Lijkt me stug. Althans als man heb je toch ook wel vriendinnen gehad dus dan weet je toch een beetje hoe het in elkaar zit. Dus jaquote:Op maandag 5 november 2012 17:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen idee, dat mogen de vrouwen zeggen in dit topic. Wie weet denken ze er heel anders over.
We zitten hier op FOK! hé...quote:Op maandag 5 november 2012 17:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Mag je toch op in gaan? Althans ik veroordeel je niet zolang je gewoon je mening geeft en me niet onnodig beledigt ofzo..
Lastige idd. Probeer te onthouden waarom het ooit uit is gegaan. En trust me, als zij er andere verwachtingen van heeft gaat ze alleen maar gekwetst worden.quote:Op maandag 5 november 2012 17:36 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Het betreft een ex tot wie ik me fysiek sterk aangetrokken voel, maar ik zou geen relatie meer met haar willen beginnen (wat van haar vermoedelijk wel de intentie is).
De date kan alsnog erg leuk zijn, dus ik zit te twijfelen.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar lijkt me toch uiterlijk, uiterlijke verzorging, humor, sociaal contact (vriendengroep e.d.), spraakzaamheid, geld en het hebben van een baan of andere inkomstenbron. Dat is toch het algemene lijstje een beetje wat het belangrijkste is lijkt me?Denk dat je grotendeels wel alles hebt opgenoemdquote:
Maar wat onder 'geld' verstaat wordt (nouja hoeveel) en hoe belangrijk een (groot/kleine) vriendengroep is, is natuurlijk ook allemaal weer zo subjectief als de pest .
Het zijn gewoon allemaal punten waar iedereen naar kijkt. Prioriteiten zullen bij de 1 anders zijn dan bij de ander. Of de belangrijkheid ervan. En misschien hebben sommigen nog een langer rijtje, maar die zou ik niet weten![]()
Ja klopt maar toch tot op zekere hoogte belangrijk. Maar goed als ik er verder over nadenk kan je ook sport eraan toevoegen en hobbies en reizen e.d. Zoveel kan belangrijk zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 17:38 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat je grotendeels wel alles hebt opgenoemd
Maar wat onder 'geld' verstaat wordt (nouja hoeveel) en hoe belangrijk een (groot/kleine) vriendengroep is, is natuurlijk ook allemaal weer zo subjectief als de pest .
Zie mijn toevoeging. Er kan zoveel op het lijstje staan, maar dat lijstje kan zo weer verdwijnen als je die 'liefde van je leven' hebt ontmoet.quote:Op maandag 5 november 2012 17:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja klopt maar toch tot op zekere hoogte belangrijk. Maar goed als ik er verder over nadenk kan je ook sport eraan toevoegen en hobbies en reizen e.d. Zoveel kan belangrijk zijn.
Juist op FOK! was die zo makkelijk zelf in te vullen. Maar ik vergeet steeds dat dit topic veel serieuzer is dan de meeste andere topics. My mistakequote:Op maandag 5 november 2012 17:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar maak me dan ook niet nieuwsgierig hey
Nou ja de liefde van je leven voldoet meestal wel grotendeels aan wat je in zo'n lijstje zou zetten dus jaquote:Op maandag 5 november 2012 17:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie mijn toevoeging. Er kan zoveel op het lijstje staan, maar dat lijstje kan zo weer verdwijnen als je die 'liefde van je leven' hebt ontmoet.
Ja niet elke man denkt alleen daaraan. Zoals ik, erg puriteins ofzoquote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Juist op FOK! was die zo makkelijk zelf in te vullen. Maar ik vergeet steeds dat dit topic veel serieuzer is dan de meeste andere topics. My mistake
Ik neem aan van wel. Maar wie weet kom je er dan achter dat alles wat je op je lijstje hebt staan niet belangrijk is en eigenlijk helemaal niet zo belangrijk is voor je. Maar dacht je het alleen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou ja de liefde van je leven voldoet meestal wel grotendeels aan wat je in zo'n lijstje zou zetten dus jatoch?
Van mij niet hoor! was voor mij juist het tegen over gestelde en merk dat nu weer....of het op de lange termijn werkt blijft de vraag natuurlijk en denk dat het antwoord nee moet zijn. Maar ja, hardleersquote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja de liefde van je leven voldoet meestal wel grotendeels aan wat je in zo'n lijstje zou zetten dus jatoch?
Dat dusquote:Op maandag 5 november 2012 17:43 schreef ook_gek het volgende:
Het zijn allemaal punten die voor iedereen anders kunnen zijn.
Belangrijkste is dat je elkaar kan boeien, een stabiele leuke basis hebt en van elkaar kan genieten op alle mogelijke manieren. In bed, humor, uitdagingen enz.
Wat een ander denkt of vind boeit niet.
Ben je weer met een coke-dealer aan het daten of wat bedoel je?quote:Op maandag 5 november 2012 17:43 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Van mij niet hoor! was voor mij juist het tegen over gestelde en merk dat nu weer....of het op de lange termijn werkt blijft de vraag natuurlijk en denk dat het antwoord nee moet zijn. Maar ja, hardleers
Dit hoor ik wel vaker terwijl het me wel uitmaakt wat mijn vrienden vinden. Als de relatie goed zit neem je je vriendin ook wel soms mee naar je vrienden (althans ik wel) dus ja.. dan is het wel prettiger als ze goed in de smaak valt dan dat je eigenlijk weet dat ze haar niks vinden... en nu niet beginnen over dat het dan geen goede vrienden zijn of dat het me niks uit zou moeten makenquote:Op maandag 5 november 2012 17:43 schreef ook_gek het volgende:
Ach wanneer heb je genoeg geld?
Wat is goed in bed zijn?
Wat is wel of niet groot geschapen.
Wat is leuke humor
Wat verstaat iemand onder uiterlijke verzorging.
Het zijn allemaal punten die voor iedereen anders kunnen zijn.
Belangrijkste is dat je elkaar kan boeien, een stabiele leuke basis hebt en van elkaar kan genieten op alle mogelijke manieren. In bed, humor, uitdagingen enz.
Wat een ander denkt of vind boeit niet.
Ik bedoel dat ik steeds niet met die man aan kom zetten die in dat plaatje van de perfecte man past. De ideale schoonzoon zou leuk zijn, maar weet mij vooralsnog nog niet te boeien.quote:Op maandag 5 november 2012 17:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ben je weer met een coke-dealer aan het daten of wat bedoel je?
De redenen waarom ik toen de relatie beëindigd had, vind ik op het moment niet zo heel erg interessant. Vandaar dat ik een date met haar op zich wel zie zitten.quote:Op maandag 5 november 2012 17:38 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Lastige idd. Probeer te onthouden waarom het ooit uit is gegaan. En trust me, als zij er andere verwachtingen van heeft gaat ze alleen maar gekwetst worden.
De ideale schoonzoon is nooit stout. Is ideaal als ouder zijnde om te hebben voor je kind maar niet voor de persoon in kwestie zelf toch, daarom heet het ook schoonzoon en niet partnerquote:Op maandag 5 november 2012 17:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik steeds niet met die man aan kom zetten die in dat plaatje van de perfecte man past. De ideale schoonzoon zou leuk zijn, maar weet mij vooralsnog nog niet te boeien.
Als je dan ook maar enigszins om haar gevoelens geeft zou ik zeggen niet doen of als je het wel doet iig heel erg duidelijk zijn over hoe je erin/ervoor staat. Niks zo erg als twee keer op je bek gaan om dezelfde redenen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:47 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
De redenen waarom ik toen de relatie beëindigt had, vind ik op het moment niet zo heel erg interessant. Vandaar dat ik een date met haar op zich wel zie zitten.
Ben alleen erg bang dat ik me na de date een beetje laat meeslepen en me wellicht in een relatie stort met haar, om vervolgens na een paar maanden er weer achter te komen waarom ik die redenen toen wel belangrijk genoeg vond.
Je vergeet: Kluun, zeilen, paardrijden, DWDD en dwangmatig reizen om zoveel mogelijk van de wereld te kunnen zienquote:Op maandag 5 november 2012 17:49 schreef ItaloDancer het volgende:
Favoriete sport: Zumba
Favoriete boeken: 50 tinten grijs
Favoriete films: The notebook
Favoriete televisie: Gtst
^ 50% van alle profielen
Daar heb je een punt!quote:Op maandag 5 november 2012 17:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
De ideale schoonzoon is nooit stout. Is ideaal als ouder zijnde om te hebben voor je kind maar niet voor de persoon in kwestie zelf toch, daarom heet het ook schoonzoon en niet partner
Wanneer kant een man je boeien dan?quote:Op maandag 5 november 2012 17:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik steeds niet met die man aan kom zetten die in dat plaatje van de perfecte man past. De ideale schoonzoon zou leuk zijn, maar weet mij vooralsnog nog niet te boeien.
Ben ik met je eens, zo denk ik namelijk ook. Vrienden gaan voor een relatie bij mij.quote:Op maandag 5 november 2012 17:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dit hoor ik wel vaker terwijl het me wel uitmaakt wat mijn vrienden vinden. Als de relatie goed zit neem je je vriendin ook wel soms mee naar je vrienden (althans ik wel) dus ja.. dan is het wel prettiger als ze goed in de smaak valt dan dat je eigenlijk weet dat ze haar niks vinden... en nu niet beginnen over dat het dan geen goede vrienden zijn of dat het me niks uit zou moeten makenniks mis met mijn vriendengroep, heb gewoon alleen wel die drang om mijn vriendin of exen te showen een beetje
Ja net zoals een man met een litteken op zijn gezicht voor sommige vrouwen aantrekkelijker is als avontuurtje omdat het spannend is maar niet als relatiemateriaal omdat ze dan liever veiligheid hebben. Dat idee. Een tijdje van genieten kan toch. Maar ja op den duur moet je wel de overgang maken als je wel echt wat wil settlen. Weet je zelf ook wel dus ja beetje overbodig gepraat van mijquote:Op maandag 5 november 2012 17:50 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Daar heb je een punt!
Maar ook qua partner zou hij verre van ideaal kunnen zijn. laat ik het anders zeggen, ik worstel nog even verder met het verstand vs gevoel verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |