Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Sorry, ik wilde nog wat zeggen maar hij was bij mij al vol... dus vandaar mijn te snelle actiequote:
Zo koud in huis ? Is de douche geen betere optie of een lekker warm bad ?quote:
17 graden, was vergeten de verwarming aan te zetten, nadat ik terug was van t wandelen.quote:Op zondag 4 november 2012 18:22 schreef Adnap het volgende:
[..]
Zo koud in huis ? Is de douche geen betere optie of een lekker warm bad ?
kunt beter geen melkproducten pakken bij buikgriep. Beter wat soep.quote:Op zondag 4 november 2012 18:23 schreef miss_dynastie het volgende:
IndahaDat je zo'n ding niet mist zeg
![]()
Leuk, zo'n onverwacht dagje vrij gister. Jammer dat ik buikgriep kreegIk heb me nog niet vaak zo ziek gevoeld zeg
Probeer nu een bakje yoghurt te eten en binnen te houden
Ik ken het gevoel.quote:Op zondag 4 november 2012 18:23 schreef miss_dynastie het volgende:
IndahaDat je zo'n ding niet mist zeg
![]()
Leuk, zo'n onverwacht dagje vrij gister. Jammer dat ik buikgriep kreegIk heb me nog niet vaak zo ziek gevoeld zeg
Probeer nu een bakje yoghurt te eten en binnen te houden
Echt? Oeps, dan maar een beschuitje pakken of zo... soep krijg ik niet weg, dat at ik gister vlak voor ik ziek werd en ik word al misselijk als ik eraan denkquote:Op zondag 4 november 2012 18:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
kunt beter geen melkproducten pakken bij buikgriep. Beter wat soep.
beschuitje met wat geraspte appelquote:Op zondag 4 november 2012 18:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt? Oeps, dan maar een beschuitje pakken of zo... soep krijg ik niet weg, dat at ik gister vlak voor ik ziek werd en ik word al misselijk als ik eraan denk
Je weet wat er nu bij elke Henkmeet gaat gebeuren he?quote:Op zondag 4 november 2012 18:29 schreef indaha het volgende:
Nou ik mis hem niet omdat ik thuis altijd op de laptop zit aan de tafel en het tablet eigenlijk alleen gebruik voor hotels en ziekenhuizen , maar ik schaam me diep![]()
Ik zei al tegen mijn man , we hadden hem waarschijnlijk niet gemist tot weer eens zo'n gelegenheid was en ons dan rot gezocht naar dat ding .
Geweldigquote:Op zondag 4 november 2012 18:29 schreef indaha het volgende:
Nou ik mis hem niet omdat ik thuis altijd op de laptop zit aan de tafel en het tablet eigenlijk alleen gebruik voor hotels en ziekenhuizen , maar ik schaam me diep![]()
Ik zei al tegen mijn man , we hadden hem waarschijnlijk niet gemist tot weer eens zo'n gelegenheid was en ons dan rot gezocht naar dat ding .
Geen idee wat dat is, dus ik hou het op een 'nee, heb ik niet'!quote:Op zondag 4 november 2012 18:02 schreef Adnap het volgende:
[..]
Heb je spieroflor ? werkt hier als een tiet eh trein
Dat CTS... ik weet het niet hoor. Mijn vingers zijn prima. Het is eerder mijn polsquote:Op zondag 4 november 2012 18:07 schreef Rewimo het volgende:
CTS inderdaad [/ervaring]
Hier is het mijn complete rechterarm nog steeds, dus als je toch gaat zagen...
Nee, dat kan het niet zijn... ik werd tijdens het eten van een paar happen soep voor de lunch steeds beroerder, maar dat lag niet aan de soep (allemaal verse ingredienten, de dag ervoor gekocht, bovendien heeft D nergens last van) en m'n maaltijd daarvoor was meer dan twaalf uur geleden, dus dat had zich ook eerder moeten openbaren. Googlen leert me dat ik alle symptomen van buikgriep heb, dus dat zal het wel zijn.... ergens tussen nu en 30 uur zou ik ervanaf moeten zijn, als ik de statistieken moet gelovenquote:
He wat naar, beschuitje dan maar, of droge rijst. Beterschapquote:Op zondag 4 november 2012 18:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt? Oeps, dan maar een beschuitje pakken of zo... soep krijg ik niet weg, dat at ik gister vlak voor ik ziek werd en ik word al misselijk als ik eraan denk
en dan elkaar lekker de schuld geven dat hij of jij m kwijt gemaakt hebt zekerquote:Op zondag 4 november 2012 18:29 schreef indaha het volgende:
Je kent ons?quote:Op zondag 4 november 2012 19:22 schreef Adnap het volgende:
[..]
en dan elkaar lekker de schuld geven dat hij of jij m kwijt gemaakt hebt zeker
nee mensenkennisquote:
en als je het dan niet weet ligt dan altijd aan jou natuurlijkquote:Op zondag 4 november 2012 19:29 schreef Rewimo het volgende:
Da's hier ook altijd. Een van de mannen legt ergens iets neer, is het vervolgens kwijt en dan vraagt ie aan mij of ik het gezien heb
Ha, jij kent zequote:Op zondag 4 november 2012 19:30 schreef Adnap het volgende:
en als je het dan niet weet ligt dan altijd aan jou natuurlijk![]()
![]()
Lopen er hier 2 rond... schoolboeken, telefoons, huissleutels en zo voortsquote:
Ik moet er nog steeds om lachenquote:HEERENVEEN - Epke Zonderland is er als eerste turner ooit in geslaagd om vier vluchtelementen op rij te produceren aan de rekstok.
De Friese olympisch kampioen deed dat tijdens de training, waarvan hij dit weekeinde een filmpje op internet zette. Daarop is te zien hij hij de Cassina-Kovacs-Kolman-Gaylord II uitvoert.
Fijn he.... en uitzetten zou handig zijn maar ik ben dr nog niet achter hoequote:Op zondag 4 november 2012 21:34 schreef Oognip het volgende:
Wtf, tegenwoordig komen updates van irritante spelletjes ook al op je timeline?
Hopelijk niet van mijquote:Op zondag 4 november 2012 21:34 schreef Oognip het volgende:
Wtf, tegenwoordig komen updates van irritante spelletjes ook al op je timeline?
Ja hij paste niet echt bij jou als liefdevolle kattenpleegmoederquote:
Hoe vinden jullie mijn extraspeesjaaaale feestavatart?quote:Op zondag 4 november 2012 21:31 schreef tombolafan het volgende:
Ik word bang en verdrietig van de UI van Cat
Was niet van jou neequote:Op zondag 4 november 2012 21:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Hopelijk niet van mij, als goed is heb ik dat uitgezet toch ?
[..]
Ja hij paste niet echt bij jou als liefdevolle kattenpleegmoeder
Misschien zich vertrapt, hebben ze hier ook wel vaker .quote:Op zondag 4 november 2012 21:45 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn net terug van een erg gezellig weekendje schoonfamilie. Muis liep bij thuiskomst nog normaal en ik heb hem en de anderen vlees gegeven op de gang (zodat Zeno er niet bij kon). Deed ik net de deur open, hij was klaar met eten en was aan het janken en sindsdien loopt ie niet meer op zijn rechter voorpootje. Lijkt hem erg pijn te doenik mag wel overal in knijpen en alles en dat vindt hij allemaal goed, maar toch loopt hij er niet op
Mooi, nieuw?quote:Op zondag 4 november 2012 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe vinden jullie mijn extraspeesjaaaale feestavatart?
Mooiquote:Op zondag 4 november 2012 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe vinden jullie mijn extraspeesjaaaale feestavatart?
Ik kijk het wel aan, was van plan om morgen naar de DA te gaan als het dan nog niet over is, maar hij is nu zelfs aan het mauwen terwijl hij gewoon stil ligt. Lijkt hem toch wel erg zeer te doen.quote:Op zondag 4 november 2012 21:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Misschien zich vertrapt, hebben ze hier ook wel vaker .![]()
Even aan kijken en als het langer duurt maar naar de DA , maar meestal is het hier na een dag wel over .
*lokt Tombo*quote:Op zondag 4 november 2012 21:31 schreef tombolafan het volgende:
Ik word bang en verdrietig van de UI van Cat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |