Ik doe het ervoor!quote:
Dat was die vinger toch al en daar hoorde je niemand over.quote:
Sterkte.quote:Op zondag 4 november 2012 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgend weekend logees en ik heb zojuist doogemaild dat ik dit x zelf ga koken ipv uit eten.![]()
Halp
Iedereen wil maar bij jullie slapen.quote:Op zondag 4 november 2012 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgend weekend logees en ik heb zojuist doogemaild dat ik dit x zelf ga koken ipv uit eten.![]()
Halp
De keren dat ik er bleef slapen heb ik er niks van gemerkt. En dan lag ik nog wel bij de deurkant.quote:Op zondag 4 november 2012 22:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Iedereen wil maar bij jullie slapen.
Zijn jullie stiekem swingers![]()
Da's ook geen reclame voor het swinggehalte van onze Friesche Noorderburenquote:Op zondag 4 november 2012 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De keren dat ik er bleef slapen heb ik er niks van gemerkt. En dan lag ik nog wel bij de deurkant.
Hey, ik ben er gewoon eerlijk over heur.quote:Op zondag 4 november 2012 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's ook geen reclame voor het swinggehalte van onze Friesche Noorderburen
Ik hou ervanquote:
Mag ik dan kijken?quote:Op zondag 4 november 2012 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hou ervan
Nu wil ik een keer bij Ing slapen. Om te kijken of ik het wél merk
Gezelligquote:Op zondag 4 november 2012 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hou ervan
Nu wil ik een keer bij Ing slapen. Om te kijken of ik het wél merk
Wááromquote:Op zondag 4 november 2012 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Gezellig![]()
Ben wel bang dat het enigzins tegen gaat vallen
Boewahahahaha!quote:
Heerlijkquote:
Stijf in de heupjes.quote:Op zondag 4 november 2012 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Heerlijk![]()
Maar echt swingend zijn we niet, nou ja....ik wel, meneer I. is wat stijver in de heupjes
Whahahahaaaaaaaquote:Op zondag 4 november 2012 22:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stijf in de heupjes.
Juist.
Kom, ik ga maar eens een bakje yoghurt maken
En gaan we dan vertellen hoe opgewonden we ervan zijn gewordenquote:Op zondag 4 november 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
Joehoe, zullen we een boekenclubje oprichten?
Met deze?
http://www.bol.com/nl/p/c(...)ou/9200000007042398/
Hij schijnt nog een stuk explicieter te zijn dan 50 Shades, dus nu ben ik benieuwd
Doorstuurroman!quote:Op zondag 4 november 2012 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En gaan we dan vertellen hoe opgewonden we ervan zijn geworden
Of gaan we aantekeningen maken in de kantlijn![]()
![]()
Tegen de tijd dat de laatste aan de beurt is, is er geen bladzijde meer die niet plaktquote:Op zondag 4 november 2012 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Doorstuurroman!![]()
Het zou niet de eerste keer zijn.
Ik lees hem wel in bad. Dan valt het met die plakkerigheid vast mee.quote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de laatste aan de beurt is, is er geen bladzijde meer die niet plakt
Mag ik eerst
Fixedquote:Op zondag 4 november 2012 22:46 schreef Greys het volgende:
Bwoehahahaha
Ik vind dat we het moeten doen, dat wordt een geiller
Aan wie nu weerquote:Op zondag 4 november 2012 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Had ik al gemeld dat ik volgende week weer mijn doos mag laten zien?
10 studenten.quote:
Een mens moet altijd blijven leren toch?quote:
Knap he? Vuige praat tegelijkertijd in 2 topics!quote:
De natte doos! Dat was het!quote:Op zondag 4 november 2012 22:50 schreef Greys het volgende:
WHOEHAHAHAHAHA, kijk dit dan, wat ik vond:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/leeskringnattedoos![]()
![]()
Zo is Tombo aan haar ava gekomen destijdsquote:Op zondag 4 november 2012 22:50 schreef Greys het volgende:
WHOEHAHAHAHAHA, kijk dit dan, wat ik vond:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/leeskringnattedoos![]()
![]()
Klopt.quote:Op zondag 4 november 2012 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo is Tombo aan haar ava gekomen destijds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Little did we know....quote:Op zondag 4 november 2012 22:51 schreef Greys het volgende:
Ja, want daarna gingen we zelf een bouquetreeks schrijven en toen vond ik het ineens allemaal genant worden toen Ll en ik er in voorkwamen op het toilethokje in Blijdorp![]()
![]()
Toen ben jij afgehaakt en hebben wij het verhaal afgemaakt. En ik krijg nog steeds een beetje de kriebeltjes als ik denk aan ons onderonsje in de klikoquote:Op zondag 4 november 2012 22:51 schreef Greys het volgende:
Ja, want daarna gingen we zelf een bouquetreeks schrijven en toen vond ik het ineens allemaal genant worden toen Ll en ik er in voorkwamen op het toilethokje in Blijdorp![]()
![]()
Je hebt er dan ook 72 in gezet.quote:Op zondag 4 november 2012 22:52 schreef Greys het volgende:
Dat stukje in die wiki ook:
[..]
Ik kan me dat serieus niet herinneren dat ik 73 krabbels heb gezet in een ranzig boekje
En wat heb ik destijds niet allemaal met JJH uitgespookt?quote:Op zondag 4 november 2012 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toen ben jij afgehaakt en hebben wij het verhaal afgemaakt. En ik krijg nog steeds een beetje de kriebeltjes als ik denk aan ons onderonsje in de kliko
Ik was aan het editten, maar ik snap serieus niet waarom al die tags het niet doen in mijn bericht hierboven?quote:
Natte dozen clubquote:Op zondag 4 november 2012 22:47 schreef Greys het volgende:
Oh god hoe heette onze oude boekclub ook alweer?
Sinds ik bepaalde foto's heb gezien, wil ik het niet meer wetenquote:Op zondag 4 november 2012 22:53 schreef Cat22 het volgende:
En wat heb ik destijds niet allemaal met JJH uitgespookt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |