Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Sorry, ik wilde nog wat zeggen maar hij was bij mij al vol... dus vandaar mijn te snelle actiequote:
Zo koud in huis ? Is de douche geen betere optie of een lekker warm bad ?quote:
17 graden, was vergeten de verwarming aan te zetten, nadat ik terug was van t wandelen.quote:Op zondag 4 november 2012 18:22 schreef Adnap het volgende:
[..]
Zo koud in huis ? Is de douche geen betere optie of een lekker warm bad ?
kunt beter geen melkproducten pakken bij buikgriep. Beter wat soep.quote:Op zondag 4 november 2012 18:23 schreef miss_dynastie het volgende:
IndahaDat je zo'n ding niet mist zeg
![]()
Leuk, zo'n onverwacht dagje vrij gister. Jammer dat ik buikgriep kreegIk heb me nog niet vaak zo ziek gevoeld zeg
Probeer nu een bakje yoghurt te eten en binnen te houden
Ik ken het gevoel.quote:Op zondag 4 november 2012 18:23 schreef miss_dynastie het volgende:
IndahaDat je zo'n ding niet mist zeg
![]()
Leuk, zo'n onverwacht dagje vrij gister. Jammer dat ik buikgriep kreegIk heb me nog niet vaak zo ziek gevoeld zeg
Probeer nu een bakje yoghurt te eten en binnen te houden
Echt? Oeps, dan maar een beschuitje pakken of zo... soep krijg ik niet weg, dat at ik gister vlak voor ik ziek werd en ik word al misselijk als ik eraan denkquote:Op zondag 4 november 2012 18:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
kunt beter geen melkproducten pakken bij buikgriep. Beter wat soep.
beschuitje met wat geraspte appelquote:Op zondag 4 november 2012 18:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt? Oeps, dan maar een beschuitje pakken of zo... soep krijg ik niet weg, dat at ik gister vlak voor ik ziek werd en ik word al misselijk als ik eraan denk
Je weet wat er nu bij elke Henkmeet gaat gebeuren he?quote:Op zondag 4 november 2012 18:29 schreef indaha het volgende:
Nou ik mis hem niet omdat ik thuis altijd op de laptop zit aan de tafel en het tablet eigenlijk alleen gebruik voor hotels en ziekenhuizen , maar ik schaam me diep![]()
Ik zei al tegen mijn man , we hadden hem waarschijnlijk niet gemist tot weer eens zo'n gelegenheid was en ons dan rot gezocht naar dat ding .
Geweldigquote:Op zondag 4 november 2012 18:29 schreef indaha het volgende:
Nou ik mis hem niet omdat ik thuis altijd op de laptop zit aan de tafel en het tablet eigenlijk alleen gebruik voor hotels en ziekenhuizen , maar ik schaam me diep![]()
Ik zei al tegen mijn man , we hadden hem waarschijnlijk niet gemist tot weer eens zo'n gelegenheid was en ons dan rot gezocht naar dat ding .
Geen idee wat dat is, dus ik hou het op een 'nee, heb ik niet'!quote:Op zondag 4 november 2012 18:02 schreef Adnap het volgende:
[..]
Heb je spieroflor ? werkt hier als een tiet eh trein
Dat CTS... ik weet het niet hoor. Mijn vingers zijn prima. Het is eerder mijn polsquote:Op zondag 4 november 2012 18:07 schreef Rewimo het volgende:
CTS inderdaad [/ervaring]
Hier is het mijn complete rechterarm nog steeds, dus als je toch gaat zagen...
Nee, dat kan het niet zijn... ik werd tijdens het eten van een paar happen soep voor de lunch steeds beroerder, maar dat lag niet aan de soep (allemaal verse ingredienten, de dag ervoor gekocht, bovendien heeft D nergens last van) en m'n maaltijd daarvoor was meer dan twaalf uur geleden, dus dat had zich ook eerder moeten openbaren. Googlen leert me dat ik alle symptomen van buikgriep heb, dus dat zal het wel zijn.... ergens tussen nu en 30 uur zou ik ervanaf moeten zijn, als ik de statistieken moet gelovenquote:
He wat naar, beschuitje dan maar, of droge rijst. Beterschapquote:Op zondag 4 november 2012 18:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt? Oeps, dan maar een beschuitje pakken of zo... soep krijg ik niet weg, dat at ik gister vlak voor ik ziek werd en ik word al misselijk als ik eraan denk
en dan elkaar lekker de schuld geven dat hij of jij m kwijt gemaakt hebt zekerquote:Op zondag 4 november 2012 18:29 schreef indaha het volgende:
Je kent ons?quote:Op zondag 4 november 2012 19:22 schreef Adnap het volgende:
[..]
en dan elkaar lekker de schuld geven dat hij of jij m kwijt gemaakt hebt zeker
nee mensenkennisquote:
en als je het dan niet weet ligt dan altijd aan jou natuurlijkquote:Op zondag 4 november 2012 19:29 schreef Rewimo het volgende:
Da's hier ook altijd. Een van de mannen legt ergens iets neer, is het vervolgens kwijt en dan vraagt ie aan mij of ik het gezien heb
Ha, jij kent zequote:Op zondag 4 november 2012 19:30 schreef Adnap het volgende:
en als je het dan niet weet ligt dan altijd aan jou natuurlijk![]()
![]()
Lopen er hier 2 rond... schoolboeken, telefoons, huissleutels en zo voortsquote:
Ik moet er nog steeds om lachenquote:HEERENVEEN - Epke Zonderland is er als eerste turner ooit in geslaagd om vier vluchtelementen op rij te produceren aan de rekstok.
De Friese olympisch kampioen deed dat tijdens de training, waarvan hij dit weekeinde een filmpje op internet zette. Daarop is te zien hij hij de Cassina-Kovacs-Kolman-Gaylord II uitvoert.
Fijn he.... en uitzetten zou handig zijn maar ik ben dr nog niet achter hoequote:Op zondag 4 november 2012 21:34 schreef Oognip het volgende:
Wtf, tegenwoordig komen updates van irritante spelletjes ook al op je timeline?
Hopelijk niet van mijquote:Op zondag 4 november 2012 21:34 schreef Oognip het volgende:
Wtf, tegenwoordig komen updates van irritante spelletjes ook al op je timeline?
Ja hij paste niet echt bij jou als liefdevolle kattenpleegmoederquote:
Hoe vinden jullie mijn extraspeesjaaaale feestavatart?quote:Op zondag 4 november 2012 21:31 schreef tombolafan het volgende:
Ik word bang en verdrietig van de UI van Cat
Was niet van jou neequote:Op zondag 4 november 2012 21:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Hopelijk niet van mij, als goed is heb ik dat uitgezet toch ?
[..]
Ja hij paste niet echt bij jou als liefdevolle kattenpleegmoeder
Misschien zich vertrapt, hebben ze hier ook wel vaker .quote:Op zondag 4 november 2012 21:45 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn net terug van een erg gezellig weekendje schoonfamilie. Muis liep bij thuiskomst nog normaal en ik heb hem en de anderen vlees gegeven op de gang (zodat Zeno er niet bij kon). Deed ik net de deur open, hij was klaar met eten en was aan het janken en sindsdien loopt ie niet meer op zijn rechter voorpootje. Lijkt hem erg pijn te doenik mag wel overal in knijpen en alles en dat vindt hij allemaal goed, maar toch loopt hij er niet op
Mooi, nieuw?quote:Op zondag 4 november 2012 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe vinden jullie mijn extraspeesjaaaale feestavatart?
Mooiquote:Op zondag 4 november 2012 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe vinden jullie mijn extraspeesjaaaale feestavatart?
Ik kijk het wel aan, was van plan om morgen naar de DA te gaan als het dan nog niet over is, maar hij is nu zelfs aan het mauwen terwijl hij gewoon stil ligt. Lijkt hem toch wel erg zeer te doen.quote:Op zondag 4 november 2012 21:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Misschien zich vertrapt, hebben ze hier ook wel vaker .![]()
Even aan kijken en als het langer duurt maar naar de DA , maar meestal is het hier na een dag wel over .
*lokt Tombo*quote:Op zondag 4 november 2012 21:31 schreef tombolafan het volgende:
Ik word bang en verdrietig van de UI van Cat
Ik doe het ervoor!quote:
Dat was die vinger toch al en daar hoorde je niemand over.quote:
Sterkte.quote:Op zondag 4 november 2012 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgend weekend logees en ik heb zojuist doogemaild dat ik dit x zelf ga koken ipv uit eten.![]()
Halp
Iedereen wil maar bij jullie slapen.quote:Op zondag 4 november 2012 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgend weekend logees en ik heb zojuist doogemaild dat ik dit x zelf ga koken ipv uit eten.![]()
Halp
De keren dat ik er bleef slapen heb ik er niks van gemerkt. En dan lag ik nog wel bij de deurkant.quote:Op zondag 4 november 2012 22:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Iedereen wil maar bij jullie slapen.
Zijn jullie stiekem swingers![]()
Da's ook geen reclame voor het swinggehalte van onze Friesche Noorderburenquote:Op zondag 4 november 2012 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De keren dat ik er bleef slapen heb ik er niks van gemerkt. En dan lag ik nog wel bij de deurkant.
Hey, ik ben er gewoon eerlijk over heur.quote:Op zondag 4 november 2012 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's ook geen reclame voor het swinggehalte van onze Friesche Noorderburen
Ik hou ervanquote:
Mag ik dan kijken?quote:Op zondag 4 november 2012 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hou ervan
Nu wil ik een keer bij Ing slapen. Om te kijken of ik het wél merk
Gezelligquote:Op zondag 4 november 2012 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hou ervan
Nu wil ik een keer bij Ing slapen. Om te kijken of ik het wél merk
Wááromquote:Op zondag 4 november 2012 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Gezellig![]()
Ben wel bang dat het enigzins tegen gaat vallen
Boewahahahaha!quote:
Heerlijkquote:
Stijf in de heupjes.quote:Op zondag 4 november 2012 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Heerlijk![]()
Maar echt swingend zijn we niet, nou ja....ik wel, meneer I. is wat stijver in de heupjes
Whahahahaaaaaaaquote:Op zondag 4 november 2012 22:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stijf in de heupjes.
Juist.
Kom, ik ga maar eens een bakje yoghurt maken
En gaan we dan vertellen hoe opgewonden we ervan zijn gewordenquote:Op zondag 4 november 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
Joehoe, zullen we een boekenclubje oprichten?
Met deze?
http://www.bol.com/nl/p/c(...)ou/9200000007042398/
Hij schijnt nog een stuk explicieter te zijn dan 50 Shades, dus nu ben ik benieuwd
Doorstuurroman!quote:Op zondag 4 november 2012 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En gaan we dan vertellen hoe opgewonden we ervan zijn geworden
Of gaan we aantekeningen maken in de kantlijn![]()
![]()
Tegen de tijd dat de laatste aan de beurt is, is er geen bladzijde meer die niet plaktquote:Op zondag 4 november 2012 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Doorstuurroman!![]()
Het zou niet de eerste keer zijn.
Ik lees hem wel in bad. Dan valt het met die plakkerigheid vast mee.quote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de laatste aan de beurt is, is er geen bladzijde meer die niet plakt
Mag ik eerst
Fixedquote:Op zondag 4 november 2012 22:46 schreef Greys het volgende:
Bwoehahahaha
Ik vind dat we het moeten doen, dat wordt een geiller
Aan wie nu weerquote:Op zondag 4 november 2012 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Had ik al gemeld dat ik volgende week weer mijn doos mag laten zien?
10 studenten.quote:
Een mens moet altijd blijven leren toch?quote:
Knap he? Vuige praat tegelijkertijd in 2 topics!quote:
De natte doos! Dat was het!quote:Op zondag 4 november 2012 22:50 schreef Greys het volgende:
WHOEHAHAHAHAHA, kijk dit dan, wat ik vond:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/leeskringnattedoos![]()
![]()
Zo is Tombo aan haar ava gekomen destijdsquote:Op zondag 4 november 2012 22:50 schreef Greys het volgende:
![]()
Klopt.quote:Op zondag 4 november 2012 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo is Tombo aan haar ava gekomen destijds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Little did we know....quote:Op zondag 4 november 2012 22:51 schreef Greys het volgende:
Ja, want daarna gingen we zelf een bouquetreeks schrijven en toen vond ik het ineens allemaal genant worden toen Ll en ik er in voorkwamen op het toilethokje in Blijdorp![]()
![]()
Toen ben jij afgehaakt en hebben wij het verhaal afgemaakt. En ik krijg nog steeds een beetje de kriebeltjes als ik denk aan ons onderonsje in de klikoquote:Op zondag 4 november 2012 22:51 schreef Greys het volgende:
Ja, want daarna gingen we zelf een bouquetreeks schrijven en toen vond ik het ineens allemaal genant worden toen Ll en ik er in voorkwamen op het toilethokje in Blijdorp![]()
![]()
Je hebt er dan ook 72 in gezet.quote:Op zondag 4 november 2012 22:52 schreef Greys het volgende:
Dat stukje in die wiki ook:
[..]
Ik kan me dat serieus niet herinneren dat ik 73 krabbels heb gezet in een ranzig boekje
En wat heb ik destijds niet allemaal met JJH uitgespookt?quote:Op zondag 4 november 2012 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toen ben jij afgehaakt en hebben wij het verhaal afgemaakt. En ik krijg nog steeds een beetje de kriebeltjes als ik denk aan ons onderonsje in de kliko
Ik was aan het editten, maar ik snap serieus niet waarom al die tags het niet doen in mijn bericht hierboven?quote:
Natte dozen clubquote:Op zondag 4 november 2012 22:47 schreef Greys het volgende:
Oh god hoe heette onze oude boekclub ook alweer?
Sinds ik bepaalde foto's heb gezien, wil ik het niet meer wetenquote:Op zondag 4 november 2012 22:53 schreef Cat22 het volgende:
En wat heb ik destijds niet allemaal met JJH uitgespookt?
En ik heb er NOOIT een gehadquote:Op zondag 4 november 2012 22:50 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik ook niet.quote:Op zondag 4 november 2012 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sinds ik bepaalde foto's heb gezien, wil ik het niet meer weten
Ow damn, de wiki has arrived.quote:Op zondag 4 november 2012 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Natte dozen club
Daardoor kwam ik in de SC
Natte dozen... ja, zo kom ik er ook altijd inquote:Op zondag 4 november 2012 22:53 schreef tombolafan het volgende:
Natte dozen club
Daardoor kwam ik in de SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
En het was zo'n leuke avondquote:Op zondag 4 november 2012 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Ow damn, de wiki has arrived.
Ik durf zelf niet eens terug te lezenquote:Op zondag 4 november 2012 22:53 schreef Greys het volgende:
En hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/niestombolabouquet
Kunnen we alles nog nalezen
Ik ga even het gedeelte van mij en Ll terugzoeken
Da's lastig, want je moet de laatste twee delen nog altijd schrijven.quote:Op zondag 4 november 2012 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik durf zelf niet eens terug te lezen
En ik las het op kantoor.quote:Op zondag 4 november 2012 22:56 schreef Greys het volgende:
Bwoehahahahaaaaa ik word er weer helemaal gegeneerd van![]()
![]()
[SC] 365 Een goede maandag na een weekend fokloos!!
Ze was best goed!quote:Op zondag 4 november 2012 22:56 schreef Greys het volgende:
![]()
Weet je wat ik nou niet snap? Waar was de wc-pot in dit verhaalquote:Op zondag 4 november 2012 22:56 schreef Greys het volgende:
![]()
Greys? Ja he?quote:
Daar weet ik uiteraard niets van. Ook niet in een kliko trouwens. Of een EHBO-tentquote:
Die hadden ze even naar buiten gestuurd. Three is a crowd.quote:Op zondag 4 november 2012 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou niet snap? Waar was de wc-pot in dit verhaal
Ah, oke. Nee, dan snap ik het weer. Want ik dacht al: dát in een toilethokje met de pot er nog in, dat kan helemaal niet. En dat leidt dan toch een beetje af.quote:Op zondag 4 november 2012 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die hadden ze even naar buiten gestuurd. Three is a crowd.
quote:Op maandag 23 november 2009 16:58 schreef Greys het volgende:
Net deeltje *hoeveel is het?* gelezen van Het Verhaal!
Loveless, wanneer heb je tijd?![]()
Ik dacht dat de EHBO-tent ons ding was.quote:Op zondag 4 november 2012 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar weet ik uiteraard niets van. Ook niet in een kliko trouwens. Of een EHBO-tent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 november 2012 23:04 schreef Muis006 het volgende:
Ik dacht dat de EHBO-tent ons ding was.Oops ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik dacht dat het er twee waren.quote:Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef ElisaB het volgende:
Maar ff serieus hè
Die Tombo is me er eentje
Zal ik deze dan ook maar ff inkoppen?quote:
Dit was Niesliefquote:Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef ElisaB het volgende:
Maar ff serieus hè
En hebben ze de pot nog teruggezet? Voor de volgende?quote:Op zondag 4 november 2012 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik mis in dit soort verhalen altijd wat er daarna gebeurt; wordt er ff gedoucht of is een vochtig twalletpapiertje voldoende, waarover praat je daarna.....details wil ik! Details!
Het was het toiletgebouw he, niet een wcquote:Op zondag 4 november 2012 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ah, oke. Nee, dan snap ik het weer. Want ik dacht al: dát in een toilethokje met de pot er nog in, dat kan helemaal niet. En dat leidt dan toch een beetje af.
Ik wilde ook nog weten wat ze gedaan hebben met het kapotte slipje
Dan moet je maar eens een keer blijven logeren op een meet.quote:Op zondag 4 november 2012 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik mis in dit soort verhalen altijd wat er daarna gebeurt; wordt er ff gedoucht of is een vochtig twalletpapiertje voldoende, waarover praat je daarna.....details wil ik! Details!
50 Shades of Greysquote:Op zondag 4 november 2012 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik deze dan ook maar ff inkoppen?
50 keer schaamteloos Greys
Doenquote:
Die van Greys was Niesliefquote:Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef ElisaB het volgende:
Maar ff serieus hè
Ff langs de olifanten, die spoten (quote:Op zondag 4 november 2012 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Wacht ffquote:Op zondag 4 november 2012 23:07 schreef tombolafan het volgende:
Het was het toiletgebouw he, niet een wc
Gheyl hoorquote:En weggegooid, ze ging commando verder
quote:Op zondag 4 november 2012 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doen
Wil je nog tips voor 'aansluitend', of vind je het spannender om dat zelf uit te zoeken
Mental imagequote:Op zondag 4 november 2012 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ff langs de olifanten, die spoten () ze weer schoon
OMFG... Jij hebt nog nooit een bronstige olifant geroken zekerquote:Op zondag 4 november 2012 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ff langs de olifanten, die spoten () ze weer schoon
Gekkerd. Muis kan toch liplezen?quote:Op zondag 4 november 2012 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doen
Wil je nog tips voor 'aansluitend', of vind je het spannender om dat zelf uit te zoeken
uhuhquote:Op zondag 4 november 2012 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wacht ffIn Blijdorp
Gewoon in het gebouwtje
Goed... hier gaat het misquote:Op zondag 4 november 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
Hoewel, een paar hoofdstukjes voor 50 Shades of Greys heb ik eigenlijk toch wel![]()
Maar 't mot een wat dikker boek worden.
In dat verhaal heb ik iets meer lef dan in het echtquote:Op zondag 4 november 2012 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wacht ffIn Blijdorp
Gewoon in het gebouwtje
[..]
Gheyl hoor
Geen gratis huisaanhuisformaat, maar een trilogie in omnibusformaat!quote:Op zondag 4 november 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
Hoewel, een paar hoofdstukjes voor 50 Shades of Greys heb ik eigenlijk toch wel![]()
Maar 't mot een wat dikker boek worden.
Ow dearquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 23:10 schreef tombolafan het volgende:
In dat verhaal blijf je ook gewoon op de bank zitten met onweer
Ja, zo'n dun dingetje als je vaak graties krijgt in de Boekenweek is ook zo treurig.quote:Op zondag 4 november 2012 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen gratis huisaanhuisformaat, maar een trilogie in omnibusformaat!
Ik zou maar vast beginnen als ik jou was
Nou ja, zoveel deed je niet hoor. Beetje tegen een koude tegelmuur hangenquote:Op zondag 4 november 2012 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
In dat verhaal heb ik iets meer lef dan in het echt
Tha power of fictiequote:Op zondag 4 november 2012 23:10 schreef tombolafan het volgende:
Was het niet buiten sluitingstijd? Of in een stuk gebouw?quote:Op zondag 4 november 2012 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow dear
Dat betekent dat er héél veel mensen zijn die het gezien hebben, want het is daar nooit onbevolkt
Ow wacht ff; dat wist ik nietquote:Op zondag 4 november 2012 23:10 schreef tombolafan het volgende:
De Stra(a)t(enmakert) opquote:Op zondag 4 november 2012 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zo'n dun dingetje als je vaak graties krijgt in de Boekenweek is ook zo treurig.
Ik mot aan de bak!
En in Ll zijn broekje graaienquote:Op zondag 4 november 2012 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, zoveel deed je niet hoor. Beetje tegen een koude tegelmuur hangen
Hoe laat kom jequote:Op zondag 4 november 2012 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zo'n dun dingetje als je vaak graties krijgt in de Boekenweek is ook zo treurig.
Ik mot aan de bak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Was hij ook niet altijd van de opmerking "ik kwam een beetje in mn onderbroekje"?quote:Op zondag 4 november 2012 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En in Ll zijn broekje graaien![]()
Dat zou ik in het echt toch nóóit...
quote:Op zondag 4 november 2012 23:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe laat kom je
Is de Beeb een avondje van huis misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik zou gaan kijkenquote:Op zondag 4 november 2012 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De Stra(a)t(enmakert) op Greys show
Nee, uiteraard niet. Waarom zou jequote:Op zondag 4 november 2012 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En in Ll zijn broekje graaien![]()
Dat zou ik in het echt toch nóóit...
Met voor elk hoofdstuk een ander eh... 'thema'?quote:
Niet eens. Die zit hier neffen gewoon op de bankquote:Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef Cat22 het volgende:
Is de Beeb een avondje van huis misschien?
Jaquote:Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was hij ook niet altijd van de opmerking "ik kwam een beetje in mn onderbroekje"?
Lekker om in te graaien
ESFquote:Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Met voor elk hoofdstuk een ander eh... 'thema'?
Sauna, insneeuwen, De Stratenmaker, iets met een kroeg en iets met een kliko?
Nou dat wordt me een lekker dik boek
Ah joh, we verzinnen er wel wat bijquote:Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Was de EHBO-tent niet vermeldenswaardig of zoquote:Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Onwetend?quote:Op zondag 4 november 2012 23:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet eens. Die zit hier neffen gewoon op de bank![]()
![]()
En een leuke kelner in Shabu (cat?quote:
Ik denk van wel, want ze is te druk met haar nieuwe spelletjequote:
En hoe om te gaan met wasabi (Q?quote:Op zondag 4 november 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
En bij de Shabu.
Dat spicy tuna nog nooit zo spicy is geweest![]()
Bij ESF mag je dan wel twee delen inruimen voor de polonaise.quote:Op zondag 4 november 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
Sauna
Insneeuwen
Stratenmaker op Zee
Kliko
Kroeg
Shabu
Bios
ESF
Hondencursus (ieuw)
We gaan lekker!
Nou ja, dat moet ik nog maar afwachten
[SC] # 2091 Speuren, zoeken én vindenquote:Op zondag 4 november 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
Dat zijn nog maar 9 shades of Greys.
Dat bekt niet echt lekker![]()
Ik had jou al in de klikoquote:Op zondag 4 november 2012 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was de EHBO-tent niet vermeldenswaardig of zo
En ik heb nog wel zó mijn best gedaan
Schijt. Lost my tutsj
Ik hád jou al in de kliko...quote:
Ja, maar dit was maar van 3 maandenquote:Op zondag 4 november 2012 23:19 schreef Greys het volgende:
Oh en iets met een auto en Zestienhoven
EHBO tent.
Eleven shades of Greys, hatsee.
Toch klinkt het nog wat treurig
15 shades of greysquote:Op zondag 4 november 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
Dat zijn nog maar 9 shades of Greys.
Dat bekt niet echt lekker![]()
xx shades of Greys & Friends een optie?quote:Op zondag 4 november 2012 23:19 schreef Greys het volgende:
Eleven shades of Greys, hatsee.
Toch klinkt het nog wat treurig
In de Smart. Lijkt me best wel een uitdaging.quote:Op zondag 4 november 2012 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
15 shades of greys
1 Sauna (intimiteitenbad)
2 Insneeuwen
3 Stratenmaker op Zee
4 Kliko
5 Kroeg
6 Shabu
7 Bios
8 ESF
9 EHBO Tent
10 Hondencursus (in zo'n tunneltje)
11 Musical?
12 Gewoon thuis
13 WWW
14 Forum-meet
15 Hooizolder bij DTH
Zoooooooooooooooooo
Musicalquote:Op zondag 4 november 2012 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
15 shades of greys
1 Sauna (intimiteitenbad)
2 Insneeuwen
3 Stratenmaker op Zee
4 Kliko
5 Kroeg
6 Shabu
7 Bios
8 ESF
9 EHBO Tent
10 Hondencursus (in zo'n tunneltje)
11 Musical?
12 Gewoon thuis
13 WWW
14 Forum-meet
15 Hooizolder bij DTH
Zoooooooooooooooooo
Onder de treurwilgquote:Op zondag 4 november 2012 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In de Smart. Lijkt me best wel een uitdaging.
En het aardappelkoekje nog nooit zo romig van binnenquote:Op zondag 4 november 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
En bij de Shabu.
Dat spicy tuna nog nooit zo spicy is geweest![]()
Homemade Flurryquote:Op zondag 4 november 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
Ik zeik in mijn broek (hup, weer een chapter) over de treurwilg
Dat ze nu alles ff gaat proberenquote:
Ah! Op zo'n fiets! Ik zeg: doenquote:Op zondag 4 november 2012 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Elke keer als er een hoofdstuk eh... klaar is?
Check?
Check?
Je kan meteen beginnenquote:Op zondag 4 november 2012 23:26 schreef Greys het volgende:
Ik word al moe als ik er aan denk
Maar ergens... zo'n alter ego lijkt me wel wat
Ik heb het idee dat 16 meer haalbaar is op het momentquote:Op zondag 4 november 2012 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je kan meteen beginnen
(hint: bij 12)
Boewhahahahahahaquote:Op zondag 4 november 2012 23:28 schreef Greys het volgende:
Ik heb het idee dat 16 meer haalbaar is op het moment
Ik weet er nog éénquote:Op zondag 4 november 2012 23:28 schreef Greys het volgende:
Veeg me opquote:Op zondag 4 november 2012 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 november 2012 23:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet er nog éénWait, whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt dat hoofdstuk niet onder 1?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Beetje uitkauwen, want anders kom je niet aan de 50quote:Op zondag 4 november 2012 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wait, whut?
Schei uit, daar kun je een heel hoofdstuk over scheren schrijven.quote:Op zondag 4 november 2012 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wait, whut?
Of met maar één iemandquote:Op zondag 4 november 2012 23:30 schreef tombolafan het volgende:
Er staat nergens bij dat het MET iemand moet he
Beter andersom, anders moet je wachten tot het weer gegroeid isquote:
Wie had je in gedachten als nummer drie?quote:Op zondag 4 november 2012 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of met maar één iemand
Doe een groepje, dan ben je zo vier hoofdstukken verder
En jij weet als geen ander hoe klote dat isquote:Op zondag 4 november 2012 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Beter andersom, anders moet je wachten tot het weer gegroeid is
Het leven van een porrrrnoboekjesactrice gaat niet altijd over dozen schatquote:Op zondag 4 november 2012 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ieuw
Kan ik daar een gasthoofdrolspeelster voor inzetten?
Da's een ontzettend ouwe kerelquote:Op zondag 4 november 2012 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij en met de shortbreadbakkert
Iets met warme caramel en hete chocola.
quote:Op zondag 4 november 2012 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het leven van een porrrrnoboekjesactrice gaat niet altijd over dozen schat
quote:Op zondag 4 november 2012 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het leven van een porrrrnoboekjesactrice gaat niet altijd over dozen schat
Jaquote:Op zondag 4 november 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij weet als geen ander hoe klote dat is![]()
![]()
Nee, Dirk weet hoe klote dat is, Tombo vond het gewoon kutquote:Op zondag 4 november 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij weet als geen ander hoe klote dat is![]()
![]()
Veeeeel ervaring dus.quote:
zn zoon danquote:
Uiteraard!quote:Op zondag 4 november 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
Mag er ook een eh... Imaginary... hoofdstuk in?
Of alledrie, weer extra hoofdstukkenquote:
Als ik naar dat lijstje kijk kom ik in het echt eh...quote:Op zondag 4 november 2012 23:38 schreef tombolafan het volgende:
Ach het is maar alsof toch Greys?
Ik kom in het echt niet eens tot de 10 hoofdstukken joh
Ik bedoel niet in het lijstje, ik ben veel braverquote:Op zondag 4 november 2012 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik naar dat lijstje kijk kom ik in het echt eh...
Kan ik niet zeggen tot hoeveel ik kom![]()
![]()
Tot heel erg weinig
Gewoon thuis zelfs niet?quote:
Uhhh.... ff wachten.... geen ideequote:Op zondag 4 november 2012 23:32 schreef Greys het volgende:
Wie had je in gedachten als nummer drie?![]()
Ik denk dat ik het wel weet
Nou vooruit, ik help wel weerquote:Op zondag 4 november 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Elies het hoofdstuk 'In de keuken van Henk' wel op zich wil nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertelquote:Op zondag 4 november 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
Mag er ook een eh... Imaginary... hoofdstuk in?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
WTF????quote:Op zondag 4 november 2012 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gewoon thuis
Ik kom tot 4,5 (<< vier en een half)
Maak aantekeningenquote:Op zondag 4 november 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
Ik moet ff de hond door de regen sleuren, tot zoooo.
Ik kom onderweg onder een treurwilg door, dus wie weet tot straks
Ik alleen die ook gewoonquote:
Ik heb verkeerd geteldquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb verkeerd geteldWHUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Gewoon thuis nog ff doen?quote:
1 Biet uitlatenquote:Op zondag 4 november 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
Als we dr nou 50 Fails of Greys van maken ben ik al klaar!
ff iemand om je op te warmen zoekenquote:Op zondag 4 november 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
(live vanonder de treurwilg en god wat is het koud)
Denk dat dat 'm vanavond niet meer gaat wordenquote:
Ow, oke! Wil het een beetje, of is het té koud?quote:Op zondag 4 november 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
(live vanonder de treurwilg en god wat is het koud)
Misschien kan je op de terugweg de kliko nog ff doenquote:Op zondag 4 november 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
Ik heb Ing een foto geappt ter treurwilg bewijs
No action though...
Ik zou op zich teenentander deze week kunnen afstrepen maar neh...quote:Op zondag 4 november 2012 23:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik zie het er deze week maand dit jaar ook niet van komen dat ik veel zaken af kan strepen
Ik was erbijquote:Op maandag 5 november 2012 00:00 schreef Greys het volgende:
Heb trouwens al eens iets spannends beleefd in dat bad vd sauna
Iemand hield heur slippers aan!
Nou ja je moet er bij geweest zijn denk ik
En je vingers?quote:
Ja ja, dit wordt een bestsellerquote:Op maandag 5 november 2012 00:00 schreef Greys het volgende:
Heb trouwens al eens iets spannends beleefd in dat bad vd sauna
Iemand hield heur slippers aan!
Nou ja je moet er bij geweest zijn denk ik
Wat een lang hoofdstuk zal dat wordenquote:
Ik ga het in twee keer uitlezenquote:Op maandag 5 november 2012 00:06 schreef tombolafan het volgende:
Wat een lang hoofdstuk zal dat worden
Leuk! Ik heb nog een 50 euro waardebon van www.ambiance-live.comquote:Op maandag 5 november 2012 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga het in twee keer uitlezen
En ik ga hier volgende week van alles bestellen
Nu ff het vee voederen en dan naar bed
Ow, daar ga ik ook ff kijkenquote:Op maandag 5 november 2012 00:14 schreef tombolafan het volgende:
Leuk! Ik heb nog een 50 euro waardebon van www.ambiance-live.com
Moet ik ook eens gaan besteden
He-le-maalquote:
Dat moet nog maar 2 jaar liggenquote:Op maandag 5 november 2012 00:33 schreef tombolafan het volgende:
zwab
Hoe is het met je bier dat 8 jaar moest liggen en nu dus nog maar 2?
Ik vind die android met stopcontact ook coolquote:Op maandag 5 november 2012 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ambiance-live.(...)ml-420_404-1570.html
We lazen eerder ff 3 jaar terugquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 00:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We lazen eerder ff 3 jaar terug
Jij had een romance met een man in "beestachtig verlangen"quote:
Oh god das waar ook, heb je dat ooit nog afgemaakt?quote:Op maandag 5 november 2012 00:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij had een romance met een man in "beestachtig verlangen"
Neequote:Op maandag 5 november 2012 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh god das waar ook, heb je dat ooit nog afgemaakt?
quote:Op maandag 5 november 2012 00:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
Toen ik de helft irl had gezien kon ik het niet meer
Dat is lastig hoor, dat je dan ineens een seksscene moet schrijven terwijl je weet hoe diegenen eruit zienquote:
Dat zal bestquote:Op maandag 5 november 2012 00:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is lastig hoor, dat je dan ineens een seksscene moet schrijven terwijl je weet hoe diegenen eruit zien
Goed mannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op maandag 5 november 2012 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
Kleine dienstmededeling, de huidige stand is -39 kilo, ik hoop woensdag over de 40 heen te zitten
Dat Gaylord blijft hilarisch, maar dafuq wat is die gast toch awesomequote:Op maandag 5 november 2012 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
Zal het hier ook maar even posten, Epke deed op de OS drie keer achter elkaar een vliegelement.
Nu kan hij er inmiddels vier![]()
Goed johquote:Op maandag 5 november 2012 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben nu van 175 naar 135 gegaan (de 39 komt door kommagetallen)
Wil ergens tussen de 130 en 120 beginnen met afbouwen, ligt er een beetje aan hoe snel het blijft gaan. Zal in december ergens beginnen met afbouwen naar normaal eten als het een beetje volgens schema loopt.
Whohooooooquote:Op maandag 5 november 2012 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
Kleine dienstmededeling, de huidige stand is -39 kilo, ik hoop woensdag over de 40 heen te zitten
Bier en bitterballen en chocotaart op 26 janquote:Op maandag 5 november 2012 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
Dat betekent dat ik eind januari normaal kan eten trouwens
Als alles volgens planning gaat wel ja.quote:Op maandag 5 november 2012 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Bier en bitterballen en chocotaart op 26 jan
NORMAAL etenquote:Op maandag 5 november 2012 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Bier en bitterballen en chocotaart op 26 jan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |