En ik (M) wist daar dus mooi niks van he?quote:Op zondag 4 november 2012 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb jij met A. in een hotel geslapen nadat wij ( X en P) in de kliko hebben geXt?
volgens mij ervóór alquote:Op zondag 4 november 2012 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb jij met A. in een hotel geslapen nadat wij ( X en P) in de kliko hebben geXt?
S, L, E en T sliepen er ook zeker?quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
S, L, E en T sliepen er ook zeker?
nou ja, slapen, slapen....quote:Op zondag 4 november 2012 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
S, L, E en T sliepen er ook zeker?
Ja nou da's dus precies wat ik dachtquote:Op zondag 4 november 2012 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, schandaaaaalig!
Ik hoorde G er al over, maar K had me verzekerd dat S dat niet zou doen, want die is weer heul close met A en de zus van B.
Dan verwacht je toch dat je ze kan vertrouwen?
Nee Q, ik hoef het niet te zienquote:Op zondag 4 november 2012 13:08 schreef Qwea het volgende:
Ik zit me te bescheuren om dat filmpje van gisterenAgain.
En T en N maar wachten op E met de E zeker?quote:Op zondag 4 november 2012 13:23 schreef Pokkehontas het volgende:
Hi Cat, hi RewiHi fokmeisjes (m/v). alles geht gut hier hoor.
Ik (P.) ga even keihard zitten PS3en met M, M en I. E. is ondertussen naar E om iets te halen voor M.E.. Kortom, een typische Z.M.
ik ga NU naar D toe, maar hou alsjeblieft jullie mond erover hèquote:
Ja, wat doe je eraan?quote:Op zondag 4 november 2012 13:23 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik (P.) ga even keihard zitten PS3en met M, M en I. E. is ondertussen naar E om iets te halen voor M.E.. Kortom, een typische Z.M.
Herkenbaar.quote:Op zondag 4 november 2012 13:23 schreef Pokkehontas het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 13:32 schreef Pokkehontas het volgende:
Eigenlijk wachten T en N op E met de T, maar soit, detail.....
Ik heb overigens afgeleerd me met andermans relaties te bemoeien, zelfs al werd ik daar van harte toe uitgenodigd. Niets hinderlijker dan een vriendin die avond aan avond haar hart bij je uitstort over Die Klootzaken het vervolgens weer een kans gaat geven en je verwijt dat je zo negatief bent over Haar Vriend
![]()
Misschien als ze minder akelige dingen over Haar Vriendhad verteld in het niet zo'n Klootzak
was gaan vinden.
Ik bemoei me er niet meer mee
Wel T met EO hoop ik?quote:Op zondag 4 november 2012 13:32 schreef Pokkehontas het volgende:
Eigenlijk wachten T en N op E met de T, maar soit, detail....
OI!quote:
En waarom vertel je dat nu pasquote:Op zondag 4 november 2012 12:46 schreef Greys het volgende:
Ik was een keer met X naar de sauna. Toen hoorde ik daar van Z dat X daar al eens eerder geweest was met Y, waar ik niets van wist. Dat vond ik een raar verhaal dus ben ik gaan navragen aan T, die vertelde dat L ook wel eens met V in de kliko had gezeten. Nou daar gingen mijn oren dus mooi van klapperen. Het weekend er na zag ik S, dus ik vertel dat verhaal van die kliko van L en V... en wat denk je? Blijkt dat L en S drie maanden geleden in A in een hotel hebben geslapen. Maar goed, dat kan ik niet tegen M zeggen, want L weet weer niet van V en S.
Halp!
Gofter; een grote orgie hierquote:Op zondag 4 november 2012 13:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ga NU naar D toe, maar hou alsjeblieft jullie mond erover hè
Netjesssss!quote:
Nou, dat valt dan weer vies tegenquote:Op zondag 4 november 2012 16:25 schreef ElisaB het volgende:
Ja hoi
De huisjes heb ik gekocht (en dus alleen opgeknapt; de voorste is klaar, de achterste nog niet helemaal). Vooralsnog is alleen de 4.64m lange catwalk van mijn hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Zeg dat dan meteen, prutser.quote:Op zondag 4 november 2012 16:25 schreef ElisaB het volgende:
Ja hoi
De huisjes heb ik gekocht (en dus alleen opgeknapt; de voorste is klaar, de achterste nog niet helemaal). Vooralsnog is alleen de 4.64m lange catwalk van mijn hand
Niet vertellenquote:Op zondag 4 november 2012 16:25 schreef ElisaB het volgende:
Ja hoi
Hier sluit ik mij bij aan.... mee bemoeien is toch niet slim, jij bent toch de gebeten hond straks.quote:Op zondag 4 november 2012 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb 2 leespogingen gedaan en toen ben ik opgehouden.
Dat vriendenclubje van Q steekt geloof ik wel vaker "dingen" in onjuiste gaten
Ik zou me er niet mee bemoeien Q,
Wat gaaf johquote:Op zondag 4 november 2012 16:25 schreef ElisaB het volgende:
Ja hoi
De huisjes heb ik zelf gebouwd! Kostte me maar een uurtje en ik krijg nu allemaal orders van buren die er ook een willen.
Mooi zeg !! En dat tussenstuk komt ook wel goed !quote:Op zondag 4 november 2012 16:25 schreef ElisaB het volgende:
Ja hoi
Ik denk het eigenlijk ook wel. Maar het hout dat ik ervoor had laten zagen, was niet goed (verkeerd gemetenquote:Op zondag 4 november 2012 16:55 schreef Adnap het volgende:
[..]
Mooi zeg !! En dat tussenstuk komt ook wel goed !
OMGquote:Op zondag 4 november 2012 16:59 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een FEEstelijke UI aangevraagd. Maar toch denk ik dat deze het niet gaat worden.![]()
You tease.quote:
Rustig aan maar ,dan komt het wel goed en idd nog geen winterquote:Op zondag 4 november 2012 16:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk ook wel. Maar het hout dat ik ervoor had laten zagen, was niet goed (verkeerd gemeten)
Laten we maar zo zeggen: het is nog geen winter
Smack him!....Zodat je 2 tellen kunt kijkenquote:Op zondag 4 november 2012 17:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver, ik zie het mobiel niet en de laptop is ingepikt door mijn betere helft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |