En ik heb er NOOIT een gehadquote:Op zondag 4 november 2012 22:50 schreef Greys het volgende:
WHOEHAHAHAHAHA, kijk dit dan, wat ik vond:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/leeskringnattedoos![]()
![]()
Ik ook niet.quote:Op zondag 4 november 2012 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sinds ik bepaalde foto's heb gezien, wil ik het niet meer weten
Ow damn, de wiki has arrived.quote:Op zondag 4 november 2012 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Natte dozen club
Daardoor kwam ik in de SC
Natte dozen... ja, zo kom ik er ook altijd inquote:Op zondag 4 november 2012 22:53 schreef tombolafan het volgende:
Natte dozen club
Daardoor kwam ik in de SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
En het was zo'n leuke avondquote:Op zondag 4 november 2012 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Ow damn, de wiki has arrived.
Ik durf zelf niet eens terug te lezenquote:Op zondag 4 november 2012 22:53 schreef Greys het volgende:
En hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/niestombolabouquet
Kunnen we alles nog nalezen
Ik ga even het gedeelte van mij en Ll terugzoeken
Da's lastig, want je moet de laatste twee delen nog altijd schrijven.quote:Op zondag 4 november 2012 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik durf zelf niet eens terug te lezen
En ik las het op kantoor.quote:Op zondag 4 november 2012 22:56 schreef Greys het volgende:
Bwoehahahahaaaaa ik word er weer helemaal gegeneerd van![]()
![]()
[SC] 365 Een goede maandag na een weekend fokloos!!
Ze was best goed!quote:Op zondag 4 november 2012 22:56 schreef Greys het volgende:
![]()
Weet je wat ik nou niet snap? Waar was de wc-pot in dit verhaalquote:Op zondag 4 november 2012 22:56 schreef Greys het volgende:
![]()
Greys? Ja he?quote:
Daar weet ik uiteraard niets van. Ook niet in een kliko trouwens. Of een EHBO-tentquote:
Die hadden ze even naar buiten gestuurd. Three is a crowd.quote:Op zondag 4 november 2012 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou niet snap? Waar was de wc-pot in dit verhaal
Ah, oke. Nee, dan snap ik het weer. Want ik dacht al: dát in een toilethokje met de pot er nog in, dat kan helemaal niet. En dat leidt dan toch een beetje af.quote:Op zondag 4 november 2012 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die hadden ze even naar buiten gestuurd. Three is a crowd.
quote:Op maandag 23 november 2009 16:58 schreef Greys het volgende:
Net deeltje *hoeveel is het?* gelezen van Het Verhaal!
Loveless, wanneer heb je tijd?![]()
Ik dacht dat de EHBO-tent ons ding was.quote:Op zondag 4 november 2012 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar weet ik uiteraard niets van. Ook niet in een kliko trouwens. Of een EHBO-tent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 november 2012 23:04 schreef Muis006 het volgende:
Ik dacht dat de EHBO-tent ons ding was.Oops ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik dacht dat het er twee waren.quote:Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef ElisaB het volgende:
Maar ff serieus hè
Die Tombo is me er eentje
Zal ik deze dan ook maar ff inkoppen?quote:
Dit was Niesliefquote:Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef ElisaB het volgende:
Maar ff serieus hè
En hebben ze de pot nog teruggezet? Voor de volgende?quote:Op zondag 4 november 2012 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik mis in dit soort verhalen altijd wat er daarna gebeurt; wordt er ff gedoucht of is een vochtig twalletpapiertje voldoende, waarover praat je daarna.....details wil ik! Details!
Het was het toiletgebouw he, niet een wcquote:Op zondag 4 november 2012 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ah, oke. Nee, dan snap ik het weer. Want ik dacht al: dát in een toilethokje met de pot er nog in, dat kan helemaal niet. En dat leidt dan toch een beetje af.
Ik wilde ook nog weten wat ze gedaan hebben met het kapotte slipje
Dan moet je maar eens een keer blijven logeren op een meet.quote:Op zondag 4 november 2012 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik mis in dit soort verhalen altijd wat er daarna gebeurt; wordt er ff gedoucht of is een vochtig twalletpapiertje voldoende, waarover praat je daarna.....details wil ik! Details!
50 Shades of Greysquote:Op zondag 4 november 2012 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik deze dan ook maar ff inkoppen?
50 keer schaamteloos Greys
Doenquote:
Die van Greys was Niesliefquote:Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef ElisaB het volgende:
Maar ff serieus hè
Ff langs de olifanten, die spoten (quote:Op zondag 4 november 2012 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Wacht ffquote:Op zondag 4 november 2012 23:07 schreef tombolafan het volgende:
Het was het toiletgebouw he, niet een wc
Gheyl hoorquote:En weggegooid, ze ging commando verder
quote:Op zondag 4 november 2012 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doen
Wil je nog tips voor 'aansluitend', of vind je het spannender om dat zelf uit te zoeken
Mental imagequote:Op zondag 4 november 2012 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ff langs de olifanten, die spoten () ze weer schoon
OMFG... Jij hebt nog nooit een bronstige olifant geroken zekerquote:Op zondag 4 november 2012 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ff langs de olifanten, die spoten () ze weer schoon
Gekkerd. Muis kan toch liplezen?quote:Op zondag 4 november 2012 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doen
Wil je nog tips voor 'aansluitend', of vind je het spannender om dat zelf uit te zoeken
uhuhquote:Op zondag 4 november 2012 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wacht ffIn Blijdorp
Gewoon in het gebouwtje
Goed... hier gaat het misquote:Op zondag 4 november 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
Hoewel, een paar hoofdstukjes voor 50 Shades of Greys heb ik eigenlijk toch wel![]()
Maar 't mot een wat dikker boek worden.
In dat verhaal heb ik iets meer lef dan in het echtquote:Op zondag 4 november 2012 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wacht ffIn Blijdorp
Gewoon in het gebouwtje
[..]
Gheyl hoor
Geen gratis huisaanhuisformaat, maar een trilogie in omnibusformaat!quote:Op zondag 4 november 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
Hoewel, een paar hoofdstukjes voor 50 Shades of Greys heb ik eigenlijk toch wel![]()
Maar 't mot een wat dikker boek worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |