Ja had beter een poging kunnen doen haar ervan te weerhoudenquote:Op zondag 4 november 2012 10:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iemand heb een tampon met in absinth = 70% doordrenkt anaal ingebracht![]()
Ik heb het gefilmdholyfuck
Maar Eliesje toch, dat is zoooo 1980.quote:Op zondag 4 november 2012 11:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja had beter een poging kunnen doen haar ervan te weerhouden
Dabedoelikquote:Op zondag 4 november 2012 11:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee. Want dat was een grapje van mij zo van "Haha, kijk ik ga hem in mijn kut douwen"quote:Op zondag 4 november 2012 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je had de foto van die tampon 's middags al op je FB geplaatst?
Dus je wist/hoopte al dat IEMAND het zou doen, neem ik aan
Hem. En done that. Hij wilde en moest het doenquote:Op zondag 4 november 2012 11:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 november 2012 11:14 schreef Greys het volgende:
Ja, de wedstrijd
Q, van jou verwacht ik ook een inzending hoor
Hij had ook toevallig een tampon in z'n handtasje ofzo?quote:Op zondag 4 november 2012 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Want dat was een grapje van mij zo van "Haha, kijk ik ga hem in mijn kut douwen"
Natuulk niet gedaan en weggemikt. Weet ik veel dat er een gek is die ter plekke een nieuwe verse tampon in de absinth hangt
Nee, die staan bij mij gewoon op de pleequote:Op zondag 4 november 2012 11:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij had ook toevallig een tampon in z'n handtasje ofzo?
Ik zou tegen B zeggen dat als hij zelf L niet inlicht, dan ik het dan zal doenquote:Op zondag 4 november 2012 11:58 schreef Qwea het volgende:
Ooh en ik heb een "probleem" en ik weet niet wat ik er mee aan moet.
Stel :
Je hebt X, X is een hele goeie (echt hele goeie, echt.) vriendin van je. X heeft wat met K. K heeft haar bedondert met Y, 2 jaar geleden. Toen K met Y ging uiteindelijk bleef hij stiekem X gewoon neuken. (X en K hebben ook een kind).
Nu is het sinds juni oid uit tussen K en Y en is K weer samen met X. Nu hoorde ik dus op mijn borrel (meisje wat het vertelde wist niet anders dan dat K en Y nog samen waren) dat K heeft gelogen tegen X over een avond. Hij zou op een avond na een festival bij een vriend van hem blijven slapen (Y was ook op dat festival en X en ik enzo ook) en niet gaan draaien in een cafe met die vriend van hem.
Nu blijkt dus, dat ze met zijn allen naar die vriend zijn gegaan, waaronder dus ook K en Y (X niet, die was thuis na het festival) zijn ze even naar dat cafe geweest en daarna is K met Y naar huis gegaan.
Nou ja goed, komt erop neer dat hij ongetwijfeld Y weer heeft lopen neuken terwijl hij met X heeft nu. Alleen nu is mijn dilemma, vertel ik X nu wel of niet over K en Y en die avond? Want K is dus helemaal niet bij die vriend blijven slapen maar met Y naar huis gegaan.
Mo zegt van niet. Ik zeg : Als X het zou weten van bv mo die mij dit zou flikken, zou ik onwijs pissed zijn als X het mij niet zou hebben verteld.
Mja, maar dan maakt hij ervan dat er toch niks is gebeurd en dat meisje de shit verzint. En echt, ik zou gelijk zoiets hebben van : Bullshit! Als het een ander was geweest die dit vertelde. Maar dit meisje lult echt niet.quote:Op zondag 4 november 2012 12:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou tegen B zeggen dat als hij zelf L niet inlicht, dan ik het dan zal doen
Dan dus gewoon niet mee bemoeien!quote:Op zondag 4 november 2012 12:01 schreef Qwea het volgende:
Mja, maar dan maakt hij ervan dat er toch niks is gebeurd en dat meisje de shit verzint. En echt, ik zou gelijk zoiets hebben van : Bullshit! Als het een ander was geweest die dit vertelde. Maar dit meisje lult echt niet.
Ja dat zegt mo dus ook. En misschien is dat idd de beste optie hoor. Maar ik vind het zo'n vuile naaistreek dat hij haar nu alweer naait (hihi).quote:
Y weet niet dat K met X heeft lopen douwen ten tijde van hun relatie....quote:Op zondag 4 november 2012 12:04 schreef ferrari_rood het volgende:
X en y weten volgens mij beide hoe k is. Ik zal mij er niet mee bemoeien.
Het jubileumtopic ook zeker waar we zo ons best op hebben zitten doen?quote:
Nee maar x wel en toch neemt ze hem weer terug.quote:Op zondag 4 november 2012 12:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Y weet niet dat K met X heeft lopen douwen ten tijde van hun relatie....
Ja, je hebt ook een puntquote:Op zondag 4 november 2012 12:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nee maar x wel en toch neemt ze hem weer terug.
quote:Op zondag 4 november 2012 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Het jubileumtopic ook zeker waar we zo ons best op hebben zitten doen?![]()
Ik keur het echt niet goed wat hij doet. En als mijn vriend mij dat zou flikken zou ik dat graag horen. Maar bij dit verhaal denk ik, je kunt het wetenquote:
Je hebt nog tijd zat om mee te doen, dus ik verwacht nu een extra goede inzending van jequote:
+1quote:Op zondag 4 november 2012 12:15 schreef Greys het volgende:
Ik geef bij deze eerlijk toe dat ik het XYZ verhaal nu drie keer heb gelezen en me er vast niet genoeg voor concentreer om het te kunnen volgen. Of het interesseert me te weinigDus ik kan je helaas niet bijstaan met goede raad in deze
Niets eens soepgroente!quote:
+2 Ik ben nooit goed in wiskunde geweest.quote:
Pokke!quote:Op zondag 4 november 2012 12:43 schreef Pokkehontas het volgende:
K, Y en X zoeken het maar lekker uit, ze hebben alle drie vet boter op hun hoofd. Dus.
Je antwoord: 42!quote:Op zondag 4 november 2012 12:46 schreef Greys het volgende:
Ik was een keer met X naar de sauna. Toen hoorde ik daar van Z dat X daar al eens eerder geweest was met Y, waar ik niets van wist. Dat vond ik een raar verhaal dus ben ik gaan navragen aan T, die vertelde dat L ook wel eens met V in de kliko had gezeten. Nou daar gingen mijn oren dus mooi van klapperen. Het weekend er na zag ik S, dus ik vertel dat verhaal van die kliko van L en V... en wat denk je? Blijkt dat L en S drie maanden geleden in A in een hotel hebben geslapen. Maar goed, dat kan ik niet tegen M zeggen, want L weet weer niet van V en S.
Halp!
In de kliko èn in een hotel?quote:Op zondag 4 november 2012 12:46 schreef Greys het volgende:
Ik was een keer met X naar de sauna. Toen hoorde ik daar van Z dat X daar al eens eerder geweest was met Y, waar ik niets van wist. Dat vond ik een raar verhaal dus ben ik gaan navragen aan T, die vertelde dat L ook wel eens met V in de kliko had gezeten. Nou daar gingen mijn oren dus mooi van klapperen. Het weekend er na zag ik S, dus ik vertel dat verhaal van die kliko van L en V... en wat denk je? Blijkt dat L en S drie maanden geleden in A in een hotel hebben geslapen. Maar goed, dat kan ik niet tegen M zeggen, want L weet weer niet van V en S.
Halp!
ja sorry nogquote:Op zondag 4 november 2012 12:46 schreef Greys het volgende:
Halp!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |