Je kan meteen beginnenquote:Op zondag 4 november 2012 23:26 schreef Greys het volgende:
Ik word al moe als ik er aan denk
Maar ergens... zo'n alter ego lijkt me wel wat
Ik heb het idee dat 16 meer haalbaar is op het momentquote:Op zondag 4 november 2012 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je kan meteen beginnen
(hint: bij 12)
Boewhahahahahahaquote:Op zondag 4 november 2012 23:28 schreef Greys het volgende:
Ik heb het idee dat 16 meer haalbaar is op het moment
Ik weet er nog éénquote:Op zondag 4 november 2012 23:28 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Veeg me opquote:Op zondag 4 november 2012 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 november 2012 23:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet er nog éénWait, whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt dat hoofdstuk niet onder 1?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Beetje uitkauwen, want anders kom je niet aan de 50quote:Op zondag 4 november 2012 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wait, whut?
Schei uit, daar kun je een heel hoofdstuk over scheren schrijven.quote:Op zondag 4 november 2012 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wait, whut?
Of met maar één iemandquote:Op zondag 4 november 2012 23:30 schreef tombolafan het volgende:
Er staat nergens bij dat het MET iemand moet he
Beter andersom, anders moet je wachten tot het weer gegroeid isquote:
Wie had je in gedachten als nummer drie?quote:Op zondag 4 november 2012 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of met maar één iemand
Doe een groepje, dan ben je zo vier hoofdstukken verder
En jij weet als geen ander hoe klote dat isquote:Op zondag 4 november 2012 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Beter andersom, anders moet je wachten tot het weer gegroeid is
Het leven van een porrrrnoboekjesactrice gaat niet altijd over dozen schatquote:Op zondag 4 november 2012 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ieuw
Kan ik daar een gasthoofdrolspeelster voor inzetten?
Da's een ontzettend ouwe kerelquote:Op zondag 4 november 2012 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij en met de shortbreadbakkert
Iets met warme caramel en hete chocola.
quote:Op zondag 4 november 2012 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het leven van een porrrrnoboekjesactrice gaat niet altijd over dozen schat
quote:Op zondag 4 november 2012 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het leven van een porrrrnoboekjesactrice gaat niet altijd over dozen schat
Jaquote:Op zondag 4 november 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij weet als geen ander hoe klote dat is![]()
![]()
Nee, Dirk weet hoe klote dat is, Tombo vond het gewoon kutquote:Op zondag 4 november 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij weet als geen ander hoe klote dat is![]()
![]()
Veeeeel ervaring dus.quote:
zn zoon danquote:
Uiteraard!quote:Op zondag 4 november 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
Mag er ook een eh... Imaginary... hoofdstuk in?
Of alledrie, weer extra hoofdstukkenquote:
Als ik naar dat lijstje kijk kom ik in het echt eh...quote:Op zondag 4 november 2012 23:38 schreef tombolafan het volgende:
Ach het is maar alsof toch Greys?
Ik kom in het echt niet eens tot de 10 hoofdstukken joh
Ik bedoel niet in het lijstje, ik ben veel braverquote:Op zondag 4 november 2012 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik naar dat lijstje kijk kom ik in het echt eh...
Kan ik niet zeggen tot hoeveel ik kom![]()
![]()
Tot heel erg weinig
Gewoon thuis zelfs niet?quote:
Uhhh.... ff wachten.... geen ideequote:Op zondag 4 november 2012 23:32 schreef Greys het volgende:
Wie had je in gedachten als nummer drie?![]()
Ik denk dat ik het wel weet
Nou vooruit, ik help wel weerquote:Op zondag 4 november 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Elies het hoofdstuk 'In de keuken van Henk' wel op zich wil nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertelquote:Op zondag 4 november 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
Mag er ook een eh... Imaginary... hoofdstuk in?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
WTF????quote:Op zondag 4 november 2012 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gewoon thuis
Ik kom tot 4,5 (<< vier en een half)
Maak aantekeningenquote:Op zondag 4 november 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
Ik moet ff de hond door de regen sleuren, tot zoooo.
Ik kom onderweg onder een treurwilg door, dus wie weet tot straks
Ik alleen die ook gewoonquote:
Ik heb verkeerd geteldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |