Omg jaquote:Op zondag 4 november 2012 17:11 schreef Muis006 het volgende:
http://i.fok.nl/usericons/161975/k1dgqx.gif
Zo, ing?
quote:Op zondag 4 november 2012 16:59 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een FEEstelijke UI aangevraagd. Maar toch denk ik dat deze het niet gaat worden.![]()
Over toverballennesten gesproken he?quote:Op zondag 4 november 2012 17:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omg ja![]()
Als je ooit weer een moederpoes op wil vangen, zou ik deze UI toch niet nemen Cat
Ja, nu val je door de mand, jij Catslimmertquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 16:59 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een FEEstelijke UI aangevraagd. Maar toch denk ik dat deze het niet gaat worden.![]()
Ik adem in en adem uitquote:Op zondag 4 november 2012 17:07 schreef Adnap het volgende:
Daarom, komt wel goed en rustig aan, dan breekt het lijntje niet !
[..]
Rustig aan maar ,dan komt het wel goed en idd nog geen winter
T maffe is dat als ik straks een dag minder ga werken, ik meer netto inkomen overhoudt (met de tot nu toe bekende berekeningen dan he) ...dus als dat al voor mij geldt, zal dat ook voor veel andere mensen gelden en gaan meer mensen minder werken of stoppen. En dan nog maar niet te spreken over de kinderopvangkosten. Gelukkig heb ik daar niet mee te maken maar die schoolboeken gaan er ook lekker inhakken.quote:Op zondag 4 november 2012 17:19 schreef Ingetje79 het volgende:
http://nos.nl/artikel/436689-buma-geen-steun-voor-zorgpremie.html
Er is nog hoop in deze bange en onzekere dagen
Helemaal goed !! Kopje thee erbij, speculaasje, kaarsjes aan, voetjes onder een dekentje : *ZEN*quote:
Ik ben zo benieuwd of het nou werkelijk allemaal zo erg is. Ik hoor mensen zeggen dat het honderden euro's per maand gaat kosten, maar hoe dat berekend is heb ik dan weer niet terug kunnen vinden. Volgens mij betaalt iemand die een beetje goed verdient nu ook al honderden euro's per maand. Maar goed; ik heb er ook maar verdomd weinig verstand vanquote:Op zondag 4 november 2012 17:19 schreef Ingetje79 het volgende:
http://nos.nl/artikel/436689-buma-geen-steun-voor-zorgpremie.html
Er is nog hoop in deze bange en onzekere dagen
Wat dan weer goed is voor de werkgelegenheidquote:Op zondag 4 november 2012 17:22 schreef Adnap het volgende:
T maffe is dat als ik straks een dag minder ga werken, ik meer netto inkomen overhoudt (met de tot nu toe bekende berekeningen dan he) ...dus als dat al voor mij geldt, zal dat ook voor veel andere mensen gelden en gaan meer mensen minder werken of stoppen.
Dat met die gratis schoolboeken heb ik eigenlijk nooit begrepen. Mooi was die tijd dat je vroeger naar de boekenmarkt ging om de oude rommel van een ander te kopenquote:En dan nog maar niet te spreken over de kinderopvangkosten. Gelukkig heb ik daar niet mee te maken maar die schoolboeken gaan er ook lekker inhakken.
Maak van die thee maar koffie, dan ben ik in no time compleet zenquote:Op zondag 4 november 2012 17:23 schreef Adnap het volgende:
Helemaal goed !! Kopje thee erbij, speculaasje, kaarsjes aan, voetjes onder een dekentje : *ZEN*
Mooi Eliesquote:
Mijn idee.quote:Op zondag 4 november 2012 17:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd of het nou werkelijk allemaal zo erg is. Ik hoor mensen zeggen dat het honderden euro's per maand gaat kosten, maar hoe dat berekend is heb ik dan weer niet terug kunnen vinden. Volgens mij betaalt iemand die een beetje goed verdient nu ook al honderden euro's per maand. Maar goed; ik heb er ook maar verdomd weinig verstand van![]()
Ik maak me eigenlijk niet zoveel zorgen; het duurt nog meer dan een jaar en tegen die tijd hebben we misschien al lang weer verkiezingen gehad
quote:Op zondag 4 november 2012 17:23 schreef Adnap het volgende:
[..]
Helemaal goed !! Kopje thee koffie erbij, speculaasje, kaarsjes aan, voetjes onder een dekentje : *ZEN*
Hier hutspot met hema rookworst en oma's jus *nommenommenom*quote:Op zondag 4 november 2012 17:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn idee.![]()
Het is nog veel te vroeg om er conclusies aan te verbinden en ik geloof eigenlijk nooit dat ze de maatregelen zoals ze ze nu hebben bedacht erdoor kunnen krijgen. Wie dan leeft en zo.
Voor nu: boerenkool met spekjes, worst en eigenmaakte appelmoes.
Bij de uienquote:Op zondag 4 november 2012 17:30 schreef ElisaB het volgende:
Overigens, iemand een idee waar ik de nieuwe Finimal heb gelaten??
naast de oude ?quote:Op zondag 4 november 2012 17:30 schreef ElisaB het volgende:
Ik hoop het nietquote:
Ja. Wij hadden pas een net met uien gekocht. Wisten we héél zeker. Maar het lag niet op de gebruikelijke plek in de voorraadkast.quote:
In het derde laatje van je bureau.quote:Op zondag 4 november 2012 17:30 schreef ElisaB het volgende:
Op zo'n fietsquote:Op zondag 4 november 2012 17:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja. Wij hadden pas een net met uien gekocht. Wisten we héél zeker. Maar het lag niet op de gebruikelijke plek in de voorraadkast.
Dus toen maar nieuwe uien gekocht. Die we op de gebruikelijke plek in de voorraadkast opborgen. Verrek.
Daar ligt al een net met uien![]()
Sindsdien ligt alles wat we kwijt zijn "bij de uien"
In het tweede laatjequote:
Dat ding weegt dieploodquote:
Hoera!quote:Op zondag 4 november 2012 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Op zo'n fiets
Kun je ff gaan kijken of mijn Finimal daar dan ook ligt
[..]
In het tweede laatje
Echt waar
Doe geen moeite; ik heb voorlopig wel weer ff genoegquote:Op zondag 4 november 2012 17:38 schreef Cat22 het volgende:
Hoera!![]()
Zal ik die andere 7 doosjes ook nog even voor je zoeken? Moet je overal één (laatje) vanaf trekken.
Gewoon een weekje niet vingeren.quote:Op zondag 4 november 2012 17:52 schreef ElisaB het volgende:
Prijsvraag: ik heb een kramperige pijn in mijn hand die doortrekt naar halverwege mijn onderarm. Amputatie een optie (daar komt MammaB mee als ik het haar vertel. Ik weet het zéker).
k zou m erafzagenquote:Op zondag 4 november 2012 17:52 schreef ElisaB het volgende:
Prijsvraag: ik heb een kramperige pijn in mijn hand die doortrekt naar halverwege mijn onderarm. Amputatie een optie (daar komt MammaB mee als ik het haar vertel. Ik weet het zéker).
Daar komt MammaB dan weer niet mee. Ook dat weet ik zekerquote:
Ow, dat heb ik op linksquote:Op zondag 4 november 2012 17:53 schreef Ynske het volgende:
k zou m erafzagen
en als je dan toch bezig bent doe die van mij dan ook meteen even vanaf de schouder
heb een of andere spier vastzitten waardoor ik mn arm alleen vanaf de elleboog kan bewegen
broek optrekken is een hele opgave
Ik zou hem gewoon ff in zoutzuur hangen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:52 schreef ElisaB het volgende:
Prijsvraag: ik heb een kramperige pijn in mijn hand die doortrekt naar halverwege mijn onderarm. Amputatie een optie (daar komt MammaB mee als ik het haar vertel. Ik weet het zéker)?
Google eens op carpaal tunnel syndroom en kijk of je overeenkomsten ziet?quote:Op zondag 4 november 2012 17:52 schreef ElisaB het volgende:
Prijsvraag: ik heb een kramperige pijn in mijn hand die doortrekt naar halverwege mijn onderarm. Amputatie een optie (daar komt MammaB mee als ik het haar vertel. Ik weet het zéker)?
GMTA (oftwel MedicalMTA).quote:Op zondag 4 november 2012 17:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga voor Carpaal Tunnel Syndroom![]()
Of gewoon bietje overbelast met rentimmeren
ja links jaquote:Op zondag 4 november 2012 17:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik op links
Ik geloof werkelijk dat ik roestig begin te worden
Ik ga in een emmertje warm water!quote:Op zondag 4 november 2012 17:59 schreef Ynske het volgende:
maar ff serieus, Elies wat hier altijd hebt met die krampen, je gewrichten warm houden
Heb je spieroflor ? werkt hier als een tiet eh treinquote:Op zondag 4 november 2012 18:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga in een emmertje warm water!
En ik Google ff
dat is gewoon een warme douche waardquote:Op zondag 4 november 2012 18:14 schreef indaha het volgende:
Wij zijn toch wel erg![]()
Net buurman aan de deur met aan de telefoon het hotel in Apeldoorn van vorige week
Of we iets vergeten hadden, ik wist niet wat .![]()
Blijkt dat we gewoon mijn tablet vergeten waren en hem nog niet eens gemist hadden .
Maar hier even hulde voor het Hampshire hotel in Apeldoorn die met het nodige speurwerk ons gevonden hebben ondanks het feit dat ze ons tel nr schijnbaar niet hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |