Dat heb ik niet. Het is bij mij niet enkel 'mooi' of 'lelijk'.quote:Op maandag 5 november 2012 12:10 schreef BeamofLight het volgende:
Nee. Als je het nu niks vindt dan later ook niet. Dit gaat je op een gegeven moment tegenstaan. Jezelf dus niet voor de gek houden, I say.
Maar ik ben hier misschien wel heel erg in. In al dat soort dingen trouwens.
Herkenbaar.quote:Op maandag 5 november 2012 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik niet. Het is bij mij niet enkel 'mooi' of 'lelijk'.
Een man hoeft niet knap te zijn om erg mooie man te zijn.
Al ben ik wel kieskeurig qua hoofd/gezichtsuitdrukkingen. Iemand met bv een hele rare lach (hoe het eruit ziet / het geluid dat eruit komt) zou ik dan wel weer een afknapper vinden.
Ik denk dat dat een vrouwending is!! Ik kan iemand heel mooi vinden, zonder enige aantrekkingskracht (bijvoorbeeld bij donkere mannen), maar dat snapt mijn vriend dus totaal niet. Die is daar veel rechtlijniger in.quote:Op maandag 5 november 2012 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al ben ik wel kieskeurig qua hoofd/gezichtsuitdrukkingen. Iemand met bv een hele rare lach (hoe het eruit ziet / het geluid dat eruit komt) zou ik dan wel weer een afknapper vinden.
Iemand kan knap zijn, maar een kutkarakter en dan vind ik hem gewoon lelijk. Dan kan ik hoogstens zeggen van "ja z'n uiterlijk is niet verkeerd." Maar zal niet zo snel zeggen dat ik hem knap vindt, want dat is verpest door het innerlijk.quote:Op maandag 5 november 2012 12:18 schreef Spirit82 het volgende:
Ik denk dat dat een vrouwending is!! Ik kan iemand heel mooi vinden, zonder enige aantrekkingskracht (bijvoorbeeld bij donkere mannen), maar dat snapt mijn vriend dus totaal niet. Die is daar veel rechtlijniger in.
Nee ik heb dat ook niet. Het zit er vaak genoeg tussenin. Maar als iemand daar dus zit dan is het niet mooi genoeg. Dus keer palen kan prima, maar that's it.quote:Op maandag 5 november 2012 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit is duidelijk grijs gebied wat betreft uiterlijk. Ja, ze heeft wel een mooi hoofd en mooie ogen, daar moet ik toch tegenaan kijken. Kan er dus ook wel opgewonden van raken.quote:Op maandag 5 november 2012 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Naast lopen. Langslopen is geen probleem lijkt me
Maar er is een mooi grijs gebied tussen (voor mij dan) ik word er niet nat van of ik schaam me voor hem.
En als het zo'n grijs gebied is, dan kan het dus beide kanten nog op. Dan kan het uiterlijk nog een stuk mooier worden in je ogen omdat je de persoon steeds leuker vindt. Of het wordt minder en het gaat je tegenstaan.
Maar dat heeft altijd wel een tweede date nodig.
Dacht al dat het aan mij lagquote:Op maandag 5 november 2012 12:17 schreef -Splash- het volgende:
Wat een apart topic is dit ook af en toe. Wat lees ik nou? Mensen die over misbruik maken van je uiterlijk beginnen (oke oke... dit was Richard, dus dan weet je het wel). Maar ook; mensen die je fotobewonderaar zijn herleiden naar Facebook. Seriously.... beetje fucked up?
Met het eerste ben ik het eens...met het tweede was ik het eens. Ben er ook achter dat wanneer je iemand leuk vindt ook daar een stuk acceptatie komt. Dan is het ineens helemaal niet meer zo een issue.quote:Op maandag 5 november 2012 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat het is. Het ene is totaal niet zo erg als het ander. Maar specifieke voorbeelden is lastig te geven natuurlijk. Want het is nogal subjectief en lastig in woorden uit te drukkenquote:Op maandag 5 november 2012 12:48 schreef Sekhmet het volgende:
Met het eerste ben ik het eens...met het tweede was ik het eens. Ben er ook achter dat wanneer je iemand leuk vindt ook daar een stuk acceptatie komt. Dan is het ineens helemaal niet meer zo een issue.
Dat tweede heb ik ook, maar dat hangt voor mij samen met het eerste. Je kan sommige dingen niet mooi vinden aan iemand, maar als dat het enige is wat er op iemand aan te merken is dan moeten we het toch echt wel hebben over de vrouwelijke uitvoering van de Elephant Man, anders is dat zelden een breekpunt voor mij.quote:Op maandag 5 november 2012 12:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Met het eerste ben ik het eens...met het tweede was ik het eens. Ben er ook achter dat wanneer je iemand leuk vindt ook daar een stuk acceptatie komt. Dan is het ineens helemaal niet meer zo een issue.
Klopt.quote:Op maandag 5 november 2012 12:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat het is. Het ene is totaal niet zo erg als het ander. Maar specifieke voorbeelden is lastig te geven natuurlijk. Want het is nogal subjectief en lastig in woorden uit te drukken
Heb wel gemerkt dat sommige dingen op een gegeven moment zelfs 'schattig' kunnen worden terwijl ik mij in het begin er nog wel eens aan kon irriteren. Dan heb ik het wel over kleine dingen, zoals een bepaalde gezichtsuitdrukking of een lach.quote:Op maandag 5 november 2012 12:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat tweede heb ik ook, maar dat hangt voor mij samen met het eerste. Je kan sommige dingen niet mooi vinden aan iemand, maar als dat het enige is wat er op iemand aan te merken is dan moeten we het toch echt wel hebben over de vrouwelijke uitvoering van de Elephant Man, anders is dat zelden een breekpunt voor mij.
Ligt er ook aan wat je er mee doet. Vul je je eigen naam in of een nickname. Woonplaats kan handmatig ingesteld worden of je kan hem laten zoeken via GPS. Gebruik je een duidelijke eigen profielfoto of een onduidelijke (neppe) profielfoto.quote:
Ik zelf maak me er ook niet druk over want ik schaam me er niet voor dat ik op zulke sites zitquote:Op maandag 5 november 2012 13:05 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je er mee doet. Vul je je eigen naam in of een nickname. Woonplaats kan handmatig ingesteld worden of je kan hem laten zoeken via GPS. Gebruik je een duidelijke eigen profielfoto of een onduidelijke (neppe) profielfoto.
Ik heb iig nooit problemen ervaren met Badoo, ben nu voor zover ik kan zien ook gewoon netjes gewist nu.
Maar ik snap al die ophef over privacy sowieso niet zo. Het is toch niet dat je daar adresgegevens en telnr. invult ofzo. En hoe erg is het als iemand je foto kan vinden met naam en leeftijd? Of is het dat iedereen zich dus toch moet schamen om op een datingsite/sociaal netwerk te zitten (want dat laatste is Badoo, geen officiële datingsite). Je FB pagina is ws ook te vinden met wat gezoek en daar maakt niemand zich druk over.
Maar daar kies je dan ook zelf voor, Badoo is een hele laagdrempelige transparante site. Vandaar ws dat er duizenden mensen wereldwijd op zitten. Het is bedoeld om mensen met elkaar in contact te brengen (sociaal netwerken) en niet zozeer om te daten ondanks dat het daar natuurlijk heel veel gebeurd en het er nu vooral voor gebruikt wordt.quote:Op maandag 5 november 2012 13:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zelf maak me er ook niet druk over want ik schaam me er niet voor dat ik op zulke sites zit
maar als ik vergelijk hoe makkelijk je alles via badoo kan vinden vergeleken met andere sites is het toch wel een stuk slechter.
Dan zou je dus idd niet voor Badoo moeten kiezen, maar voor een datingsite die duidelijk is over de regels rondom privacy. En ook daarover valt genoeg te klagen bij andere datingsites. Ik had bij Knuz aangegeven dat ik wou dat mijn profiel alleen zichtbaar is voor leden...sta ik daar ineens met mijn rotkop groot in beeld op de homepage die voor iedereen zichtbaar is.quote:Op maandag 5 november 2012 13:11 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind het slecht. Jan en alleman hoeft toch niet te weten dat je op een datingsite staat met deze foto en dit profiel? Ik vind dat toch redelijk prive... en je (nieuwe) werkgever al helemaal niet(in acht nemende dat je tegenwoordig bij screening veelal even door google wordt gehaald)
Daarmee bedoel ik niet dat het iets is om je voor te schamen, maar ik hoefde mn dateleven niet zo nodig aan de grote klok te hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |