SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 04-11-2012 15:15:55 ]![]()
TT
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wanneer is Mulder terug?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Evert heeft griepquote:Op zondag 4 november 2012 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom krijgt Leo Driessen beide topduels dit weekend?![]()
Leo vinden ze beste commentator daar, denk ik.quote:Op zondag 4 november 2012 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom krijgt Leo Driessen beide topduels dit weekend?![]()
Hij heeft de hoge heren van EL leeg gezogen.quote:Op zondag 4 november 2012 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom krijgt Leo Driessen beide topduels dit weekend?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Omdat Leo. Mooie twitter heeft die gast, blijft mooi rustig terwijl hij door iedereen wordt afgezeken.quote:Op zondag 4 november 2012 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom krijgt Leo Driessen beide topduels dit weekend?
Overigens was dit een overtreding van Tadic, dus gewoon doorspelen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Feyenoord het betere van het spel, Twente effectiever, lijkt vorige week wel.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 14:55 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
De Boer: ‘Groter dan vijf punten mag de achterstand op FC Twente niet worden’![]()
![]()
Frustrated, much?quote:Op zondag 4 november 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer komt Graafland met een grasmaaier op het veld, kan hij die Tukkers omver rijdenNo resentment ever evened out a weaker hand![]()
Feyenoord betere van het spel? Twente staat 2-0 voor en hoeven niet meer en Feyenoord speelt niks klaar![]()
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
En PSV?quote:Op zondag 4 november 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een ongelofelijke téringhekel aan FC Twente."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een ongelofelijke téringhekel aan FC Twente.![]()
![]()
omdat?quote:Op zondag 4 november 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een ongelofelijke téringhekel aan FC Twente.![]()
Ze gaan wel de wijken in.quote:Op zondag 4 november 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een ongelofelijke téringhekel aan FC Twente.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
En ook als de bal zo tegen het randje komt, en dan erop ligt en dan aan de buitenkant erafvalt.quote:Op zondag 4 november 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een ongelofelijke téringhekel aan FC Twente.
FUUUUUUUUUUUUUUDit, dus.![]()
Haha, stelletje haters![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Betere spontante sfeer is bij twente, als ik het vergelijk met die club uit a'dam daar.quote:Op zondag 4 november 2012 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente is een apart geval. Zo storend vind ik.![]()
Krijg je nu pas de 2-0 te zien op je stream?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 15:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Krijg je nu pas de 2-0 te zien op je stream?
Spontaan nog wel. Spontaan.quote:Op zondag 4 november 2012 15:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Betere spontante sfeer is bij twente, als ik het vergelijk met die club uit a'dam daar.
Dit valt me tegen van je. Ze creëeren sfeer door met z'n allen het YNWA omlaag te halen.![]()
![]()
![]()
waarschijnlijk clasie ofzoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Oh, oke.quote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef tompsv18 het volgende:
Ja, laten we weer een discussie over de sfeer beginnen.
PSV heeft echt geen sfeer.![]()
![]()
Waarover moeten we het dan hebbenquote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef tompsv18 het volgende:
Ja, laten we weer een discussie over de sfeer beginnen.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef alors het volgende:
Kom op Feyenoord, schatjes van me, doe het voor mij dan!!
![]()
![]()
Nee, ik lach om de TT en dat gejammer hier op Twentequote:Op zondag 4 november 2012 15:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Krijg je nu pas de 2-0 te zien op je stream?
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Stijn is voor twente ole oleeeequote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ik lach om de TT en dat gejammer hier op Twente
wat is daar mis mee
Breng anders even een discussie op gang waar PSVers wel over kunnen meepratenquote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef tompsv18 het volgende:
Ja, laten we weer een discussie over de sfeer beginnen.![]()
Jij hebt meestal wel goede onderwerpenquote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarover moeten we het dan hebben![]()
Halve dag koploper, godverdoemme.quote:Op zondag 4 november 2012 15:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Breng anders even een discussie op gang waar PSVers wel over kunnen meepratenDit, dus.![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Vuile loopeendquote:Op zondag 4 november 2012 15:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijn is voor twente ole oleeee
wat is daar mis mee![]()
Stijn zijn club staat 2-0 achter hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:
Er stond eerst wat anders, maar dit is ook leukquote:Op zondag 4 november 2012 15:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijn is voor twente ole oleeee
wat is daar mis mee
Waarom ik weer?quote:Op zondag 4 november 2012 15:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij hebt meestal wel goede onderwerpen
Oh, laten we beginnen.
Ik zag net een shot met Fer in het publiek. Erg Fervelend dat hij geblesseerd is![]()
Ja er kwamen wat klachten binnen dus aangepast aan Stijn zijn niveauquote:Op zondag 4 november 2012 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er stond eerst wat anders, maar dit is ook leukOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
He ga je mond spoelen. Ben je helemaal besodemieterd.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 15:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Haha, hier wat aftersun. Je bent geburnt.
Ferdomme, dit gaat een mooie discussie wordenquote:Op zondag 4 november 2012 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ik weer?
Oh, laten we beginnen.
Ik zag net een shot met Fer in het publiek. Erg Fervelend dat hij geblesseerd is![]()
Wat zingen ze nou eigenlijk?ff serieus
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Fergeet de mods niet die boos worden onze posts gaan ferwijderenquote:Op zondag 4 november 2012 15:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ferdomme, dit gaat een mooie discussie worden![]()
Wie zat er te klagen dan?quote:Op zondag 4 november 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja er kwamen wat klachten binnen dus aangepast aan Stijn zijn niveau
Stonden we de afgelopen 2 jaar ook en toen haalde we titel 30 en 31quote:
Nu jij weerOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Scheisse Rotterdam, alles ish voorbei alles ish voorbei!!quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
doet er niet toequote:
Marco van Basten![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Wie scoorde er voor Heerenveen?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Vond ik ook.quote:Op zondag 4 november 2012 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed om het daar over te hebben.![]()
Ik gooi het ff in de groep:
Wat een kut wedstrijd."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Punten voor de managerquote:
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 4 november 2012 15:08 schreef mrstylo het volgende:
Ik gooi het ff in de groep:
Wat een kut wedstrijd.![]()
Ook goed.quote:
Twente![]()
doe normaal vuile loopeendquote:
Het hele weekend is kut geworden. Valt tegen, behalve Juve - Interquote:Op zondag 4 november 2012 15:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens.![]()
![]()
PSV - Heracles niet te vergeten Stijn.quote:Op zondag 4 november 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het hele weekend is kut geworden. Valt tegen, behalve Juve - Inter![]()
PSV - Heracles slecht vinden.quote:Op zondag 4 november 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het hele weekend is kut geworden. Valt tegen, behalve Juve - Inter
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Loopeendquote:
Ze kunnen nog wel 2 goaltjes maken, niet te snel opgeven.quote:Op zondag 4 november 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het hele weekend is kut geworden. Valt tegen, behalve Juve - InterDit, dus.![]()
Immers maakt gewoon weer hattrick.quote:Op zondag 4 november 2012 15:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze kunnen nog wel 2 goaltjes maken, niet te snel opgeven.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Stijn heeft geen goed weekendquote:Op zondag 4 november 2012 15:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze kunnen nog wel 2 goaltjes maken, niet te snel opgeven.
Eerst verliest zijn 2e club Ajax
Dan wint zijn grootste rivaal Psv
En nu zijn staat zijn nr1 club achter tegen zijn andere rivaal twenteOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Barcelona is nu alleen koploperquote:Op zondag 4 november 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het hele weekend is kut geworden. Valt tegen, behalve Juve - InterOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Rot toch op joh kutstevenquote:Op zondag 4 november 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijn heeft geen goed weekend
En nu zijn staat zijn nr1 club achter tegen zijn andere rivaal twente![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En nu zijn staat zijn nr1 club achter tegen zijn andere rivaal twente![]()
quote:
Zijn club tegen zijn grootste vijand. Sucks to be Stijn.quote:Op zondag 4 november 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En nu zijn staat zijn nr1 club achter tegen zijn andere rivaal twenteDit, dus.![]()
Heeft Finnbogason nu nog elke wedstrijd gescoord?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Utrecht breekt wat clubrecords, en dat met een trainer die maar beter assistent kan worden.
Volgens mij niet.quote:Op zondag 4 november 2012 15:11 schreef One_of_the_few het volgende:
Heeft Finnbogason nu nog elke wedstrijd gescoord?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik had verwacht dat hij op dit moment al ontslagen zou zijnquote:Op zondag 4 november 2012 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
Utrecht breekt wat clubrecords, en dat met een trainer die maar beter assistent kan worden.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En nu zijn staat zijn nr1 club achter tegen zijn andere rivaal twenteD
![]()
Zie het niet gebeurenquote:Op zondag 4 november 2012 15:12 schreef Buitendam het volgende:
2-1 voor rust, breng de wedstrijd weer eens op gang, trage trekzakken.![]()
![]()
Oja en Stijn heeft gisteren me FM verloren van Feyenoord met Ajax
Hoe hij daar over dacht is nog niet helemaal bekendOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Schaken.![]()
Wedde hij heeft morgen weer een 8 gekregen van een vi redacteur.
Ik ook niet, ik zit naar voetbalwonder #1 Schaken en voetbalwonder #2 Immers te koekeloeren. Wat een droefenis, dat team.quote:Dit, dus.![]()
Mathijssen is altijd te laat.
3 jarige contract.![]()
Groningen had al 16 jaar thuis niet verloren van NEC, het Maaskant effect begint zichtbaar te worden.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Godver kut Schaken“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ja, blundertje van Van Geel.quote:Op zondag 4 november 2012 15:15 schreef mrstylo het volgende:
Mathijssen is altijd te laat.
3 jarige contract.![]()
![]()
Mathijsen krijgt heel vaak geel doordat hij te laat is.Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
Volgens mij heb jij het niet zo op Maaskant of welquote:Op zondag 4 november 2012 15:15 schreef AFCNiels het volgende:
Groningen had al 16 jaar thuis niet verloren van NEC, het Maaskant effect begint zichtbaar te worden.![]()
Aha, bedankt.quote:Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef One_of_the_few het volgende:
Mathijsen krijgt heel vaak geel doordat hij te laat is.![]()
Van Geel hele aankoopbeleid (bij Ajax en nu bij Feyenoord) is een hele grote blunder.quote:
Kan gewoon niet met geld omgaan.
Immers ook al.
Ah, okee. Je bent één van de weinige die dit doorhad geloof ik.quote:Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef One_of_the_few het volgende:
Mathijsen krijgt heel vaak geel doordat hij te laat is.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het niet zo op Maaskant of welKlopt helemaal, ik vind het maar een overschatte arrogante eikel.
Mwah hij verkocht spelers als een malle bij Ajaxquote:Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van Geel hele aankoopbeleid (bij Ajax en nu bij Feyenoord) is een hele grote blunder.
Immers ook al.
16 miljoen voor Babel
quote:Op zondag 4 november 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Steven, is het je #ikgaajacied422irriterendag?
Verkopen kan hij wél idd.quote:Op zondag 4 november 2012 15:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah hij verkocht spelers als een malle bij Ajax
16 miljoen voor Babel![]()
Ja, daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Net als het aantrekken van Vormer en Immers.![]()
Ik kop graag open deuren voor jullie in mensen, op wie moeten jullie anders reageren?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Daarom zei is heel specifiek aankoopbeleid.quote:Op zondag 4 november 2012 15:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah hij verkocht spelers als een malle bij Ajax
16 miljoen voor Babel
Met verkopen is hij echt een baas. Zie Wijnaldum en Fer."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Kut Steven, dat is mijn werk.quote:Op zondag 4 november 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Steven, is het je #ikgaajacied422irriterendag?![]()
Bij Feyenoord heeft hij daar geen problemen mee, daar is geen geld.quote:Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van Geel hele aankoopbeleid (bij Ajax en nu bij Feyenoord) is een hele grote blunder.
Immers ook al.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Goed om het geld dat er dan wel beschikbaar is op die manier te besteden.quote:Op zondag 4 november 2012 15:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij Feyenoord heeft hij daar geen problemen mee, daar is geen geld.![]()
Wat is het record aantal corners in één wedstrijd?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bakkal, Guidetti en Clasie zijn blunders jaquote:Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Immers ook al.
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.![]()
Clasie komt uit de eigen jeugd, eiquote:Op zondag 4 november 2012 15:20 schreef Maraten het volgende:
[..]
Bakkal, Guidetti en Clasie zijn blunders ja
Pellequote:Op zondag 4 november 2012 15:20 schreef Maraten het volgende:
[..]
En Guidetti had van Geel niks mee te maken
Met dit soort mensen ga ik niet eens in discussie.quote:Op zondag 4 november 2012 15:20 schreef Maraten het volgende:
[..]
Guidetti? Hmhmmm.quote:Op zondag 4 november 2012 15:20 schreef Maraten het volgende:
[..]
Bakkal, Guidetti en Clasie zijn blunders jaDit, dus.![]()
Toch teruggehaald van Excelsior en niemand die had verwacht dat ie het eerste seizoen meteen zo zou spelen behalve Van Geel en Koemanquote:Op zondag 4 november 2012 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Clasie komt uit de eigen jeugd, ei
Willems?quote:Op zondag 4 november 2012 15:23 schreef alors het volgende:
Gezellig, Jethro en zijn bontkraag zijn er ook.
Ja hoorquote:Op zondag 4 november 2012 15:23 schreef Maraten het volgende:
[..]
Toch teruggehaald van Excelsior en niemand die had verwacht dat ie het eerste seizoen meteen zo zou spelen behalve Van Geel en Koeman
Genoeg spelers die ze terughalen die echt niet slagen bij Feyenoord.quote:Op zondag 4 november 2012 15:23 schreef Maraten het volgende:
[..]
Toch teruggehaald van Excelsior en niemand die had verwacht dat ie het eerste seizoen meteen zo zou spelen behalve Van Geel en Koeman“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Uit complete armoede, ja. Daarom zijn er ook verschillende gewoon geflopt. Halen en kijken of er wat mee gedaan kan worden. Als het niet zo is val je je er nog geen breuk aan.quote:Op zondag 4 november 2012 15:23 schreef Maraten het volgende:
[..]
Toch teruggehaald van Excelsior en niemand die had verwacht dat ie het eerste seizoen meteen zo zou spelen behalve Van Geel en KoemanDit, dus.![]()
quote:
Jetro Trullquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik ga het toch maar proberen.quote:Op zondag 4 november 2012 15:23 schreef Maraten het volgende:
[..]
Toch teruggehaald van Excelsior en niemand die had verwacht dat ie het eerste seizoen meteen zo zou spelen behalve Van Geel en Koeman
Bakkal moest weg bij PSV en kon naar Salsburg. Alleen hij wilde in Nederland blijven en Feyenoord was enige partij die hem wilde.
Guidetti moest uitgeleend worden en verschillende teams hadden interesse. Zaakwaarnemer, die hem eerst naar Twente bracht, zei dat Nederland wel een goede plek was. Dus vroegen aan Feyenoord of hij daar heen kon (Castaignos was net weg, dus weinig concurrentie voor hem).
Feyenoord haalde met Clasie Fernandes erbij, dus...."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Nee, maar verbaasd mij wel waarom hij daar heen gaat.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Serieusquote:Op zondag 4 november 2012 15:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga het toch maar proberen.
Bakkal moest weg bij PSV en kon naar Salsburg. Alleen hij wilde in Nederland blijven en Feyenoord was enige partij die hem wilde.
Guidetti moest uitgeleend worden en verschillende teams hadden interesse. Zaakwaarnemer, die hem eerst naar Twente bracht, zij dat Nederland wel een goede plek was. Dus vroegen aan Feyenoord of hij daar heen kon (Castaignos was net weg, dus weinig concurrentie voor hem).
Feyenoord haalde met Clasie Fernandes erbij, dus....
ZIj
Zo een lange verhaal en dan dit.quote:![]()
Zo jammer inderdaad, want je ging het proberenquote:
Rosales kon bij die eerste goal zo makkelijk kappen omdat die Boetius als een kip zonder kop op hem af komt rennen.Dit, dus.![]()
kwamquote:Op zondag 4 november 2012 15:32 schreef Buitendam het volgende:
Rosales kon bij die eerste goal zo makkelijk kappen omdat die Boetius als een kip zonder kop op hem af komt rennen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
gadverdamme.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Barthezz
Ah, van het ynwa naar apres-skihut muziek. Blijft toch een mooie traditieclub.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ah ik dacht hem ook al ergens van te kennen, die dikke met die pet jaquote:
know'm sayin?
word? word.![]()
haha sukkel, het is nied.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Die dikke met die pet is nog jeugdtrainer geweest ook, of hij is het zelfs nogquote:Op zondag 4 november 2012 15:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ah ik dacht hem ook al ergens van te kennen, die dikke met die pet ja
Hattrick Pelle in de 2e helft.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zelfs nog jeugdspeler geweest bij Feyenoord. Toen dat niet lukte is hij maar gaan eten.quote:Op zondag 4 november 2012 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die dikke met die pet is nog jeugdtrainer geweest ook, of hij is het zelfs nogVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En rappenquote:Op zondag 4 november 2012 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs nog jeugdspeler geweest bij Feyenoord. Toen dat niet lukte is hij maar gaan eten.
Samen met feis de enige rotterdammers qua muziek die ik oke vindOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Wat maakt het uit dat Bakkal niet uit Nederland weg wou, dat doet toch niks af aan Van Geel?quote:Op zondag 4 november 2012 15:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga het toch maar proberen.
Guidetti moest uitgeleend worden en verschillende teams hadden interesse. Zaakwaarnemer, die hem eerst naar Twente bracht, zei dat Nederland wel een goede plek was. Dus vroegen aan Feyenoord of hij daar heen kon (Castaignos was net weg, dus weinig concurrentie voor hem).
Feyenoord haalde met Clasie Fernandes erbij, dus....
Toch goed gedaan dat terwijl meerdere clubs interesse hadden voor Guidetti dat wij hem binnenhaalden?
Het is nou eenmaal zo dat bij grote clubs meer mislukkelingen binnenkomen dan successen.
Ik geef toe dat ik het beleid van Van Geel dit jaar niet heel sterk vind (tot nu toe alleen Janmaat en Pelle een echte versterking), maar vorig jaar heeft ie het gewoon goed gedaan. Het is in ieder geval beter dan Beenhakker
Meeste spelers halen het niet en die paar die het wel halen compenseren de restquote:Op zondag 4 november 2012 15:35 schreef Maraten het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat Bakkal niet uit Nederland weg wou, dat doet toch niks af aan Van Geel?
Toch goed gedaan dat terwijl meerdere clubs interesse hadden voor Guidetti dat wij hem binnenhaalden?
Het is nou eenmaal zo dat bij grote clubs meer mislukkelingen binnenkomen dan successen.
Ik geef toe dat ik het beleid van Van Geel dit jaar niet heel sterk vind (tot nu toe alleen Janmaat en Pelle een echte versterking), maar vorig jaar heeft ie het gewoon goed gedaan. Het is in ieder geval beter dan Beenhakker![]()
![]()
Ik zeg ook nergens dat hij slecht werk heeft geleverd. Alleen hij wordt nu bijna als een heilige gezien, terwijl bij veel zaken meer geluk dan wijsheid was.quote:Op zondag 4 november 2012 15:35 schreef Maraten het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat Bakkal niet uit Nederland weg wou, dat doet toch niks af aan Van Geel?
Ik geef toe dat ik het beleid van Van Geel dit jaar niet heel sterk vind (tot nu toe alleen Janmaat en Pelle een echte versterking), maar vorig jaar heeft ie het gewoon goed gedaan. Het is in ieder geval beter dan Beenhakker"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Schaken eraf graag. Nog niks goed gedaan.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nu bijnaquote:Op zondag 4 november 2012 15:39 schreef Fok-it het volgende:
Schaken eraf graag. Nog niks goed gedaan.![]()
![]()
Het is overtreding.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Wat een slechte keeper is dat ook, die van twente.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
En dan toch de beste van de Eredivisie zijnquote:Op zondag 4 november 2012 15:41 schreef napoleonfour het volgende:
Wat een slechte keeper is dat ook, die van twente.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 15:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En dan toch de beste van de Eredivisie zijn[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op zondag 4 november 2012 15:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En dan toch de beste van de Eredivisie zijn
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Onmogelijke bal.quote:Op zondag 4 november 2012 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
pelle wil het veel te moo idoen steeds.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Pietje staat hoger bij de fokmanager. Dus hij is beterquote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
oh dat is de absolute waarheid idd.quote:Op zondag 4 november 2012 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pietje staat hoger bij de fokmanager. Dus hij is beter![]()
Typischquote:Op zondag 4 november 2012 15:44 schreef Typisch het volgende:
Twente komt er niet aan en toch staan ze 2-0 voor.![]()
Tribune in de hens?quote:Op zondag 4 november 2012 15:43 schreef WethouderHekking het volgende:
Eindelijk een klein beetje vuur van Feyenoord![]()
De statistieken waren in de 1e helft ook in het voordeel van Feyenoord, behalve de doelpunten statistiek dan.quote:Op zondag 4 november 2012 15:44 schreef Typisch het volgende:
Twente komt er niet aan en toch staan ze 2-0 voor.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Blij dat je het met mij eens bent.quote:Op zondag 4 november 2012 15:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
oh dat is de absolute waarheid idd.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 15:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat hij slecht werk heeft geleverd. Alleen hij wordt nu bijna als een heilige gezien, terwijl bij veel zaken meer geluk dan wijsheid was.Maar oke, hier gaan we het toch niet over eens wordenquote:Van Geel hele aankoopbeleid (bij Ajax en nu bij Feyenoord) is een grote blunder
Over geluk of wijsheid ga ik niet oordelen, want ik heb bijna al die spelers nooit een hele wedstrijd zien spelen voordat ze bij Feyenoord kwamen.Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Ja Nelom inbrengen met 2-0 achterstand. Goed man.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Viel wel mee, het was Castagnosquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hallo Ajaxiedquote:Op zondag 4 november 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
wat kunnen ze toch lekker overdrijven die tukkertjes![]()
![]()
Cabral
Bij AZ is het niet veel anders.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hoi Feyenoorderquote:Op zondag 4 november 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
wat kunnen ze toch lekker overdrijven die tukkertjes
Cabral zal er ook nog wel 2 inknallen.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Hoe weet je dat, ze zijn niet eens te verstaan.quote:Op zondag 4 november 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
wat kunnen ze toch lekker overdrijven die tukkertjesOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Het wordt Twente wel extreem makkelijk gemaakt door Feyenpord. Tering wat zijn ze slecht aan het spelen![]()
Zit je ergens in het zuiden zeker.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja, blijkbaar was het lek boven na vorige week tegen een nog slechtere tegenstander. Snapte dat ook niet zo.quote:Op zondag 4 november 2012 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Het wordt Twente wel extreem makkelijk gemaakt door Feyenpord. Tering wat zijn ze slecht aan het spelenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit inderdaadquote:Op zondag 4 november 2012 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Het wordt Twente wel extreem makkelijk gemaakt door Feyenpord. Tering wat zijn ze slecht aan het spelen![]()
In de buurt van Nijmegen jaquote:Op zondag 4 november 2012 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zit je ergens in het zuiden zeker.![]()
Minimaal geel voor die heerenveen speler.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Braakma
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Allemaal wijvenquote:Op zondag 4 november 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
Jezus christus wat een mietjes bij dat Twente.![]()
![]()
Lijkt wel een beetje op Clasie van vorige week na die tackle van Moissanderquote:Op zondag 4 november 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
Jezus christus wat een mietjes bij dat Twente.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
![]()
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Steve bijna al de kleedkamers in
Cataignos wilt een Happy End van de verzorger denk ik."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 15:51 schreef Caland het volgende:
Even aan zijn lulletje voelen die verzorger.Had ie even zin in
Heerenveen nu penal onthouden.Kein gewalt! Wir sind das volk!
quote:
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Begin van dit seizoen toch afgesproken dat er gewoon doorgevoetbald wordt. Fct heb nu 4 keer zitten janken vandaag, dat de bal uit moet..#12 is not for sale!![]()
Inderdaadquote:
Heeft Cabral nou een ketting?
Chadli deed dat toch echt zelf hoor.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |