Ow dearquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 23:10 schreef tombolafan het volgende:
In dat verhaal blijf je ook gewoon op de bank zitten met onweer
Ja, zo'n dun dingetje als je vaak graties krijgt in de Boekenweek is ook zo treurig.quote:Op zondag 4 november 2012 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen gratis huisaanhuisformaat, maar een trilogie in omnibusformaat!
Ik zou maar vast beginnen als ik jou was
Nou ja, zoveel deed je niet hoor. Beetje tegen een koude tegelmuur hangenquote:Op zondag 4 november 2012 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
In dat verhaal heb ik iets meer lef dan in het echt
Tha power of fictiequote:Op zondag 4 november 2012 23:10 schreef tombolafan het volgende:
Was het niet buiten sluitingstijd? Of in een stuk gebouw?quote:Op zondag 4 november 2012 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow dear
Dat betekent dat er héél veel mensen zijn die het gezien hebben, want het is daar nooit onbevolkt
Ow wacht ff; dat wist ik nietquote:Op zondag 4 november 2012 23:10 schreef tombolafan het volgende:
De Stra(a)t(enmakert) opquote:Op zondag 4 november 2012 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zo'n dun dingetje als je vaak graties krijgt in de Boekenweek is ook zo treurig.
Ik mot aan de bak!
En in Ll zijn broekje graaienquote:Op zondag 4 november 2012 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, zoveel deed je niet hoor. Beetje tegen een koude tegelmuur hangen
Hoe laat kom jequote:Op zondag 4 november 2012 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zo'n dun dingetje als je vaak graties krijgt in de Boekenweek is ook zo treurig.
Ik mot aan de bak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Was hij ook niet altijd van de opmerking "ik kwam een beetje in mn onderbroekje"?quote:Op zondag 4 november 2012 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En in Ll zijn broekje graaien![]()
Dat zou ik in het echt toch nóóit...
quote:Op zondag 4 november 2012 23:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe laat kom je
Is de Beeb een avondje van huis misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik zou gaan kijkenquote:Op zondag 4 november 2012 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De Stra(a)t(enmakert) op Greys show
Nee, uiteraard niet. Waarom zou jequote:Op zondag 4 november 2012 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En in Ll zijn broekje graaien![]()
Dat zou ik in het echt toch nóóit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Met voor elk hoofdstuk een ander eh... 'thema'?quote:
Niet eens. Die zit hier neffen gewoon op de bankquote:Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef Cat22 het volgende:
Is de Beeb een avondje van huis misschien?
Jaquote:Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was hij ook niet altijd van de opmerking "ik kwam een beetje in mn onderbroekje"?
Lekker om in te graaien
ESFquote:Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Met voor elk hoofdstuk een ander eh... 'thema'?
Sauna, insneeuwen, De Stratenmaker, iets met een kroeg en iets met een kliko?
Nou dat wordt me een lekker dik boek
Ah joh, we verzinnen er wel wat bijquote:Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Was de EHBO-tent niet vermeldenswaardig of zoquote:Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Onwetend?quote:Op zondag 4 november 2012 23:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet eens. Die zit hier neffen gewoon op de bank![]()
![]()
En een leuke kelner in Shabu (cat?quote:
Ik denk van wel, want ze is te druk met haar nieuwe spelletjequote:
En hoe om te gaan met wasabi (Q?quote:Op zondag 4 november 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
En bij de Shabu.
Dat spicy tuna nog nooit zo spicy is geweest![]()
Bij ESF mag je dan wel twee delen inruimen voor de polonaise.quote:Op zondag 4 november 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
Sauna
Insneeuwen
Stratenmaker op Zee
Kliko
Kroeg
Shabu
Bios
ESF
Hondencursus (ieuw)
We gaan lekker!
Nou ja, dat moet ik nog maar afwachten
[SC] # 2091 Speuren, zoeken én vindenquote:Op zondag 4 november 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
Dat zijn nog maar 9 shades of Greys.
Dat bekt niet echt lekker![]()
Ik had jou al in de klikoquote:Op zondag 4 november 2012 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was de EHBO-tent niet vermeldenswaardig of zo
En ik heb nog wel zó mijn best gedaan
Schijt. Lost my tutsj
Ik hád jou al in de kliko...quote:
Ja, maar dit was maar van 3 maandenquote:Op zondag 4 november 2012 23:19 schreef Greys het volgende:
Oh en iets met een auto en Zestienhoven
EHBO tent.
Eleven shades of Greys, hatsee.
Toch klinkt het nog wat treurig
15 shades of greysquote:Op zondag 4 november 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
Dat zijn nog maar 9 shades of Greys.
Dat bekt niet echt lekker![]()
xx shades of Greys & Friends een optie?quote:Op zondag 4 november 2012 23:19 schreef Greys het volgende:
Eleven shades of Greys, hatsee.
Toch klinkt het nog wat treurig
In de Smart. Lijkt me best wel een uitdaging.quote:Op zondag 4 november 2012 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
15 shades of greys
1 Sauna (intimiteitenbad)
2 Insneeuwen
3 Stratenmaker op Zee
4 Kliko
5 Kroeg
6 Shabu
7 Bios
8 ESF
9 EHBO Tent
10 Hondencursus (in zo'n tunneltje)
11 Musical?
12 Gewoon thuis
13 WWW
14 Forum-meet
15 Hooizolder bij DTH
Zoooooooooooooooooo
Musicalquote:Op zondag 4 november 2012 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
15 shades of greys
1 Sauna (intimiteitenbad)
2 Insneeuwen
3 Stratenmaker op Zee
4 Kliko
5 Kroeg
6 Shabu
7 Bios
8 ESF
9 EHBO Tent
10 Hondencursus (in zo'n tunneltje)
11 Musical?
12 Gewoon thuis
13 WWW
14 Forum-meet
15 Hooizolder bij DTH
Zoooooooooooooooooo
Onder de treurwilgquote:Op zondag 4 november 2012 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In de Smart. Lijkt me best wel een uitdaging.
En het aardappelkoekje nog nooit zo romig van binnenquote:Op zondag 4 november 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
En bij de Shabu.
Dat spicy tuna nog nooit zo spicy is geweest![]()
Homemade Flurryquote:Op zondag 4 november 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
Ik zeik in mijn broek (hup, weer een chapter) over de treurwilg
Dat ze nu alles ff gaat proberenquote:
Ah! Op zo'n fiets! Ik zeg: doenquote:Op zondag 4 november 2012 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Elke keer als er een hoofdstuk eh... klaar is?
Check?
Check?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |