SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 04-11-2012 15:15:55 ]![]()
TT
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wanneer is Mulder terug?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Evert heeft griepquote:Op zondag 4 november 2012 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom krijgt Leo Driessen beide topduels dit weekend?![]()
Leo vinden ze beste commentator daar, denk ik.quote:Op zondag 4 november 2012 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom krijgt Leo Driessen beide topduels dit weekend?![]()
Hij heeft de hoge heren van EL leeg gezogen.quote:Op zondag 4 november 2012 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom krijgt Leo Driessen beide topduels dit weekend?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Omdat Leo. Mooie twitter heeft die gast, blijft mooi rustig terwijl hij door iedereen wordt afgezeken.quote:Op zondag 4 november 2012 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom krijgt Leo Driessen beide topduels dit weekend?
Overigens was dit een overtreding van Tadic, dus gewoon doorspelen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Feyenoord het betere van het spel, Twente effectiever, lijkt vorige week wel.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 14:55 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
De Boer: ‘Groter dan vijf punten mag de achterstand op FC Twente niet worden’![]()
![]()
Frustrated, much?quote:Op zondag 4 november 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer komt Graafland met een grasmaaier op het veld, kan hij die Tukkers omver rijdenNo resentment ever evened out a weaker hand![]()
Feyenoord betere van het spel? Twente staat 2-0 voor en hoeven niet meer en Feyenoord speelt niks klaar![]()
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
En PSV?quote:Op zondag 4 november 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een ongelofelijke téringhekel aan FC Twente."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een ongelofelijke téringhekel aan FC Twente.![]()
![]()
omdat?quote:Op zondag 4 november 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een ongelofelijke téringhekel aan FC Twente.![]()
Ze gaan wel de wijken in.quote:Op zondag 4 november 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een ongelofelijke téringhekel aan FC Twente.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
En ook als de bal zo tegen het randje komt, en dan erop ligt en dan aan de buitenkant erafvalt.quote:Op zondag 4 november 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een ongelofelijke téringhekel aan FC Twente.
FUUUUUUUUUUUUUUDit, dus.![]()
Haha, stelletje haters![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Betere spontante sfeer is bij twente, als ik het vergelijk met die club uit a'dam daar.quote:Op zondag 4 november 2012 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente is een apart geval. Zo storend vind ik.![]()
Krijg je nu pas de 2-0 te zien op je stream?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 15:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Krijg je nu pas de 2-0 te zien op je stream?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Spontaan nog wel. Spontaan.quote:Op zondag 4 november 2012 15:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Betere spontante sfeer is bij twente, als ik het vergelijk met die club uit a'dam daar.
Dit valt me tegen van je. Ze creëeren sfeer door met z'n allen het YNWA omlaag te halen.![]()
![]()
![]()
waarschijnlijk clasie ofzoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |