abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118851050
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:43 schreef Young_David het volgende:
Paiq is momenteel prima voor m'n zelfvertrouwen. Vind mijzelf niet de knapste, maar mijn foto's scoren gemiddeld wel tussen de 7 en 8 :)

Weet ik gelijk wat de goede profielfoto's zijn en welke niet :)
Helemaal niet hoog ;).
Nee maar klopt wat je zegt, kun je de leuke foto's er makkelijk uithalen inderdaad.
  maandag 5 november 2012 @ 15:53:01 #102
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118851104
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:15 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dan zou je dus idd niet voor Badoo moeten kiezen, maar voor een datingsite die duidelijk is over de regels rondom privacy. En ook daarover valt genoeg te klagen bij andere datingsites. Ik had bij Knuz aangegeven dat ik wou dat mijn profiel alleen zichtbaar is voor leden...sta ik daar ineens met mijn rotkop groot in beeld op de homepage die voor iedereen zichtbaar is. -O-
Nou rot kop niet hoor! Maar dat zal inderdaad schrikken zijn ja als je daar opeens op de homepage staat :D

quote:
Oftewel, volgens mij is het onmogelijk om geheel anoniem te blijven in het datingcircuit op internet. Zelfs hier op FOK! wordt je zo uit de anonimiteit gehaald.
Op Fok! Ja? Dat valt toch mee?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118851113
Mijn foto scoort 8.2 zie ik net... Wel vreemd dat de ene bewonderaar meer credits kost dan de ander :P
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_118851317
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:53 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn foto scoort 8.2 zie ik net... Wel vreemd dat de ene bewonderaar meer credits kost dan de ander :P
hoe hoger het match cijfer.. hoe goedkoper.....
pi_118851330
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 15:58 schreef rival het volgende:

[..]

hoe hoger het match cijfer.. hoe goedkoper.....
Weer wat geleerd :)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_118852403
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:43 schreef Young_David het volgende:
Paiq is momenteel prima voor m'n zelfvertrouwen. Vind mijzelf niet de knapste, maar mijn foto's scoren gemiddeld wel tussen de 7 en 8 :)

Weet ik gelijk wat de goede profielfoto's zijn en welke niet :)
Ik vraag mij af hoe dat cijfersysteem werkt. Het lijkt me dat je niet lager dan een 6 kunt halen ofzo?
Burning bridges gives you so much more
pi_118852430
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:51 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Helemaal niet hoog ;).
Bedankt he :{
pi_118853040
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 15:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou rot kop niet hoor! Maar dat zal inderdaad schrikken zijn ja als je daar opeens op de homepage staat :D

[..]

Op Fok! Ja? Dat valt toch mee?
Ik was blij dat het een foto was van oud en nieuw waar ik een masker op had, niet volledig herkenbaar...aan de andere kant herkende al mijn collega's mij wel, maar die wisten al dat ik erop stond.

Schijnbaar niet. Ik stond er zelf ook wel een beetje van te kijken. Het is niet dat ik het heel erg vind, maar toch vervelend dat je ook hier meer zou moeten oppassen. En misschien is het idd naïef om te denken dat bij bijv de FB groepen mensen toch enigszins rekening houden met je privacy. Maar sommige mensen maken er dus schijnbaar een sport van om iedereen maar te googlen en op te sporen.
pi_118853244
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 23:43 schreef minthy het volgende:

[..]

Sorry, maar wat een onzin :D
Als de ander echt de moeite waard is, dan steek je er toch zelf ook wat moeite/tijd in?
Werkt anders wel. Veel mannen stellen zich veels te bescheiden op, vrouwen zijn op zoek naar een echte man, niet naar iemand die twijfelachtig is.
pi_118853347
Gaan we het hier nou trouwens alweer alleen over fotoscores hebben...dat zegt werkelijk geen zak.
Gezeur om die scores steeds, reacties moet je krijgen, dates moet je hebben...anders betekend het helemaal niks en heb je er niks aan. Al scoor je een 2 en heb je geen fotobewonderaars als je maar een date kunt fixen, dan ben je een stuk succesvoller dan al die geitjes die lopen te mekkeren dat ze 8en en 9ens scoren en de wereld aan fotobewonderaars hebben, maar daten ho maar :{w

}:|
pi_118853390
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:42 schreef Sekhmet het volgende:
Gaan we het hier nou trouwens alweer alleen over fotoscores hebben...dat zegt werkelijk geen zak.
Gezeur om die scores steeds, reacties moet je krijgen, dates moet je hebben...anders betekend het helemaal niks en heb je er niks aan. Al scoor je een 2 en heb je geen fotobewonderaars als je maar een date kunt fixen, dan ben je een stuk succesvoller dan al die geitjes die lopen te mekkeren dat ze 8en en 9ens scoren en de wereld aan fotobewonderaars hebben, maar daten ho maar :{w

Zeker zelf een onvoldoende gehad? ;)
Burning bridges gives you so much more
pi_118853524
Helemaal waar Sekh, passieve gedoe hier steeds :|W

Drie dagen regels, 100 dezelfde mailtjes sturen, fotoscores, dikke vrouwen neuken waar je niets mee wil.. Daten hoort leuk te zijn, toch?
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_118853650
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:42 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Zeker zelf een onvoldoende gehad? ;)
Geen idee. En zolang de reacties binnen bleven komen en ik er voldoende leuke dates uit heb kunnen slepen boeit het mij dus ook geen zak...al scoorde ik een 1.
  maandag 5 november 2012 @ 16:49:31 #114
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118853700
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:40 schreef Homey het volgende:

[..]

Werkt anders wel. Veel mannen stellen zich veels te bescheiden op, vrouwen zijn op zoek naar een echte man, niet naar iemand die twijfelachtig is.
Dus als ik een date voorstel 'noem maar een leuk cafe bij jou in de stad, dan kom ik die kant op' ben je meteen twijfelaar? Is ook wel leuk om de ander een beetje uit te dagen vind ik. Kun je meteen laten zien dat je bereid bent tijd/moeite in hem/haar te investeren.
pi_118853735
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef Perzephone het volgende:
Helemaal waar Sekh, passieve gedoe hier steeds :|W

Drie dagen regels, 100 dezelfde mailtjes sturen, fotoscores, dikke vrouwen neuken waar je niets mee wil.. Daten hoort leuk te zijn, toch?
Het gaat hier nauwelijks meer over het werkelijke daten, alleen maar over het hoe spreek ik iemand aan gebeuren. En daarnaast idd het zeiken over al die vrouwen waar wat mis mee is...en al die vrouwen die een eisenlijstje hebben. Ja, jullie mannen zijn zo heerlijk makkelijk :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118853753
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dus als ik een date voorstel 'noem maar een leuk cafe bij jou in de stad, dan kom ik die kant op' ben je meteen twijfelaar? Is ook wel leuk om de ander een beetje uit te dagen vind ik. Kun je meteen laten zien dat je bereid bent tijd/moeite in hem/haar te investeren.
fout. Je moet een vrouw in het begin niet te makkelijk maken, anders ben je zo'n mak schaapje.
Laat haar in eerste instantie moeite doen.
  maandag 5 november 2012 @ 16:51:40 #117
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118853798
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:35 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik was blij dat het een foto was van oud en nieuw waar ik een masker op had, niet volledig herkenbaar...aan de andere kant herkende al mijn collega's mij wel, maar die wisten al dat ik erop stond.

Schijnbaar niet. Ik stond er zelf ook wel een beetje van te kijken. Het is niet dat ik het heel erg vind, maar toch vervelend dat je ook hier meer zou moeten oppassen.
:D ik kan me heel goed voor stellen dat je er van schrikt ja! :D

quote:
En misschien is het idd naïef om te denken dat bij bijv de FB groepen mensen toch enigszins rekening houden met je privacy. Maar sommige mensen maken er dus schijnbaar een sport van om iedereen maar te googlen en op te sporen.
Om die reden heb ik alleen maar mensen die ik goed ken op facebook, en staat het afgeschermd.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118853801
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:50 schreef Homey het volgende:

[..]

fout. Je moet een vrouw in het begin niet te makkelijk maken, anders ben je zo'n mak schaapje.
En dan later een mak schaapje zijn waar we zo overheen kunnen lopen? Top ^O^
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_118853870
quote:

[..]

Want elke vrouw is hetzelfde en iedere vrouw wil hetzelfde :Y

Mannen die moeite voor een vrouw doen :r gaat niet werken hoor!
pi_118853939
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

of kan je zelf gewoon niks bedenken? of durf je niet voor haar te bepalen waar jullie heen gaan?

wil ik alleen maar mee zeggen dat de ander het dus anders zou kunnen zien.....
pi_118853968
quote:

[..]

In b4 "nice guys finish last"-gekwezel.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_118853972
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:50 schreef Sekhmet het volgende:

. Ja, jullie mannen zijn zo heerlijk makkelijk :*
dankje O+
  maandag 5 november 2012 @ 16:57:35 #123
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118854061
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:55 schreef rival het volgende:

[..]

of kan je zelf gewoon niks bedenken? of durf je niet voor haar te bepalen waar jullie heen gaan?

wil ik alleen maar mee zeggen dat de ander het dus anders zou kunnen zien.....
Laatste keer heb ik de middenweg gekozen: zelf een toko uitgezocht, wel in haar stad ;)
pi_118854309
quote:
18s.gif Op maandag 5 november 2012 16:53 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Want elke vrouw is hetzelfde en iedere vrouw wil hetzelfde :Y

Mannen die moeite voor een vrouw doen :r gaat niet werken hoor!
sowieso mensen die bewust gaan nadenken over dat soort "regeltjes", wat een afknapper. :)
  maandag 5 november 2012 @ 17:04:10 #125
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118854340
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:42 schreef Sekhmet het volgende:

Helemaal mee eens. Vanwaar dat vergelijken allemaal? Het gaat er niet om of je een hoger cijfer hebt dan een poster hier maar of je date je leuk vindt en andersom. En zo niet, ook niet erg. Daarbij zijn er zat andere sites dan Paiq, die ook prima zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')