Ja, nu alleen nog voegen vullen, behangen, schilderen, deur erin hangen, laminaat leggen...quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar tis wel mooi geworden
Hier maaltijdsoep tomaat met mascarpone en penne en worstenbroodjes
vullen/behangen wel denk ik, schilderen laat ik stiefvader doen, deur doet oom volgende week zaterdag en laminaat doe ik erna zelfquote:
Het schiet opquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vullen/behangen wel denk ik, schilderen laat ik stiefvader doen, deur doet oom volgende week zaterdag en laminaat doe ik erna zelf
Zin an
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het schiet op![]()
En de kutklusjes laatje voor ons over zeker?
Viel mee, het was precies goed. De ouderlijke deelnemers hadden geen zin in amusemenu dus w zijn voor het driegangen maandmenu gegaan.quote:
Wat zul jij blij zijn met je ei.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. z'n telefoon doet het weer
Hij is een blij ei
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Hij is een blij ei
Ik ga nog even verder met de boerderie en dan naar bed, het is hard werkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben blij met m'n blije ei
Nu lekker Dexter kijken
Whohooooooooooooquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Hij is een blij ei
Iets met booten en rooten en cons en blablabla enzoquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Whohoooooooooooo
Zomaar of moest er iets aan gefixed worden?
Erg eigenlijk he, dat laatstequote:Op zaterdag 3 november 2012 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iets met booten en rooten en cons en blablabla enzo![]()
Maar gelukkig dat ie het weer doet, wordt ie wel een stuk gezelliger van
Omg, ik ook hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg eigenlijk he, dat laatste
Maar kan het me wel voorstellen
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omg, ik ook hoor![]()
Ik vroeg gisteren iets en toen kreeg ik zo'n sneer "ja, jouw telefoon doet het wel he? Dan is het goed, of niet?!"
Toen heb ik me maar wijselijk stilgehouden daarna
Heeft hij er geen FB op?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ie het niet zo druk zou hebben met z'n werkende foon was ie vast emoosjoneel geworden van je bericht
Ik zag het.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Alles moet er weer opnieuw op enzo, dus hij is nog wel ff bezig voorlopig
Jomantisch.quote:Op zondag 4 november 2012 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Moet zeggen dat het wel een heerlijk relaxte avond is zo; hij achter mijn laptop, ik youtube wat op den telefoon en af en toe communiceren we ff over het kamerscherm heen
O. Ik drink niet, maar dáár zeker nietquote:Op zondag 4 november 2012 09:57 schreef Oognip het volgende:
Ik wist ook niet wat het was dus heb gegoogled; tampon vol wodka inbrengen. Triest.
Maar die had je niet in?quote:Op zondag 4 november 2012 09:56 schreef Oognip het volgende:
Wat een kutnachtals ik 2 uur geslapen heb is het veel. Kan echt niet meer zonder oordoppen slapen
Iemand heb een tampon met in absinth = 70% doordrenkt anaal ingebrachtquote:
Nee, we zijn bij schoonouders en doppen vergeten.quote:Op zondag 4 november 2012 10:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar die had je niet in?
Ik kan nog steeds niet op mijn zij liggen, alles trekt dan vreselijk rond het litteken en allerlei spieren beginnen uit zichzelf te bewegen. Interessant maar slapen ho maar natuurlijk
Ik heb van een docent eens een verhaal gehoord. Hij werkte op de IC en daar werd een meisje binnengebracht die een tampon vol ghb had ingebracht. Leuk johquote:Op zondag 4 november 2012 10:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iemand heb een tampon met in absinth = 70% doordrenkt anaal ingebracht![]()
Ik heb het gefilmdholyfuck
Jaquote:Op zondag 4 november 2012 10:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb van een docent eens een verhaal gehoord. Hij werkte op de IC en daar werd een meisje binnengebracht die een tampon vol ghb had ingebracht. Leuk joh
Hey, ik heb hem niet in mijn reet gedouwdquote:Op zondag 4 november 2012 10:35 schreef Muis006 het volgende:
Q ik vind je heel lief, maar seriously?
Zo, goedemorgen.quote:Op zondag 4 november 2012 10:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, ik heb hem niet in mijn reet gedouwdwat anderen doen moeten ze helemaal zelf weten
Hoezo?quote:
Maar je had de foto van die tampon 's middags al op je FB geplaatst?quote:Op zondag 4 november 2012 10:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaDie kwam hier ook voorbij. Meisje was helemaal naar de klote.
Ik heb me iig ziek gelachen. Serieus, ik snap niet hoe de neuk iemand het doetIk zou er niet over piekeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |