Oh, oke.quote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef tompsv18 het volgende:
Ja, laten we weer een discussie over de sfeer beginnen.
Waarover moeten we het dan hebbenquote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef alors het volgende:
Kom op Feyenoord, schatjes van me, doe het voor mij dan!!
Nee, ik lach om de TT en dat gejammer hier op Twentequote:Op zondag 4 november 2012 15:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Krijg je nu pas de 2-0 te zien op je stream?
Stijn is voor twente ole oleeeequote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ik lach om de TT en dat gejammer hier op Twente
Breng anders even een discussie op gang waar PSVers wel over kunnen meepratenquote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef tompsv18 het volgende:
Jij hebt meestal wel goede onderwerpenquote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarover moeten we het dan hebben
Halve dag koploper, godverdoemme.quote:Op zondag 4 november 2012 15:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Breng anders even een discussie op gang waar PSVers wel over kunnen meepraten
quote:
Vuile loopeendquote:Op zondag 4 november 2012 15:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijn is voor twente ole oleeee
wat is daar mis mee
Stijn zijn club staat 2-0 achter hoorquote:
quote:
Er stond eerst wat anders, maar dit is ook leukquote:Op zondag 4 november 2012 15:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijn is voor twente ole oleeee
wat is daar mis mee
Waarom ik weer?quote:Op zondag 4 november 2012 15:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij hebt meestal wel goede onderwerpen
Ja er kwamen wat klachten binnen dus aangepast aan Stijn zijn niveauquote:Op zondag 4 november 2012 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er stond eerst wat anders, maar dit is ook leuk
He ga je mond spoelen. Ben je helemaal besodemieterd.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 15:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Haha, hier wat aftersun. Je bent geburnt.
Ferdomme, dit gaat een mooie discussie wordenquote:Op zondag 4 november 2012 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ik weer?
Oh, laten we beginnen.
Ik zag net een shot met Fer in het publiek. Erg Fervelend dat hij geblesseerd is
Fergeet de mods niet die boos worden onze posts gaan ferwijderenquote:Op zondag 4 november 2012 15:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ferdomme, dit gaat een mooie discussie worden
Wie zat er te klagen dan?quote:Op zondag 4 november 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja er kwamen wat klachten binnen dus aangepast aan Stijn zijn niveau
Stonden we de afgelopen 2 jaar ook en toen haalde we titel 30 en 31quote:
Scheisse Rotterdam, alles ish voorbei alles ish voorbei!!quote:
doet er niet toequote:
quote:
Vond ik ook.quote:Op zondag 4 november 2012 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed om het daar over te hebben.
Punten voor de managerquote:
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 4 november 2012 15:08 schreef mrstylo het volgende:
Ik gooi het ff in de groep:
Wat een kut wedstrijd.
Ook goed.quote:
doe normaal vuile loopeendquote:
Het hele weekend is kut geworden. Valt tegen, behalve Juve - Interquote:Op zondag 4 november 2012 15:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |