quote:Op zondag 4 november 2012 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb verkeerd geteldWHUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Gewoon thuis nog ff doen?quote:
1 Biet uitlatenquote:Op zondag 4 november 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
Als we dr nou 50 Fails of Greys van maken ben ik al klaar!
ff iemand om je op te warmen zoekenquote:Op zondag 4 november 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
(live vanonder de treurwilg en god wat is het koud)
Denk dat dat 'm vanavond niet meer gaat wordenquote:
Ow, oke! Wil het een beetje, of is het té koud?quote:Op zondag 4 november 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
(live vanonder de treurwilg en god wat is het koud)
Misschien kan je op de terugweg de kliko nog ff doenquote:Op zondag 4 november 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
Ik heb Ing een foto geappt ter treurwilg bewijs
No action though...
Ik zou op zich teenentander deze week kunnen afstrepen maar neh...quote:Op zondag 4 november 2012 23:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik zie het er deze week maand dit jaar ook niet van komen dat ik veel zaken af kan strepen
Ik was erbijquote:Op maandag 5 november 2012 00:00 schreef Greys het volgende:
Heb trouwens al eens iets spannends beleefd in dat bad vd sauna
Iemand hield heur slippers aan!
Nou ja je moet er bij geweest zijn denk ik
En je vingers?quote:
Ja ja, dit wordt een bestsellerquote:Op maandag 5 november 2012 00:00 schreef Greys het volgende:
Heb trouwens al eens iets spannends beleefd in dat bad vd sauna
Iemand hield heur slippers aan!
Nou ja je moet er bij geweest zijn denk ik
Wat een lang hoofdstuk zal dat wordenquote:
Ik ga het in twee keer uitlezenquote:Op maandag 5 november 2012 00:06 schreef tombolafan het volgende:
Wat een lang hoofdstuk zal dat worden
Leuk! Ik heb nog een 50 euro waardebon van www.ambiance-live.comquote:Op maandag 5 november 2012 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga het in twee keer uitlezen
En ik ga hier volgende week van alles bestellen
Nu ff het vee voederen en dan naar bed
Ow, daar ga ik ook ff kijkenquote:Op maandag 5 november 2012 00:14 schreef tombolafan het volgende:
Leuk! Ik heb nog een 50 euro waardebon van www.ambiance-live.com
Moet ik ook eens gaan besteden
He-le-maalquote:
Dat moet nog maar 2 jaar liggenquote:Op maandag 5 november 2012 00:33 schreef tombolafan het volgende:
zwab
Hoe is het met je bier dat 8 jaar moest liggen en nu dus nog maar 2?
Ik vind die android met stopcontact ook coolquote:Op maandag 5 november 2012 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ambiance-live.(...)ml-420_404-1570.html
We lazen eerder ff 3 jaar terugquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 00:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We lazen eerder ff 3 jaar terug
Jij had een romance met een man in "beestachtig verlangen"quote:
Oh god das waar ook, heb je dat ooit nog afgemaakt?quote:Op maandag 5 november 2012 00:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij had een romance met een man in "beestachtig verlangen"
Neequote:Op maandag 5 november 2012 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh god das waar ook, heb je dat ooit nog afgemaakt?
quote:Op maandag 5 november 2012 00:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
Toen ik de helft irl had gezien kon ik het niet meer
Dat is lastig hoor, dat je dan ineens een seksscene moet schrijven terwijl je weet hoe diegenen eruit zienquote:
Dat zal bestquote:Op maandag 5 november 2012 00:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is lastig hoor, dat je dan ineens een seksscene moet schrijven terwijl je weet hoe diegenen eruit zien
Goed mannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op maandag 5 november 2012 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
Kleine dienstmededeling, de huidige stand is -39 kilo, ik hoop woensdag over de 40 heen te zitten
Dat Gaylord blijft hilarisch, maar dafuq wat is die gast toch awesomequote:Op maandag 5 november 2012 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
Zal het hier ook maar even posten, Epke deed op de OS drie keer achter elkaar een vliegelement.
Nu kan hij er inmiddels vier![]()
Goed johquote:Op maandag 5 november 2012 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben nu van 175 naar 135 gegaan (de 39 komt door kommagetallen)
Wil ergens tussen de 130 en 120 beginnen met afbouwen, ligt er een beetje aan hoe snel het blijft gaan. Zal in december ergens beginnen met afbouwen naar normaal eten als het een beetje volgens schema loopt.
Whohooooooquote:Op maandag 5 november 2012 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
Kleine dienstmededeling, de huidige stand is -39 kilo, ik hoop woensdag over de 40 heen te zitten
Bier en bitterballen en chocotaart op 26 janquote:Op maandag 5 november 2012 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
Dat betekent dat ik eind januari normaal kan eten trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |