrijkste is lijkt me?we dan
Als het om daten gaat zou ik juist zeggen bij twijfel wel doen...dan weet je iig zeker dat je geen kans hebt laten liggen.quote:
Jquote:Op maandag 5 november 2012 17:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, had helaas weer zo'n sjaak afhaak geval....
Als ik daar nee op moet zeggen, blijf ik dan de rest van m'n leven alleen ondanks mijn voldoende qua cijfer op paiqquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 17:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]Ik vind geld nou geen motivatie om iemand wel of niet leuk te vinden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar lijkt me toch uiterlijk, uiterlijke verzorging, humor, sociaal contact (vriendengroep e.d.), spraakzaamheid, geld en het hebben van een baan of andere inkomstenbron. Dat is toch het algemene lijstje een beetje wat het belangrijkste is lijkt me?Dit account is niet meer in gebruik.
Ik kan wel bewijzen dat het ooit echt goed gewerkt heeft.quote:Op maandag 5 november 2012 17:09 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Laten we er dan een mannelijke competitie van maken van dingen die voor het vrouwelijk geslacht echt belangrijk zijn....
[..]Ik zou hier zo graag op in willen gaan, maar ik zal mij inhouden en hopen dat er een andere dame is die hem oppakt...mijn rep is al niet te best hier op FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar lijkt me toch uiterlijk, uiterlijke verzorging, humor, sociaal contact (vriendengroep e.d.), spraakzaamheid, geld en het hebben van een baan of andere inkomstenbron. Dat is toch het algemene lijstje een beetje wat het belangrijkste is lijkt me?
Jij als man ook niet. Ik denk dat vrouwen het voor een relatie toch wel belangrijk vinden dat ze leuke dingen kunnen doen met hun partner, toekomstperspectief e.d. Geld is dan wel belangrijk (net zoals alle andere eigenschappen) maar voor de 1 natuurlijk belangrijker dan voor de ander (net zoals dat verschil ook bij die andere eigenschappen kan liggen)quote:Op maandag 5 november 2012 17:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind geld nou geen motivatie om iemand wel of niet leuk te vinden....
[..]Geen idee, dat mogen de vrouwen zeggen in dit topic. Wie weet denken ze er heel anders over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar lijkt me toch uiterlijk, uiterlijke verzorging, humor, sociaal contact (vriendengroep e.d.), spraakzaamheid, geld en het hebben van een baan of andere inkomstenbron. Dat is toch het algemene lijstje een beetje wat het belangrijkste is lijkt me?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Mag je toch op in gaan? Althans ik veroordeel je niet zolang je gewoon je mening geeft en me niet onnodig beledigt ofzo..quote:Op maandag 5 november 2012 17:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik zou hier zo graag op in willen gaan, maar ik zal mij inhouden en hopen dat er een andere dame is die hem oppakt...mijn rep is al niet te best hier op FOK!
Het betreft een ex tot wie ik me fysiek sterk aangetrokken voel, maar ik zou geen relatie meer met haar willen beginnen (wat van haar vermoedelijk wel de intentie is).quote:Op maandag 5 november 2012 17:31 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En waarom weet je dat niet zeker dan?
Goed in bed, groot geschapen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik zou hier zo graag op in willen gaan, maar ik zal mij inhouden en hopen dat er een andere dame is die hem oppakt...mijn rep is al niet te best hier op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |